• Svar på tråden Häftapparat eller jordpåse i skärgården?
  • Anonym (flingan)
    fultextad användarhandbok skrev 2023-05-22 15:09:44 följande:
    Gott att spackla på jordnötssmör på mackan ibland.
    Ja det händer var tredje dag
  • fultextad användarhandbok
    Anonym (flingan) skrev 2023-05-22 15:11:03 följande:
    Ja det händer var tredje dag
    Frisk bris i skärgården. En påse jord innehållandes elementär visdom och sinnescentrerade reflektioner, ett slags nöjesfält för intellektets bravader. Jag håller häftapparaten med sina kromglänsande käftar likt ett orakel över de bedårande jordmolekylerna. Symbios mellan jord och häftapparat uppstår. Smyckar mina läppar med jordnötssmör. Oanade höjder av gastronomiska upplevelser. Solen leker på blottad hud. I den metafysiska diasporans stigar fann jag denna treenighet. Nebulösa trådar i håret och en liten lök.
  • fultextad användarhandbok
    Anonym (pelo) skrev 2023-05-22 15:23:16 följande:

    Häftapparat såklart.


    Faktiskt ett bra val, man kan häfta lappar, häfta ihop gamla tidningssidor och allt möjligt. Det kan vara en rolig skärgårdshobby. Fast har man en påse jord kan man hälla ut den någonstans och så kanske det börjar växa växter som så småningom förmultnar och bildar mer jord och så kommer det mer växter. Till slut kanske det tar över stora delar av ön och man kan utropa en självständig nation.
  • Anonym (flingan)
    fultextad användarhandbok skrev 2023-05-22 15:28:08 följande:
    Frisk bris i skärgården. En påse jord innehållandes elementär visdom och sinnescentrerade reflektioner, ett slags nöjesfält för intellektets bravader. Jag håller häftapparaten med sina kromglänsande käftar likt ett orakel över de bedårande jordmolekylerna. Symbios mellan jord och häftapparat uppstår. Smyckar mina läppar med jordnötssmör. Oanade höjder av gastronomiska upplevelser. Solen leker på blottad hud. I den metafysiska diasporans stigar fann jag denna treenighet. Nebulösa trådar i håret och en liten lök.
    Vad fint, jordnötssmör är bra, nu blir det en liten lök din gulle hök
Svar på tråden Häftapparat eller jordpåse i skärgården?