• Anonym (Min syster! :()

Han hade sex med min 20-åriga syster!!! - Rätt att känna mig arg och ledsen?

Jag har pratat om min killkompis med min syster och dessa två har även träffats på min födelsedagsfest. Där träffades dem för första gången och fick kontakt. Men utifrån Facebook, så verkar dem inte ha byt nummer med varandra eller lagt till varandra på Facebook.

Men dessa två har lyckats få träffat varandra igen av en slump och tydligen pratat lite mer djupare.

Han är 30 år och min syster är 20. Hon följde med min killkompis och hade helt enkelt samlag. Jag hade ingen som helst aning att min killkompis var en sådan här. Jag trodde verkligen att han kontrollerade känslor så som sexlust m.m. En riktig snäll kille, bestämd och allmänt ''rak på sak''-typen. Man kan alltid känna sig trygg med honom och känna att man får ett genuint svar ifrån honom.

Han och jag är i samma ålder. Vi har lyckats prata och jag upplever att vi har kommit närmare och närmare varandra. Men hur lyckades min syster få till det så fort med honom. Vad sades och hur gick allting till?!

Min syster sa bara: ''Det bara hände.''. Men hon tyckte väl kanske att han var gullig redan när dem träffades första gången på min födelsedagsfest, som var ett tag sedan. Hur kan dem komma ihåg varandra?!

Hon är ju bara 20 år!!! Känns fel att skälla på någon av dem, men samtidigt, vill jag bara skrika på någon av dem.

• Svar på tråden Han hade sex med min 20-åriga syster!!! - Rätt att känna mig arg och ledsen?
  • Anonym (y)

Jag fattar inte. Menar ts att man blir mindre fin av att ha sex?
    Ts är förstås oskuld själv?

• Kirenaj68
    Anonym (Min syster! :() skrev 2023-06-12 13:54:40 följande:
    Den killkompisen jag har, är att han är fin!

Får och får. Han är en fin kille. Håller inte på med fest, dricka alkohol och raggar hit och dit. Många säger att jag blev svartsjuk. Handlar ju mest om att det är min syster! Och varför håller inte min syster på med sina egna killkompisar. Varför just min killkompis av alla killar.

Ångra att jag överhuvudtaget bjöd dessa två i en och samma födelsedagsfest. Att de träffades igen av en slump.
    Men vad är problemet? Om han är en sån reko kille som du beskriver honom du  borde snarare vara glad för din systers skull. Då vet du att han är sjysst mot henne och att hon är trygg. Vad spelar det för roll om han är din killkompis? Låt dem vara. Börjar du att leva rövare mot dem är risken stor att du förlorar honom som vän och du får din syster mot dig. Vore det värt det?
  • Anonym (Maria)
    Kirenaj68 skrev 2023-06-13 15:59:09 följande:
    Men vad är problemet? Om han är en sån reko kille som du beskriver honom du  borde snarare vara glad för din systers skull. Då vet du att han är sjysst mot henne och att hon är trygg. Vad spelar det för roll om han är din killkompis? Låt dem vara. Börjar du att leva rövare mot dem är risken stor att du förlorar honom som vän och du får din syster mot dig. Vore det värt det?
    Va? Leva rövare hur skulle TS göra då?
  • Kirenaj68
    Anonym (Maria) skrev 2023-06-13 16:18:15 följande:
    Va? Leva rövare hur skulle TS göra då?
    Börja gorma, skälla, skrika och allt det där. Det är ju det hon innerst inne vill.
    Anonym (y) skrev 2023-06-13 10:09:09 följande:

Jag fattar inte. Menar ts att man blir mindre fin av att ha sex?

Alltså, jag kan inte rå för hur jag känner. Men jag tycker bara...Min syster framförallt bara skulle låta honom vara!!! Så onödigt!
    Kirenaj68 skrev 2023-06-13 19:01:12 följande:
    Börja gorma, skälla, skrika och allt det där. Det är ju det hon innerst inne vill.
    Det är det som jag känner, men jag vet hur knäppt det skulle bli! :(

Jag kan bara inte rå för att jag känner mig såhär ledsen för allt det som hänt.

• molly50
    Anonym (Min syster! :() skrev 2023-06-14 20:53:07 följande:
    Alltså, jag kan inte rå för hur jag känner. Men jag tycker bara...Min syster framförallt bara skulle låta honom vara!!! Så onödigt!

