• Anonym (Anonyma killen)

Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?

Som rubriken lyder

Vad tycker ni om killar som använder stringtrosor?

Har på mig det till o från till vardags o har även bodys. Sjukt nog sitter de mycket bättre. De är snyggare. Och jag ser mycket bättre ut i de (speciellt rumpan).

Nej jag har inte liten kuk o ja jag är också förvånad hur de kan sitta bra men det är som det är

Skriv gärna din ålder, sexuella läggning och varför du tycker som du gör

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?
  • SingelKramfors

Nu är jag ju förstås väldigt partisk i frågan då jag sedan flera år tillbaka bara klär mig i trosor.
    Materialen och passformen är ju så mycket bättre bland damkläder och jag älskar att känna mig fin (och slampig)

Jag har ett manligt utseende från halsen och uppåt, men försöker att vara så feminin jag bara kan och så diskret det bara går från halsen och nedåt.
    Jag ogillar kroppsbehåring och är alltid epilerad, rakad eller vaxad överallt.

Vad jag klär mig i borde inte spela någon roll, men så ser ju tyvärr inte världen ut.

Jag hade turen att bo och leva med en sambo som var väldigt förstående och stöttande och som även hjälpte mig att köpa och prova kläder och valde sexiga underkläder åt mig. 

Jag är nog ganska öppensinnad i övrigt och tycker att var och en ska få göra det denne mår bäst av så länge det inte skadar någon eller är olagligt. 

Så om du vill gå klädd i trosor och andra fina plagg som man så gör det.
    Tjejer får givetvis lika gärna klä sig i kalsongerna eller boxershorts om de vill. 

men varför skulle de vilja det då utbudet av både modeller, fabrikat och fina färger är bättre och större bland damunderkläderna?

• Anonym (Börje)

Det är läckert

• Meddelande borttaget
  • Anonym (-)

Röstade på alternativet med dealbreaker. 

Är själv kvinna, straight och jag föredrar män som är hetero och manliga, både i hjärnan och i klädsel. 

• Meddelande borttaget
  • Kalle Johansson

Nu är ju frågan vad vi ev tycker om KILLAR i STRINGTROSOR?

Stringtrosor är snyggt på tjejer fast kanske inte att använda till vardags utan funkar perfekt på stranden eller om hon ska uppträda på en nattklubb som strippa eller gogo-brud.

Fast som sagt, till vardags verkar det inte så praktiskt med något "snörliknande" som glider in mellan stjärthalvorna.  Gråter

Nu har jag tröttnat på elbilar och söker istället en gammal klassiker: https://www.karl-webmaster-johansson.top
  • Kalle Johansson

...jag glömde bort vad jag tyckte om killar i string... nej, nej, nej. Skäms

Nu har jag tröttnat på elbilar och söker istället en gammal klassiker: https://www.karl-webmaster-johansson.top
  • Meddelande borttaget
  • Kalle Johansson
    TereseGirestam skrev 2025-01-26 19:43:53 följande:
    Har du provat string? :-P
    Du menar bara provat ett par stringtrosor framför en spegel? Ja, det har jag. Och då syftar jag naturligtvis på kill-strings!
  • Meddelande borttaget
  • Kalle Johansson

Det satt väl inte annorluna än på ett par tighta briefs. Däremot gillar jag inte snöret mellan stjärthalvorna.

Går klart hellre naken sommartid vilket jag ofta gör på min egna badstrand eftersom jag bor nere vid Kalmarsund. Skrattande

• Anonym (Bi kille)

Jag är aktiva och föredrar o träffa passiva män. Men tjejkläder på män är väldigt oattraktiv. Nu träffar jag inte män längre. Men när jag gjorde så ville jag knulla en man som klär sig som en man. Och inte nån hybrid

• Tord Wallander

Älskar att gå runt i huset i bara string då ingen är hemma (inte för att det är så värst livat hemma hos mig), får mig att känna mig som en ung strippa på klubb i Berlin som i mina unga dagar då livet lekte. Det enda jobbiga är att hitta ett par som passar en gubbe på 132.8kg och samtidigt ser snygga ut. Önskar att hitta en kille som delar mitt intresse i framtiden!

• Anonym (Transflicka)

Trosor är skönt när man hittar sin favorit typ. När jag kissar ser jag att det ger lite försats

• Anonym (-)

Extremt fult och omanligt som sagt. Ingen normal kvinna går igång på feminina fjollor. Ge upp idén och le dig att klä dig normalt istället. 

Svar på tråden Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?