• Anonym (Anonyma killen)

    Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?

    Som rubriken lyder

    Vad tycker ni om killar som använder stringtrosor?

    Har på mig det till o från till vardags o har även bodys. Sjukt nog sitter de mycket bättre. De är snyggare. Och jag ser mycket bättre ut i de (speciellt rumpan).

    Nej jag har inte liten kuk o ja jag är också förvånad hur de kan sitta bra men det är som det är

    Skriv gärna din ålder, sexuella läggning och varför du tycker som du gör

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?
  • Pixie99

    Räknas mawashi som strings? Ja, okej då, jag hittar ut själv... Skäms

  • Anonym (Pernilla)
    Pixie99 skrev 2023-08-21 07:04:54 följande:

    Räknas mawashi som strings? Ja, okej då, jag hittar ut själv... Skäms


    Ha ha ha Pixie den var riktigt riktigt bra! Solig
  • BlåFisk
    Anonym (Anonyma killen) skrev 2023-08-20 16:25:18 följande:
    Kanske inte string-Emil men de sitter bra iaf :)
    Med den kroppen ser det fräscht ut!👌
    Inte säker på att jag skulle se lika bra ut i dem...
  • Anonym (Nej tack)

    Finner det inte attraktivt på vare sig män eller kvinnor. String är för mig lite på samma nivå som ihåliga kupor på behåar. Känns som att det fattas en del tyg där Solig

  • Anders 386

    Har inga problem med vad folk har på sig under. 
    Men eftersom jag själv är man och gillar att ha på mig trosor (inte string) har jag en väldigt hög toleransnivå när det handlar om vad andra människor gillar att sätta på sig. Jag fattar egentligen inte hur andra människor kan vara så intoleranta och ha så oerhört bestämd uppfattning om vad deras partner ska ha på sig. Man blir nästan rädd när man ser vilken oerhört låg toleransnivå vissa har. Och det verkar tyvärr som att majoriteten är sån...  Helt fastlåsta och stängda för andra människors behov och vilja. Men många gillar att vara kvar i sin trygga lilla box...

  • Anonym (L)
    Anders 386 skrev 2023-11-14 09:09:58 följande:

    Har inga problem med vad folk har på sig under. 
    Men eftersom jag själv är man och gillar att ha på mig trosor (inte string) har jag en väldigt hög toleransnivå när det handlar om vad andra människor gillar att sätta på sig. Jag fattar egentligen inte hur andra människor kan vara så intoleranta och ha så oerhört bestämd uppfattning om vad deras partner ska ha på sig. Man blir nästan rädd när man ser vilken oerhört låg toleransnivå vissa har. Och det verkar tyvärr som att majoriteten är sån...  Helt fastlåsta och stängda för andra människors behov och vilja. Men många gillar att vara kvar i sin trygga lilla box...


    Tja, utseende är ju ändå en hyfsat viktig faktor när det kommer till fysisk attraktion och är man inte fysiskt attraherad av sin sexpartner så blir ju sexet ganska meningslöst. I utseende ingår ju bl.a. klädstil. Vill andra män bära stringtrosor så är det inget som angår mig, men om min man skulle komma in i sovrummet iklädd endast stringtrosor och tro att jag skulle bli sugen, så skulle han bli djupt besviken. Man väljer inte vad man tänder, eller inte tänder, på.
  • Anonym (G)
    Anonym (L) skrev 2023-11-14 10:46:49 följande:
    Tja, utseende är ju ändå en hyfsat viktig faktor när det kommer till fysisk attraktion och är man inte fysiskt attraherad av sin sexpartner så blir ju sexet ganska meningslöst. I utseende ingår ju bl.a. klädstil. Vill andra män bära stringtrosor så är det inget som angår mig, men om min man skulle komma in i sovrummet iklädd endast stringtrosor och tro att jag skulle bli sugen, så skulle han bli djupt besviken. Man väljer inte vad man tänder, eller inte tänder, på.
    Jag tänker ändå att det inte är naturgivet att kvinna och string = attraktivt, medan män och string = oattraktivt. Finns inget som säger att string öht är attraktivt för den delen. Det är nåt vi lärt oss från början från porrindustrin, sen har det normaliserats till att omfatta var och varannan tjej. Liksom en massa andra attiraljer som anses göra tjejer attraktiva men inte killar. Handlar om könsroller och vana. Det hade lika gärna kunnat vara tvärtom, att män i string ansågs manliga. Men nu är många indoktrinerade i att "en riktig man" inte har string eller annat som numera förknippas med kvinnor. Men saken är att dessa saker som förknippas med kvinnor är inlärda. Förr gick vi alla i djurhudar, liksom. Nu ska kvinnor se ut som i porren i allt högre grad. Men det är inget som är av naturen bestämt, utan av oss bestämt.
  • Anonym (L)
    Anonym (G) skrev 2023-11-14 12:27:47 följande:
    Jag tänker ändå att det inte är naturgivet att kvinna och string = attraktivt, medan män och string = oattraktivt. Finns inget som säger att string öht är attraktivt för den delen. Det är nåt vi lärt oss från början från porrindustrin, sen har det normaliserats till att omfatta var och varannan tjej. Liksom en massa andra attiraljer som anses göra tjejer attraktiva men inte killar. Handlar om könsroller och vana. Det hade lika gärna kunnat vara tvärtom, att män i string ansågs manliga. Men nu är många indoktrinerade i att "en riktig man" inte har string eller annat som numera förknippas med kvinnor. Men saken är att dessa saker som förknippas med kvinnor är inlärda. Förr gick vi alla i djurhudar, liksom. Nu ska kvinnor se ut som i porren i allt högre grad. Men det är inget som är av naturen bestämt, utan av oss bestämt.
    Jag har inte sagt att det skulle vara naturgivet. Jag är inte attraherad av män i string, punkt. Detta faktum ändras inte för att vi inser att mina (och andras) preferenser är kulturellt betingade.
  • Anonym (Kim)

