• CR00

Äldre kvinnor

Som en man i mitten/yngre tjugoårsåldern har jag jobbat upp pondusen och tog mig an att ragga på lite "äldre" kvinnor, 35+.

Det måste vara det bästa jag gjort i mitt liv. Träffade en kvinna på 52 häromveckan och hade det underbaraste sexet i mitt liv.

Min fråga är väl om det är ömsesidigt för er "äldre" kvinnor med yngre män?

Och vad önskar ni att vi ska göra för att det ska bli bättre Glad

• Svar på tråden Äldre kvinnor
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-05-13 10:42:46 följande:
    Håller inte med. Minst lika många kvinnor vill ha hett passionerat sex, vi behöver inte alltid bli behandlade som porslinsdockor.
    Ibland vill man ha snuskigt svettigt sex, andra gånger vill man ha det mjukare.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-05-13 10:42:46 följande:
    Håller inte med. 
    Nej, kvinnor är olika. Men bäst sex har man med äldre män.
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (gbg) skrev 2023-05-13 08:50:09 följande:

Jag själv är visserligen nu medelålders. Född på 70-talet och haft ett rikligt sexliv. Jag har har under årens lopp haft fyra hemliga älskarinnor födda på 50-talet. Är det något man kommer minnas på äldre dagar är det eskapaderna med dem. (och då jämför jag också äventyr med 90-talist tjejer). Äldre kvinnor lever ut något enormt när man själv är yngre. Riktigt nice upplevelser. 
    Min senaste var för nått år sedan, en 66-åring, extremt sugen, gift, frustrerad kvinna, rakad och välsmakande fitta samt härliga bröst.... Sex med "åldersskillnad" är så himla läckert, hett och förbjudet! Även om yngre är rent utseendemässigt mer attraktiva så är sexet bättre med de äldre... Worth trying!

The truth has been spoken ....   Så sant så sant !
  • Marie7
    Anonym (Uu) skrev 2023-05-13 06:00:04 följande:
    Men hur uttrycker du dig om andra människor egentligen, "gamla skator?" Du måste vara väldigt bitter?

Verkar otroligt nedlåtande att prata på det sättet om kvinnor du dessutom haft sex med. Svårt att tänka mig en tjej som skulle "alla gamla hängpungar jag haft sex med, jag ångrar dem". 

Nä med män heter det istället att tjejerna uppskattar nån med erfarenhet. Skillnad på könen kanske? Kvinnor får inte åldras? 

Kaffedraken skulle varit här på två sekunder om en kvinna uttryckt sig så nedlåtande om äldre män som du gör om äldre kvinnor. 
    Haha Kaffedraken verkar ha gått i ide eller så har han bytt nick. 
  • Marie7

Roligaste och hetaste sexet är med unga män. Kärleksfullt sex med jämnåriga män.

• Miss Sunny
    Marie7 skrev 2023-05-13 11:04:08 följande:

Roligaste och hetaste sexet är med unga män. Kärleksfullt sex med jämnåriga män.

Hehe... Du har fattat, just precis så är det.  Hett, spännande och intenst och "girigt".   Ett gott sexliv gör så mycket för den psykiska hälsan också. Jag mår bättre, gladare och mer positiv. Mer energi och ork har jag också. 

Jämnåriga orkar knappast något, och har 0 potens när de är i min ålder (60+). Så det har jag gett upp förlängst.

Kram    Sunny  Solig
  • CleoX
    Miss Sunny skrev 2023-05-13 14:06:11 följande:
    Hehe... Du har fattat, just precis så är det.  Hett, spännande och intenst och "girigt".   Ett gott sexliv gör så mycket för den psykiska hälsan också. Jag mår bättre, gladare och mer positiv. Mer energi och ork har jag också. 

Jämnåriga orkar knappast något, och har 0 potens när de är i min ålder (60+). Så det har jag gett upp förlängst.