Är du kär i honom?
    Eller varför känner du såhär?
  • Anonym (Ghost)

En vacker dag kommer du att kunna erkänna för dig själv att du är kär i honom.
  • Anonym (Maria)

Du hade alltså föredragit att det var en annan tjej han låg med? Någon du inte känner?
    molly50 skrev 2023-06-14 21:08:26 följande:
    Är du kär i honom?
    Eller varför känner du såhär?
    Jag kanske har väl känslor för honom, okej? Jag tycker om honom! Men förhållandet skulle kanske inte funka. Jag känner starka saker för honom, men det är någonting som jag inte vill nämna, som skulle göra som att vi inte skulle funka som par, tråkigt nog.

Jag har dock många gånger velat vara den som låg med honom. Jag har gjort saker, som jag hade hoppats att han skulle begripa sig vad är det jag egentligen försöker säga, så han kanske kan bjuda hem mig till sig.

Vi kramas på ett ''särskilt'' sätt och det känns mysigt varje gång. Den senaste tiden har vi pratat med varandra på ett sätt som jag tycker att vi ''kommit nära'' varandra. Det finns en speciell kemi, som har dykt upp. En mer tryggare och roligare bemötande , varje gång vi ses.

Jag hade min födelsedagsfest förra året och han var så himla rolig att vara med. Jag vet att min syster och han pratade med varandra, men inget långt samtal, vad jag såg.

Jag har väl pratat om honom inför min syster, men inget som skulle kunna avslöja mina känslor. Utan mest bara rent allmänt om honom.

När jag fick reda på att min syster och han sågs. Så bara small det. På något vis lyckades hon få honom att bjuda hem till sig. Något jag önskade han gjorde med mig. Därefter låg dem bara med varandra.

När jag fick höra detta ifrån min syster, så bara krossades jag i bitar. Killen är ingen som går runt och flörta eller raggar. Ligget var inget bara ett ligg för honom. Han måste ha känt något extra, extra speciellt, som fick honom att ligga med min syster.
    Att hon blev den unika, fick mig att bara bli så himla upprörd.

Hur lyckades hon, vad sa hon eller tog han alla steg?
    Anonym (Ghost) skrev 2023-06-14 21:19:00 följande:
    Jag tycker oerhört mycket om honom! Jag vet vad jag känner, jag har bara inte sagt det rakt ut här i tråden innan. Men jag vet att jag tycker om honom! Jag är väldigt ledsen! Jag var mer fokus på att skriva av mina känslor av sorg, än att säga rakt ut: ''Jag är kär i honom''. Är det konstigt? Jag skapade tråden och har inte mått bättre direkt. Snarare tvärtom, desto mer jag gått in i djupet av tanken med sexet och han och min syster, desto större sorg.

Omöjligt att det var engångsligg.
    Anonym (Maria) skrev 2023-06-14 23:02:36 följande:
    Du hade alltså föredragit att det var en annan tjej han låg med? Någon du inte känner?
    Jag såg honom som en fin kille. Inget sex, inget raggade. En gentleman, en unik man. En mycket fin man. Han hade kunnat ligga med vem som helst och jag hade känt såhär ändå.

Jag kan erkänna att jag tycker det inte är rättvist. Jag ville vara den unika som han valde att bjuda hem till sig.

Jag är ledsen! Jag är otroligt ledsen och det är väl inget konstigt! Jag försöker verkligen få mig att må bättre, men jag har gått mer och mer i tankarna mellan syster och honom. Jag vet att det inte kommer vara engångsligg.

Det kommer nog bli s.k kk-relation mellan dessa två. Kanske ett kärleksförhållande, jag vet inte. Men oavsett, jag har mått sämre än innan. Jag har kommit djupare tankar om detta än tidigare och det har gjort mig ännu mer ledsen, förstås!

• Kirenaj68
    Anonym (Min syster! :() skrev 2023-06-15 07:38:58 följande:
    Jag kanske har väl känslor för honom, okej? Jag tycker om honom! Men förhållandet skulle kanske inte funka. Jag känner starka saker för honom, men det är någonting som jag inte vill nämna, som skulle göra som att vi inte skulle funka som par, tråkigt nog.

