• Anonym (Störd fascination)

Vänstra med gemensamma bekanta, varför?

Det här är ingenting jag själv sysslar med men beteendet fascinerar mig. En hel del vänstrande verkar inte vara utlandsresa, krogen eller jobbet utan istället inom bekantskapskretsen eller partnerns bekantskapskrets. Sådana här grejer händer väldigt ofta bland min släkt och vänner (går ihop) och blir väldigt dramatiskt när det kommer fram. 

Otrohetskonstellationer som "Min frus kusin" "Min svåger" "Min mans bästa kompis" "Min flickväns storasyster" sådana grejer.

Jag har en drös egna teorier varför man gör sådär istället för att "vänstra normalt" men jag är istället intresserad av era och vill inte påverka era teorier med mina. Så spekulera och diskutera fritt, vad tror du om varför?

• Svar på tråden Vänstra med gemensamma bekanta, varför?
  • CleoX

Otrohet, framför allt med personer i bekantskapskretsen eller med person i närhet till familjen är ju laddat. Det handlar alltid om impulskontrollen vid det första steget. Om man missar där och första steget är taget så går det oftast inte att stoppa. 

För min egen del minns jag mycket väl hur jag tänkte. Min gubbe hade tjatat att ville prova på att se mig vara med andra och välkomnade att jag skulle ta steget, men jag tvekade. Detta gjorde att mina spärrar släppte när mitt tillfälle gavs, även om själva personen var högst olämplig. Hela situationen var surrealistiskt men samtidigt jätteupphetsande. Vi hade en mindre middag hemma med bekanta och deras 17 årige son var med. Jag har berättat detta tidigare men lång historia kort, efter själva middagen när alla satt med kaffe i vardagsrummet så gick jag upp till sovrummet för att hämta en sak och uppdagade killen i min garderob onanerandes till mina skor och underkläder. En jättesöt o rar kille som nu skämdes jättemycket och stod med världens praktstånd. Efter lite vånda men samtidigt upphetsad o faktiskt smickrad av hans intresse så gick jag ner på knä o sög av honom tills han kom i min mun. Hans sats var så rejäl att jag hade svårt att svälja allt. Att sedan komma ner till sällskapet med hans smak i munnen och sperma i mungipan och lite på min klänning var väldigt speciell. När min gubbe senare fick höra det blev han fullkomligt galen av kåthet. 

Min spärr släppte för att min man hade tjatat på mig en längre tid, annars hade det självklart aldrig hänt, så detta är ju en annan situation än om man medvetet inleder ett förhållande i hemlighet. 

Det jag vill säga är att allt handlar om impulskontroll vid det första tillfället. Klarar man inte det så spricker allt, och kan öppna dörren till de mest olämpliga förhållanden och många kommer att bli sårade. 

• Anonym (Ibland måste man)

Har legat flera gånger med min bästis farfar.  
    Hennes farmor och farfar har ett sommarställe vid en sjö i skogen.
    Vi badar och solar och går runt i bikini.
    När hon är ute och joggar så.brukar jag låta Hennes farfar sätta på mig.
    Han får inte ligga med kärringen och han  ser inte alls dålig ut på nått sätt. Vältränad och solbränd.
    Han är väldigt het som älskare och kan det Han gör.
    Ser alltid fram emot sommarveckan på landet.

• Anonym (Ö)
    Anonym (Ibland måste man) skrev 2023-08-17 16:25:44 följande:

Har legat flera gånger med min bästis farfar.  
    Hennes farmor och farfar har ett sommarställe vid en sjö i skogen.
    Vi badar och solar och går runt i bikini.
    När hon är ute och joggar så.brukar jag låta Hennes farfar sätta på mig.
    Han får inte ligga med kärringen och han  ser inte alls dålig ut på nått sätt. Vältränad och solbränd.
    Han är väldigt het som älskare och kan det Han gör.
    Ser alltid fram emot sommarveckan på landet.

