Anonym (Ö) skrev 2023-08-17 16:59:43 följande:
Är så avundsjuk på dig! Älskar sex med äldre och attraktiva män.
Men det här är så fascinerande hur vissa människor kan vara så enastående duktiga på att bara se det man vill se och filtrera bort allt man inte vill se... jag menar du skriver "är så avundsjuk på dig" Älskar
sex med äldre attraktiva män" som om det bara handlade om sex.
Det du gör här är att medvetet filtrera bort alt det otrevliga och bara se det roliga... du lyckas på nåt magiskt sätt filtrera bort vilket stort jäkla svek mot både gubbens "kärring" och kompisen som förmodligen inte skulle uppskatta att farsan är otrogen mot morsan med den sk kompisen... jag menar det är ju ett otroligt egoistiskt och totalt gränslöst beteende från både gubben och "ibland måste man" där båda fullkomligen skiter i människor som ska föreställas stå dem nära... men det lyckas du filtrerar bort och omvandla till bara sex.... fascinerande.
Om man filtrerar bort den fula sidan och bara lyfter fram det som passar en bäst så kan väl i stort sett vad som helst göras om till nåt trevligt... du kan sno din polares pengar och göra om det till "tjäna pengar".. jag menar vem gillar inte pengar, vad är det för fel i det? Om man resonerar på det sättet finns ju egentligen ingen gräns för vad man skulle kunna göra.
Prova och ta med HELA bilden istället och fundera sen över om det verkligen är något att vara avundsjuk på? Är att missbruka sina närståendes förtroende på det sätt gubbstrutten och "ibland måste man" gör något att avundas? Hur tror du "kärringen" och gubbens dotter (den sk kompisen) kommer må när det kommer fram? Är det något att avundas? Skulle du själv vilja vara i "kompisens" eller "kärringens" kläder?
Som sagt, otroligt hur effektiva filter vissa har...