Går det att ta reda när någon har tagit skuld?
Går det att ta reda på när en person tagit lån och ungefärlig summa? Jag vet att det går att ta reda på den totala summan hos kronofogden men går det att veta när det gick till kronofogden?
Det handlar alltså inte om att snoka på typ grannen. Mitt ex slutar inte tjata om pengar som han anser att jag är skyldig honom. Han har vägrat betala saker till barnen och även när barnen bor heltid hos mig vägrade han betala underhåll pga att han anser att han är skyldig mig. Han skriver även till min sambo att jag är en tjuv som snor pengar och att han ska anmäla mig till polisen. Han tog lån under våran relation, jag ville inte stå med utan jag tog egna lån för att vi skulle klara vardagen. Ha villn att jag ska betala de lån han tog även fast jag sa nej. Han slutar aldrig prata om detta. Nu har en relation tagit slut och jag har fått veta att han haf en jätteskuld hos kronofogden. Ett gravt spelmissbruk, vilket förklarar varför vi hade så lite pengar jämt. Jag vill ha möjligheten att typ skicka att nej, jag är inte skyldig dig något.. Jag vet att jag inte är skyldig han men jag hoppas att om jag kan skicka han svart på vitt så lämnar han mig och min sambo ifred.