Jag har dock många gånger velat vara den som låg med honom. Jag har gjort saker, som jag hade hoppats att han skulle begripa sig vad är det jag egentligen försöker säga, så han kanske kan bjuda hem mig till sig.

Vi kramas på ett ''särskilt'' sätt och det känns mysigt varje gång. Den senaste tiden har vi pratat med varandra på ett sätt som jag tycker att vi ''kommit nära'' varandra. Det finns en speciell kemi, som har dykt upp. En mer tryggare och roligare bemötande , varje gång vi ses.

Jag hade min födelsedagsfest förra året och han var så himla rolig att vara med. Jag vet att min syster och han pratade med varandra, men inget långt samtal, vad jag såg.

Jag har väl pratat om honom inför min syster, men inget som skulle kunna avslöja mina känslor. Utan mest bara rent allmänt om honom.

När jag fick reda på att min syster och han sågs. Så bara small det. På något vis lyckades hon få honom att bjuda hem till sig. Något jag önskade han gjorde med mig. Därefter låg dem bara med varandra.

När jag fick höra detta ifrån min syster, så bara krossades jag i bitar. Killen är ingen som går runt och flörta eller raggar. Ligget var inget bara ett ligg för honom. Han måste ha känt något extra, extra speciellt, som fick honom att ligga med min syster.

Jag tycker oerhört mycket om honom! Jag vet vad jag känner, jag har bara inte sagt det rakt ut här i tråden innan. Men jag vet att jag tycker om honom! Jag är väldigt ledsen! Jag var mer fokus på att skriva av mina känslor av sorg, än att säga rakt ut: ''Jag är kär i honom''. Är det konstigt? Jag skapade tråden och har inte mått bättre direkt. Snarare tvärtom, desto mer jag gått in i djupet av tanken med sexet och han och min syster, desto större sorg.

Omöjligt att det var engångsligg.Jag såg honom som en fin kille. Inget sex, inget raggade. En gentleman, en unik man. En mycket fin man. Han hade kunnat ligga med vem som helst och jag hade känt såhär ändå.

Jag kan erkänna att jag tycker det inte är rättvist. Jag ville vara den unika som han valde att bjuda hem till sig.

Jag är ledsen! Jag är otroligt ledsen och det är väl inget konstigt! Jag försöker verkligen få mig att må bättre, men jag har gått mer och mer i tankarna mellan syster och honom. Jag vet att det inte kommer vara engångsligg.

Det kommer nog bli s.k kk-relation mellan dessa två. Kanske ett kärleksförhållande, jag vet inte. Men oavsett, jag har mått sämre än innan. Jag har kommit djupare tankar om detta än tidigare och det har gjort mig ännu mer ledsen, förstås!

Ok. Du hoppades innerst inne vet det skulle bli ni två. Du borde kanske ha gett honom tydligare vinkar om det, men nu hann syrran emellan och det får du tyvärr leva med.
  • Anonym (Ghost)

Omöjligt att det var engångsligg.Jag såg honom som en fin kille. Inget sex, inget raggade. En gentleman, en unik man. En mycket fin man. Han hade kunnat ligga med vem som helst och jag hade känt såhär ändå.

Ja, nu kommer vi iaf fram till sanningen. Vet du vad du hade kunnat göra för att få honom att bjuda hem dig? FRÅGA. Det är så man gör. "Vad sägs om en middag tillsammans på fredag och en film efteråt? Hos dig eller mig?" Ni har varit vänner så länge att det inte vore konstigt alls.

Hur din syster lyckades? Garanterar att hon antingen frågade honom själv eller visade så tydligt intresse att det inte gick att missa, vilket du själv inte verkar ha gjort lika tydligt. Sedan måste det inte alls vara så att han kände något annat än kåthet. Han är inte någon övermänniska, bara lika normal som alla andra. Man kan faktiskt ligga bara för sexets skull! Eller har din syster sagt att han är kär i henne, att de dejtar eller liknande?
  • molly50

