• Reza10M

    Vad tycker in om andrew tate?

    Som rubriken säger vad tycker ni om han själv håller med om visa saker han säger men självklart inte att.

  • Svar på tråden Vad tycker in om andrew tate?
  • jeanette02

    Märks väl att han driver lite med folk, liksom skruvar till det. Man får ju googla runt lite för att hitta det han säger själv. Som inte är redigerat och sönderklippt.
    Tror han sitter häktad igen för ngt. Inte säker dock. Men inte dömd el straffad vad jag vet. 

    Samtidigt lever vi i ett tolerant samhälle där alla ska få tycka vad de vill så får man även acceptera att vissa t ex inte tycker om priderörelsen osv. Eller man kan tycka att män och kvinnor är de enda könen t ex. 
    Eller att faktiskt bara biologiska kvinnor har mens. Ja man får ha egna åsikter. Det har många av de såkallade toleranta svårt med ofta. 
    Kriminella handlingar inte ok någonstans eller kränkningar. Men sedan blir ju vissa kränkta av allt så rätt hög ribba måste vi ha i det fria ordet ändå.

  • Reza10M

    Hur vet du det? Polisen fick fria han för att det inte finns bevis. Kan man säga en tjej e hora utan att vet något om henne? nej då kan man inte säga så om män som man inte vet något om.

  • Reza10M
    Tow2Mater skrev 2023-07-04 00:51:18 följande:

    Han prisar ISIS, mockar kristna, misshandlar och våldtar och säljer kvinnor i sexhandel; hur kan man inte gilla honom? Vi får väl se om de har tillräckligt med bevis for att fälla honom i domstol.


    Hur vet du det? Polisen fick fria han för att det inte finns bevis. Kan man säga en tjej e hora utan att vet något om henne? nej då kan man inte säga så om män som man inte vet något om
  • MsFry
    Reza10M skrev 2023-07-04 12:45:46 följande:
    Hur vet du det? Polisen fick fria han för att det inte finns bevis. Kan man säga en tjej e hora utan att vet något om henne? nej då kan man inte säga så om män som man inte vet något om

    Han sitter häktad för våldtäkt, människohandel (hallick alltså) och gäng-verksamhet i Bukarest just nu. Varför tror du att de har släppt honom? 


     

  • Themis

    Allt tyder på att Tate är en kriminell sociopat och kvinnoförtryckare.

    Jag kan varken skriva vad jag tycker om honom eller om de naiva individer som ser upp till en sådan mansperson utan att bli avstängd från forumet väldigt länge.


    Det är många det är synd om, men inte alltid för det de tror.
  • Reza10M
    MsFry skrev 2023-07-04 13:02:22 följande:
    Vad tycker in om andrew tate?

    Han sitter häktad för våldtäkt, människohandel (hallick alltså) och gäng-verksamhet i Bukarest just nu. Varför tror du att de har släppt honom? 


     


    För att han är helt oskyldig det finns ingen bevis för att han är våldtäksman. tjejer som säger att de har blivit våldtagen av han finns inte heller. eller så har de festat o knullat med vilja och dagen efter har de ångrat sig kanske som många tjejer gör för att få uppmärksamhe.
  • Reza10M
    Themis skrev 2023-07-04 14:12:23 följande:
    Vad tycker in om andrew tate?

    Allt tyder på att Tate är en kriminell sociopat och kvinnoförtryckare.

    Jag kan varken skriva vad jag tycker om honom eller om de naiva individer som ser upp till en sådan mansperson utan att bli avstängd från forumet väldigt länge.


    Kan du beskriva hur har han tryckt ner kvinnor vad säger han som är mot kvinno? utan att han säger en man få ligga med vem han vill när han är gift för att d håller jag inte med om när han säger så. Vad säger han mer då?
  • Reza10M
    felicityporter skrev 2023-07-03 23:04:21 följande:

    Trots att jag är kvinna ser jag honom som en frisk fläkt, gillar dock Jordan Peterson betydligt mer men inser värdet av någon som Andrew Tate för den breda massan.


