Är alla män praktarslen?
Ja, jag börjar i alla fall att tro det efter de män som som jag träffat, min f.d
make var konstant otrogen, i mitt sista "förhållande" visade det sig efter tre år att han var gift med en vitryska som han väntade på skulle få komma hit och nu ännu ett bakslag. Jag är dock glad att denna skitstövel visade sitt rätta jag så snabbt som dagen efter han åkt hem. På vägen hem skickar han sms om vilken jättego kvinna jag är, det skulle jag veta tyckte han så redan då kände jag att något var på gång. På kvällen var han hos sin mamma (sa han) och skulle ringa om det inte var för sent när han kom hem. Dagen efter läser han inte ens meddelandena. Jag blir inte ledsen utan otroligt besviken och rent ut sagt förbannad för ska man på någon månad fylla 55 så kan man tycka att man ska ha lite mer innanför pannbenet men tydligen icke. Varför inte vara rakryggad och kunna ha ett vuxet samtal istället för att bara sticka huvudet i sanden och ignorera och tiga ihjäl någon? Jag uppskattar mer ärlighet och då skulle jag i alla fall ha respekt för honom vilket jag rakt inte har nu.
Fler med liknande upplevelser oavsett om det är män eller kvinnor?