Om det bara var ett ligg för honom så är det väl inget att oroa sig över?
    Du vet att killar kan ligga med tjejer utan att det betyder något?
    Jag skulle,i så fall,vara mer upprörd över att han låg med din syster och bara såg henne som en tillfällig leksak att tömma sig i.
    Men om du har sådana starka känslor för honom och känner att ni har en kemi så tycker jag att du ska ta chansen och tala om det för honom. Han kanske känner samma sak,men inte heller vågar säga något?
    Annars finns ju risken att det här händer igen.
    Jag förstår att du är rädd att förstöra er vänskap.
    Men om du inte tar chansen så finns ju risken att den förstörs ändå pga dina känslor och att du inte klarar av vetskapen om att han har varit med någon annan.
    Eller menar du att det hade varit skillnad om det hade varit en annan tjej som du inte känner?
  • Mantrasina

Om du har känslor för honom TS, så förstår jag att du blir ledsen. Men, du har själv ett ansvar för dina egna känslor, och kan inte lägga det på nån av dem. Du har valt att hålla dina känslor för dig själv, och då har vare sig din vän eller din syster haft någon aning om hur du känner och att det skulle kunna såra dig att inleda något mer än vänskap - oavsett om det är ons, KK, eller nåt romantiskt. Hur skulle de kunnat veta? Folk är inte tankeläsare.

Att vara ledsen och besviken och sårad - det är absolut känslor du får känna. Men du kan inte förvänta dig att nån av dem ska förstå eller hjälpa dig bearbeta dem. Det är ditt eget ansvar.

• Anonym (Been there)
    molly50 skrev 2023-06-15 13:57:39 följande:
    Om det bara var ett ligg för honom så är det väl inget att oroa sig över?
    Du vet att killar kan ligga med tjejer utan att det betyder något?
    Jag skulle,i så fall,vara mer upprörd över att han låg med din syster och bara såg henne som en tillfällig leksak att tömma sig i.
    Men om du har sådana starka känslor för honom och känner att ni har en kemi så tycker jag att du ska ta chansen och tala om det för honom. Han kanske känner samma sak,men inte heller vågar säga något?
    Annars finns ju risken att det här händer igen.
    Jag förstår att du är rädd att förstöra er vänskap.
    Men om du inte tar chansen så finns ju risken att den förstörs ändå pga dina känslor och att du inte klarar av vetskapen om att han har varit med någon annan.
    Eller menar du att det hade varit skillnad om det hade varit en annan tjej som du inte känner?

Om TS nu skulle tala om vilka känslor hon har för killen så hade nog jag som syster mest av allt känt att hon vill förstöra för mig eftersom hon aldrig sagt något om att hon har några känslor  föhäntr honom. Risken är ju att han också skulle känna sig väldigt obekväm i situationen och TS skulle förlora både sin syster och sin killkompis.

Det är nu många år sedan detta hände mig men jag kan än idag ibland när livet är tungt fundera vad som kunde ha varit.

Jag var 17 år och började andra året på gymnasiet. Vi var två klasser som slogs ihop och  jag började hänga mycket med en tjej från den nya klassen. Hon hade ett relativt stort kompisgäng som hon var ihop med på helgerna där jag också började hänga med. Det var ett gäng med både killar och tjejer i spannet mellan 16 och 20 år där de som var äldre i första hand var kompisar med hennes storebror men efterhand hade kompisgängen börjat umgås tillsammans.

Efter ett tag klickade det till mellan mig och hennes bror. Även om det inte var något egentligt uttalat så började flera av de andra märka av spänningen mellan oss och började så smått småretas lite om olika saker som anspelade på att vi två var/skulle bli ett etablerat par. När min kompis till slut upptäckta vad som var på G så satte hon sig en dag med sin bror och talade om för honom hur oförskämt det var av honom att försöka stjäla hennes kompis och att han skulle hålla sig på sin kant.

Mitt vuxna jag hade kanske hanterat det annorlunda medan mitt tonåriga jag aldrig kunde förlåta henne för det svek jag tyckte hon gjort som kände sig ha störrä rätt till mitt sällskap än att hon kunde tillåta oss att själva komma fram om vi var rätt för varandra. Det hela slutade med att han slutade träffa mig, jag slutade träffa henne och bror och syster fick därefter aldrig samma syskonrelation igen.

• molly50
    Anonym (Been there) skrev 2023-06-15 15:20:42 följande:

Om TS nu skulle tala om vilka känslor hon har för killen så hade nog jag som syster mest av allt känt att hon vill förstöra för mig eftersom hon aldrig sagt något om att hon har några känslor  föhäntr honom. Risken är ju att han också skulle känna sig väldigt obekväm i situationen och TS skulle förlora både sin syster och sin killkompis.