    Nej fy för den lede vad styggt det är med string på män. Ser ju döbögigt ut. Utgår för min del. Inte särskilt snyggt på kvinnor heller. Som underkläder kan det gå men fan inte som badkläder. 

  • Anders 386
    Anonym (L) skrev 2023-11-14 10:46:49 följande:
    Tja, utseende är ju ändå en hyfsat viktig faktor när det kommer till fysisk attraktion och är man inte fysiskt attraherad av sin sexpartner så blir ju sexet ganska meningslöst. I utseende ingår ju bl.a. klädstil. Vill andra män bära stringtrosor så är det inget som angår mig, men om min man skulle komma in i sovrummet iklädd endast stringtrosor och tro att jag skulle bli sugen, så skulle han bli djupt besviken. Man väljer inte vad man tänder, eller inte tänder, på.
    Är det så klokt att välja partner utifrån vad hen har för underkläder? Det blir nästan lite komiskt..  Cool
    Kanske man bör fråga på första dejten då...
  • Anonym (Hepp)

    Mest skulle jag undra varför personen berättar om sina underkläder.
    Men jag skulle nog tänka att personen är typ en Quagmire. Inte så attraktivt. 

  • Anonym (Pernilla)

    Hett med string på både män och kvinnor Hjärta

  • Anonym (25)
    Anders 386 skrev 2023-11-14 16:01:02 följande:
    Är det så klokt att välja partner utifrån vad hen har för underkläder? Det blir nästan lite komiskt..  Cool
    Kanske man bör fråga på första dejten då...
    Mycket klokt! Ger ofta en mycket god indikation på andra saker om mannen.
  • Anonym (Öh)

    Varför måste det vara trosor när det finns stringkalsonger?

    verkar lite weird med just trosor men dit paket kanske är litet?

  • Anonym (G)
    Anonym (L) skrev 2023-11-14 14:26:54 följande:
    Jag har inte sagt att det skulle vara naturgivet. Jag är inte attraherad av män i string, punkt. Detta faktum ändras inte för att vi inser att mina (och andras) preferenser är kulturellt betingade.
    Jag tror dock att eftersom det är kulturellt betingat skulle man i en annan kulturell kontext mycket väl kunna tända på män i stringtrosor. Så det är mycket mindre "fixerat" än vad många tänker sig. 
  • Anonym (L)
    Anders 386 skrev 2023-11-14 16:01:02 följande:
    Är det så klokt att välja partner utifrån vad hen har för underkläder? Det blir nästan lite komiskt..  Cool
    Kanske man bör fråga på första dejten då...
    Inte enbart utifrån det, naturligtvis. De flesta av oss har nog mer än bara ett krav på en potentiell partner. Du kan skratta åt att något är en dealbreaker för någon annan, men jag är säker på att du har dealbreakers, du med. Och när det gäller vem man eventuellt ska ha en intim relation med, så måste man få ha det. Man kan liksom inte tvinga någon att inleda en relation med någon annan. Även om män i stringtrosor blir sårade när de blir ratade av kvinnor.
  • Anonym (Feg)

    Sexigt eller inte, det får man tycka vad man vill om. Personligen tycker jag det är det. Finns inga bekvämare underkläder än ett par stringkalsonger/stringtroser. 36 år och använt det dom senaste 15 åren.

  • Adde75

    Jag har stringkalsonger på mig ibland, är inte obehagligt, men inte nåt jag har varje dag på mig.

Svar på tråden Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?