    Hur kommer det att du tycker det? Vad tycker du när han pratar om kvinno?
  • enmamma
    Reza10M skrev 2023-07-04 14:32:29 följande:
    För att han är helt oskyldig det finns ingen bevis för att han är våldtäksman. tjejer som säger att de har blivit våldtagen av han finns inte heller. eller så har de festat o knullat med vilja och dagen efter har de ångrat sig kanske som många tjejer gör för att få uppmärksamhe.
    Förlåt men när min 15-åring läste om Tate lite mer källkritisk höll sonen med om att denne man är ett svin .
    Du kanske har sommarlov nu så läs lite på vettiga riktiga mediesidor så kanske du ändrar uppfattning.
    kram från mamman 
  • Reza10M
    enmamma skrev 2023-07-04 14:52:11 följande:
    Förlåt men när min 15-åring läste om Tate lite mer källkritisk höll sonen med om att denne man är ett svin .
    Du kanske har sommarlov nu så läs lite på vettiga riktiga mediesidor så kanske du ändrar uppfattning.
    kram från mamman 
    Jag fattar d finns ju många som säger så om han men om du tänker bara en som är dolarmiljardar och känt for hans boxning varför ska han sälja en kvinna som inte hämtar så mycket pengar för?
  • MsFry
    Reza10M skrev 2023-07-04 14:32:29 följande:
    För att han är helt oskyldig det finns ingen bevis för att han är våldtäksman. tjejer som säger att de har blivit våldtagen av han finns inte heller. eller så har de festat o knullat med vilja och dagen efter har de ångrat sig kanske som många tjejer gör för att få uppmärksamhe.
    Alltså: han är häktad oavsett vad du tror om hans oskuld. Din åsikt ändrar inte fakta: han är häktad pga misstänkt för de brott jag listade ovan. Vad baserar du påståendet att han skulle vara frisläppt på? 
  • Emer66
    Reza10M skrev 2023-07-04 15:08:30 följande:
    Jag fattar d finns ju många som säger så om han men om du tänker bara en som är dolarmiljardar och känt for hans boxning varför ska han sälja en kvinna som inte hämtar så mycket pengar för?
    Här berättar Tate stolt med egna ord om att han har flera tonårstjejer som säljer sig på nätet vars pengar han tar: 





    Han är tveklöst en hallick,  och han är stolt över det.
    Så de är ganska fånigt av dig att ifrågasätta om han tjänar pengar på kvinnors kroppar.
  • Reza10M
    Emer66 skrev 2023-07-04 09:42:32 följande:
    Vad tycker in om andrew tate?

    Har svårt att hitta något positivt med någon som är stolt över att han misshandlar kvinnor och ägnar sig åt våldtäkt,  människohandel och organisersd brottslighet. 

    Menar ni att det är en "frisk fläkt"  att han är stolt över att vara ett det avskum han faktiskt är? 
    Ja, nog är det lite udda att vara så empatilös. 


    D ju lagligt i det landet gan bor så? plus att han har inte tvingat de. det e som att tjejer startar onlyfans o drir in pengar av det.
  • MsFry
    Reza10M skrev 2023-07-04 19:41:50 följande:
    D ju lagligt i det landet gan bor så? plus att han har inte tvingat de. det e som att tjejer startar onlyfans o drir in pengar av det.
    Människohandel är inte lagligt i Rumänien, inte heller våldtäkt eller gängaktivitet. Annars hade de liksom inte gripit honom för misstankar om det... 

    Väntar fortfarande på svar varför du tror att de släppt honom. 
  • Roadking1963

    Sanning likt är inte sanning.
    Jag ganska lite om honom, men jag har förstått att det inte är någon jag gillar. Om har våldfört sig på kvinnor är nog oklart, han verkar ha en taskig attityd, men det är inte kriminellt. Jag kan tycka att det är märkligt att kvinnor dras till honom, men mer än en kvinna har sökt sig till en "spännande" man. Kvinnor är ungefär lika intelligenta som män, och kan tänka själva och göra sina egna val. Domstolen får väl avgöra vad som är sant i frågan. Folkdomstolar är enbart dumt.


    Taurus
  • Avenia

    Han är inte på riktigt. För mycket som tydligt är fejkat och spelat. Han till och med dissar "killar som sitter i mammas källare och följer nån guru istället för at ha egna liv", dvs SINA FANS. Titta på videon där han stolt åker på en bugatti segway. Det är fake. Parodi! Eller bilder där han står i MINIMALA shorts, hånfullt minimala shorts, och poserar vid en lyxbil. Fejk. Killlar som gilla att uppskatta hans bilder är gay. Vet inte vem/varför de gör detta, men detta verkar vara ett sätt att fånga upp unga män med ett lätt bete, dvs kvinnohat, och sedan lära dem livsnyttiga lärdomar av typen "ta tsg i ditt liv".

  • jeanette02
    KatjaL skrev 2023-07-04 19:43:39 följande:

    Denne sorgliga människa, som tycks bygga sitt liv på kvinnohat. Jag kan mycket väl förstå om incels ser upp till honom. För oss andra är han bara en uppmärksamhetstörstande idiot.


    Som så många andra märkliga människor på sociala medier. Uppmärksamhetstörstande idioter. Vissa kvinnohatare, vissa manhatare (ok i vårt samhälle) men överlag väldigt mycket stört folk.
    Tycker det är lika skrämmande att människor ofta tjejer följer typ klanen Kardashians sjukliga beteende  och sönderopererade liv på sociala medier som att män följer Andrew Tate. Ibland undrar jag ens är han så populär ens eller är det ngt medier fått för sig? 
    Pengar har han ju då han var väldigt framgångsrik i sin sport. Han kanske borde hålla sig inom det fältet. 

    Jordan Peterson däremot är vettig. Man måste inte hålla med i allt. Men överlag det han säger är klokt. En människa som också ofta låter andra prata till punkt och faktiskt diskuterar saker/samhällsfrågor. Det är ganska ovanligt numera. 
Svar på tråden Vad tycker in om andrew tate?