Det är nu många år sedan detta hände mig men jag kan än idag ibland när livet är tungt fundera vad som kunde ha varit.

Jag var 17 år och började andra året på gymnasiet. Vi var två klasser som slogs ihop och  jag började hänga mycket med en tjej från den nya klassen. Hon hade ett relativt stort kompisgäng som hon var ihop med på helgerna där jag också började hänga med. Det var ett gäng med både killar och tjejer i spannet mellan 16 och 20 år där de som var äldre i första hand var kompisar med hennes storebror men efterhand hade kompisgängen börjat umgås tillsammans.

Efter ett tag klickade det till mellan mig och hennes bror. Även om det inte var något egentligt uttalat så började flera av de andra märka av spänningen mellan oss och började så smått småretas lite om olika saker som anspelade på att vi två var/skulle bli ett etablerat par. När min kompis till slut upptäckta vad som var på G så satte hon sig en dag med sin bror och talade om för honom hur oförskämt det var av honom att försöka stjäla hennes kompis och att han skulle hålla sig på sin kant.

Mitt vuxna jag hade kanske hanterat det annorlunda medan mitt tonåriga jag aldrig kunde förlåta henne för det svek jag tyckte hon gjort som kände sig ha störrä rätt till mitt sällskap än att hon kunde tillåta oss att själva komma fram om vi var rätt för varandra. Det hela slutade med att han slutade träffa mig, jag slutade träffa henne och bror och syster fick därefter aldrig samma syskonrelation igen.

Ja,vet du vad. Du har rätt.
    Det är synd att det inte går att redigera inläggen här,för jag började tänka samma sak efter att jag klickat på skicka.
    Så det var dumt skriver av mig. De medger jag.
    Men samtidigt,om det inte skulle hända något mer mellan killkompisen och systern så kanske TS kan fråga honom om de ska träffas på en middag och fråga om de ska vara hemma hos henne eller honom,som någon skrev ovan.
    Det är ju inte en konstig fråga även om de är vänner.
    Och då lär hon ju också få en chans att se om det finns någon mer kemi mellan dem eller om det bara är från hennes sida. 
  • Anonym (Ghost)
    molly50 skrev 2023-06-15 16:18:28 följande:
    Ja,vet du vad. Du har rätt.
    Det är synd att det inte går att redigera inläggen här,för jag började tänka samma sak efter att jag klickat på skicka.
    Så det var dumt skriver av mig. De medger jag.
    Men samtidigt,om det inte skulle hända något mer mellan killkompisen och systern så kanske TS kan fråga honom om de ska träffas på en middag och fråga om de ska vara hemma hos henne eller honom,som någon skrev ovan.
    Det är ju inte en konstig fråga även om de är vänner.
    Och då lär hon ju också få en chans att se om det finns någon mer kemi mellan dem eller om det bara är från hennes sida. 
    Fin tanke men det kan bli svårt för ts att ha en relation med killen. Ts kommer ju alltid bli påmind om att han har satt på hennes syster och relationen till både syster och kille kan bli infekterad. Jag skulle säga att det är kört för ts att få ihop det med killen, riktigt synd. Hoppas andra lär sig att ta chansen i tid.
  • Anonym (Känner med dig)

Jag känner med dig här. Ens syskon skall inte ha sex och definitivt inte med ens vänner. Jag har en 2 år yngre lillebror som numera är gift och har 2 barn med min jämnåriga med mig barndomsbästis. Har fortfarande problem med tanken på att de två har sex med varandra. 

• molly50
    Anonym (Ghost) skrev 2023-06-15 18:11:28 följande:
    Fin tanke men det kan bli svårt för ts att ha en relation med killen. Ts kommer ju alltid bli påmind om att han har satt på hennes syster och relationen till både syster och kille kan bli infekterad. Jag skulle säga att det är kört för ts att få ihop det med killen, riktigt synd. Hoppas andra lär sig att ta chansen i tid.
    Ja,du har nog rätt i det med.
    TS borde nog ha tagit chansen tidigare. 
Svar på tråden Han hade sex med min 20-åriga syster!!! - Rätt att känna mig arg och ledsen?