Kram    Sunny  Solig
    Exakt! 
  • Anonym (Superjuckare)
    Miss Sunny skrev 2023-05-13 14:06:11 följande:

Kram    Sunny  Solig
    Ja, gillar man Duracell-kaniner... Skrattande
  • Miss Sunny
    Anonym (Superjuckare) skrev 2023-05-13 15:18:57 följande:
    Ja, gillar man Duracell-kaniner... Skrattande
    Kan bara prata för mig själv, men heller det än "halvdöda" trögdjur.   Drömmer
  • Anonym (Nisse)
    Miss Sunny skrev 2023-05-13 15:53:06 följande:
    Kan bara prata för mig själv, men heller det än "halvdöda" trögdjur.   Drömmer
    Nu vet jag inte om jag riktigt kan kategorisera mig som äldre än, men vi som är 40+ anser ju ofta att äldre damer inte är lika heta som yngre. Jag blir betydligt mer upphetsad fysiskt av en 20-åring.

Men precis som du menar, så är vanliga relationer med yngre lönlösa.. man har inget gemensamt förutom sex.

Så egentligen tycker jag precis som dig, fast tvärtom eftersom jag är man.
  • Anonym (Snälla frun)

Jag har alltid dragits till jämnåriga eller helst 10-15 år äldre. 
    I helgen så var jag och min man på klubb och vi började prata med en kille som var 20 (jag är 40+)
    Han tilltalade mig för att han var väldigt social och verkade vara mogen för sin ålder. 

Till slut frågade jag om han ville ha en avsugning då vi uppehållit honom från andra aktiviteter. 

vi hade sex i loungen och det var riktigt snuskigt och porrigt. 

Jag har helt klart fått tänka om gällande ålder. 

• Mrman123

Hade en period kring 30 när jag och ett fåtal vänner turades om att vara toyboys till ett tiotal mogna kvinnor (alla vänninor/bekanta) 55-70 år, vissa gifta, i rika välbärgade områden. En söndag förmiddag var man i Bromma, en annan gång dagtid en vanlig vardag på Värmdö. Allt sköttes väldigt diskret. Härlig tid!

• Anonym (antikvitet)
    Marie7 skrev 2023-05-13 11:02:03 följande:
    Haha Kaffedraken verkar ha gått i ide eller så har han bytt nick. 
    Nej såg honom här senast igår i nån tråd, så inte har han det. Den dagen det händer finns det inga trådar att svara på längre!
  • Anonym (Darby)
    Anonym (antikvitet) skrev 2023-05-23 22:43:39 följande:
    Nej såg honom här senast igår i nån tråd, så inte har han det. Den dagen det händer finns det inga trådar att svara på längre!
    Jag svävar och cirklar runt såna här trådar för tillfället. Det är roande att läsa vad folk skriver och se att jag hade rätt Glad
  • Anonym (kåt 61 åring)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2023-05-13 10:45:08 följande:
    Nej, kvinnor är olika. Men bäst sex har man med äldre män.
    Absolut inte längre när man är 60 plus och kvinna tyvärr! Då MÅSTE man ha yngre för ett skönare sex med hårda stånd
  • Anonym (H)
    Anonym (antikvitet) skrev 2023-05-23 22:43:39 följande:
    Inte sett till honom på väldigt länge.
  • Amadeus2

Övning ger färdighet en äldre kvinna vet hur hon själv skall göra för att njuta och även göra det skönt för partner. Inte så många som är rakade heller en rakad kvinna kan vara väldigt vacker men föredrar ett hårigt sköte.

• Anonym (Ålder och attraktion)
    Anonym (kåt 61 åring) skrev 2026-02-07 17:30:11 följande:
    Absolut inte längre när man är 60 plus och kvinna tyvärr! Då MÅSTE man ha yngre för ett skönare sex med hårda stånd
    Blir väl inte lika hård som när jag var 25 men erektionens hårdhet beror till mycket stor del på hur attraherad jag är av kvinnan jag har sex med...  För egen del attraheras jag betydligt mer av 30--40 åringar än 50-plussare så de yngre får mig klart hårdare.
  • Miss Sunny
    Exact   så  !     10/10   
  • träden_1337
    hur unga pratar vi (;
Svar på tråden Äldre kvinnor