• Anonym (Vad pågår?)

Koranbrännaren Salwan Momika - får "kärlek" på Tiktok

Vad är det som pågår? Jag har sett på "livesändningar" på Tiktok att Salwan Momika (på hans sida) får hur mycket "kärlek" som helst av andra arabisk språkiga människor. Med "kärlek" menar jag att man kan skicka hjärtan till den person som har livesändningen.

Jag kan inte arabiska men är förvånad över att det skickas så mycket hjärtan till honom. Varför? Vad är det som pågår? Vad är det som inte framgår i massmedia?

Vore intressant att veta mer, jag skulle gissa att detta är organiserat gällande detta med koranbränningarna.

Är det någon som vet vad Salwan Momika är ute efter? 

• Svar på tråden Koranbrännaren Salwan Momika - får "kärlek" på Tiktok
  • Dr Nail

Det klart han får kärlek på SITT konto. Får säkert hat på andra konton.

• Anonym (mancinel)

jag tror han är ute efter att dels provocera och dels för att försäkra sig om att han får stanna i Sverige. 

Det finns alltför många män i den här världen som gillar att kriga mot andra på olika nivåer. Han är bara en i mängden. 

• Anonym (M)

Var ju väldigt många svenskar som också gillade honom. Det var väl Rickard Jonshof i SD som tyckte att han kunde bränna 500 koraner till. 

• Anonym (mancinel)

Han hade många fiender och visste vad han hade gett sig in på.

• Mentat
    Anonym (mancinel) skrev 2025-01-31 08:07:17 följande:

Han hade många fiender och visste vad han hade gett sig in på.

När hans fiender mördar honom för att han köper en bok och eldar upp den säger det nog mest om fienderna
  • Anonym (mancinel)
    Mentat skrev 2025-01-31 08:19:23 följande:
    När hans fiender mördar honom för att han köper en bok och eldar upp den säger det nog mest om fienderna
    Absolut. Och det var han ju förstås medveten om. 
  • Anonym (LP)

Väldigt många svenskar med muslimskt påbrå hyllar hans död och då är det tyvärr många av dom som är födda i Sverige och således helt ointegrerade i det svenska samhället. Vilken ledsam utveckling att se att en religion med så otidsenliga sedvänjor har fått sådant fäste i Sverige! 

Svar på tråden Koranbrännaren Salwan Momika - får "kärlek" på Tiktok