Hur gammal är du och din bästis, och hur gamla är det äldre paret?

Han är väl typ 60 + tror jag. Är pensionär iaf.
    Jag är 21. Men han ser mycket yngre ut. Frun är mer gammal och sliten.

• Anonym (Ö)
    Anonym (Ibland måste man) skrev 2023-08-17 16:55:35 följande:

Han är väl typ 60 + tror jag. Är pensionär iaf.
    Jag är 21. Men han ser mycket yngre ut. Frun är mer gammal och sliten.

Är så avundsjuk på dig! Älskar sex med äldre och attraktiva män.
    Anonym (Ö) skrev 2023-08-17 16:59:43 följande:
    Mmm, han är verkligen underbar.  Mogen och mer uppmärksam på mig och vad jag njuter av. 
    Sexig på ett manligt sätt.  
    Är lite grov och ådrig också och inte så slät som "pojkar" har.
    Vi har träffats lite hos honom också när frun varit på stan en heldag eller med sina väninnor.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Ö) skrev 2023-08-17 16:59:43 följande:
    Men det här är så fascinerande hur vissa människor kan vara så enastående duktiga på att bara se det man vill se och filtrera bort allt man inte vill se... jag menar du skriver "är så avundsjuk på dig" Älskar sex med äldre attraktiva män" som om det bara handlade om sex. 

Det du gör här är att medvetet filtrera bort alt det otrevliga och bara se det roliga... du lyckas på nåt magiskt sätt filtrera bort vilket stort jäkla svek mot både gubbens "kärring" och kompisen som förmodligen inte skulle uppskatta att farsan är otrogen mot morsan med den sk kompisen... jag menar det är ju ett otroligt egoistiskt och totalt gränslöst beteende från både gubben och "ibland måste man" där båda fullkomligen skiter i människor som ska föreställas stå dem nära... men det lyckas du filtrerar bort och omvandla till bara sex.... fascinerande.

Om man filtrerar bort den fula sidan och bara lyfter fram det som passar en bäst så kan väl i stort sett vad som helst göras om till nåt trevligt... du kan sno din polares pengar och göra om det till "tjäna pengar".. jag menar vem gillar inte pengar, vad är det för fel i det? Om man resonerar på det sättet finns ju egentligen ingen gräns för vad man skulle kunna göra.

Prova och ta med HELA bilden istället och fundera sen över om det verkligen är något att vara avundsjuk på? Är att missbruka sina närståendes förtroende på det sätt gubbstrutten och "ibland måste man" gör något att avundas? Hur tror du "kärringen" och gubbens dotter (den sk kompisen) kommer må när det kommer fram? Är det något att avundas? Skulle du själv vilja vara i "kompisens" eller "kärringens" kläder?

Som sagt, otroligt hur effektiva filter vissa har...
  • Anonym (Daddysgirl)

Fascinerande hur enkelt det är att få äldre herrar att ta fram snoppen. Missförstå mig inte, jag gillar det! Men när jag blir intresserad av någon på jobbet, tidigare på universitetet med grå tinningar så har dom ALLTID nappat. Oavsett relationsstatus därhemma.

Visst dom förstod nog att jag bara ville ha sex, och dom också. Kommer fortfarande ihåg min mattelärare på gymnasiet som var min första "äldre". Han satte på mig stenhårt på skoltoaletten och kom i mig. Som tur är hade jag börjat med p-piller......jag klandrar honom inte för jag hade lockat honom hårt i flera månader och åmat mig för honom.

Så jäkla skönt va?

• Anonym (Ö)
    Anonym (jaha) skrev 2023-08-23 13:30:13 följande:
    Men det här är så fascinerande hur vissa människor kan vara så enastående duktiga på att bara se det man vill se och filtrera bort allt man inte vill se... jag menar du skriver "är så avundsjuk på dig" Älskar sex med äldre attraktiva män" som om det bara handlade om sex. 

Det du gör här är att medvetet filtrera bort alt det otrevliga och bara se det roliga... du lyckas på nåt magiskt sätt filtrera bort vilket stort jäkla svek mot både gubbens "kärring" och kompisen som förmodligen inte skulle uppskatta att farsan är otrogen mot morsan med den sk kompisen... jag menar det är ju ett otroligt egoistiskt och totalt gränslöst beteende från både gubben och "ibland måste man" där båda fullkomligen skiter i människor som ska föreställas stå dem nära... men det lyckas du filtrerar bort och omvandla till bara sex.... fascinerande.

Om man filtrerar bort den fula sidan och bara lyfter fram det som passar en bäst så kan väl i stort sett vad som helst göras om till nåt trevligt... du kan sno din polares pengar och göra om det till "tjäna pengar".. jag menar vem gillar inte pengar, vad är det för fel i det? Om man resonerar på det sättet finns ju egentligen ingen gräns för vad man skulle kunna göra.

Prova och ta med HELA bilden istället och fundera sen över om det verkligen är något att vara avundsjuk på? Är att missbruka sina närståendes förtroende på det sätt gubbstrutten och "ibland måste man" gör något att avundas? Hur tror du "kärringen" och gubbens dotter (den sk kompisen) kommer må när det kommer fram? Är det något att avundas? Skulle du själv vilja vara i "kompisens" eller "kärringens" kläder?

Som sagt, otroligt hur effektiva filter vissa har...
    Ja, dina spekulationer om dessa människor har jag inga problem med att filtrera bort. Det är inte speciellt otroligt alls.

Visst man kan tycka mycket om vad som är rätt och fel. Måste allt vara så himla rätt alltid.
    Gubben får känna sig lite ung å kåt och jag får  lite sommarsex. 
    Win win. 
    Alla har väl nångång gjort nått förbjudet. Har ni aldrig gått mot röd gubbe eller snattat nått litet lösgodis.
    Låt oss njuta av varandra och sluta vara Karen.
    Ha lite kul ibland vet jag

• Anonym (Daddysgirl)
    Anonym (Ibland måste man) skrev 2023-08-23 23:09:41 följande:

Visst man kan tycka mycket om vad som är rätt och fel. Måste allt vara så himla rätt alltid.
    Gubben får känna sig lite ung å kåt och jag får  lite sommarsex. 
    Win win. 
    Alla har väl nångång gjort nått förbjudet. Har ni aldrig gått mot röd gubbe eller snattat nått litet lösgodis.
    Låt oss njuta av varandra och sluta vara Karen.
    Ha lite kul ibland vet jag

Håller med! Så jäkla skönt att bara njuta ibland utan att tänka på konsekvenser. Det blir en extra krydda ju. Jag blir extra tänd för dom sprutar ju så fort gubbarna så jag förstår hur kåta dom  är på mig
  • Miss Sunny
    Anonym (Daddysgirl) skrev 2023-08-24 09:07:14 följande:
    Håller med! Så jäkla skönt att bara njuta ibland utan att tänka på konsekvenser. Det blir en extra krydda ju. Jag blir extra tänd för dom sprutar ju så fort gubbarna så jag förstår hur kåta dom  är på mig
    Håller med !

Skönt också att va "gammal kärring" .....  mogen kvinna, när (mkt?)yngre sprutvilliga karlar är mycket kåt på en. Se kåtheten och råskapen i hans lustffyllda ögon , känna sig riktig begärad och åtrådd. Lust föder lust .... lycka.

Eller hur, man känner sig hur sexig som helst när man ser  blicken och känner förväntningarna. 
    Nu ska det äntligen bli ligga av.
    Dom är inte rädda för att använda tungan heller, " gamlingarna" 
    Det är bara sex, galet sex, men ändå.
    Och dessutom en fräsch gubbkuk är så mycket skönare än nån 20-30 åring som endast tänker på sig själv.

Svar på tråden Vänstra med gemensamma bekanta, varför?