• Anonym (Anonym)

Han letade upp bild på mig och runkade till den

Blev nyligen tillsammans med en kille och vi har det jättebra och han är väldigt kär i mig och jag är väldigt kär i honom. Han berättade att i början när vi dejtade osv så letade han upp mina sociala medier och runkade till en bild på mitt ansikte, det var ingen bikinibild eller så.

Är det creepy eller bara nice? 

• Svar på tråden Han letade upp bild på mig och runkade till den
  • Anonym (Uska)
    Anonym (Tribute?) skrev 2023-08-25 23:52:14 följande:

Det kallas väl "Tribute" om han skickar sånt? Är nog tio gånger mer obehagligt än att få en penisbild.... 

Men är du helt blåst eller bara spelar du? Vem har skrivit något om att någon har skickat något till någon?
  • Anonym (88)
    Anonym (Haha) skrev 2023-08-25 20:53:03 följande:

Det är varken creepy eller nice. Det är en uppenbar lögn som jag hört många gånger. Självklart sitter han inte och runkar till en ansiktsbild, men vill att du ska tycka att han är gullig.

Konstigt sätt i så fall, att tycka man ska vara gullig. 

Det är väl klart att han kan ha runkat till en ansiktsbild, det är nog inte ovanligt. Tycker nog bara att det är lite psycho att tala om att man gjorde så om de knappt ens var ihop när det hände. 
  • Anonym (Bfnf)

Helt okej. Han gillar ju dig då. 

Min kille letade upp bilder på mina vänner. 

• Anonym (Bfnf)

Så jag hade nog varit glad för det 

• Anonym (Haha)
    Anonym (88) skrev 2023-08-26 07:22:11 följande:
    Konstigt sätt i så fall, att tycka man ska vara gullig. 

Det är väl klart att han kan ha runkat till en ansiktsbild, det är nog inte ovanligt. Tycker nog bara att det är lite psycho att tala om att man gjorde så om de knappt ens var ihop när det hände. 
    Jag tror tvärtom att det jävligt ovanligt att en kille skulle välja att runka till en ansiktsbild. Hur naiv får man blir liksom? "Ska jag gå in på Only Fans, en porrsajt, kolla bikinibrudar eller ska jag använda mig av en ansiktsbild?" Tungan ute Och de tycker väl att de är JÄTTEGULLIGA som inte kollar porr utan BARA vill se hennes gulliga ansikte. Hahaha.
  • Anonym (Tribute?)
    Anonym (Uska) skrev 2023-08-26 03:33:08 följande:
    Men är du helt blåst eller bara spelar du? Vem har skrivit något om att någon har skickat något till någon?
    Bägge delar? Ville mest nämna Tribute och hur bizarrt det är men det är väldigt sällan det finns tillfällen till att prata om det i mitt dagliga liv så jag försökte klämma in det här. 
  • Pixie99

För min del hade det varit helt okej om någon skulle onanera till en bild på mig, det skulle inte störa mig det allra minsta. Jag skulle till och med tycka att det är rätt smickrande. Men så får man inte säga öppet, då blir man betraktad som äcklig och vulgär av andra kvinnor, så officiellt får jag får säga: "hrm hrm, Nä, usch!"

• Anonym (Bfnf)
    Pixie99 skrev 2023-08-26 12:53:34 följande:

För min del hade det varit helt okej om någon skulle onanera till en bild på mig, det skulle inte störa mig det allra minsta. Jag skulle till och med tycka att det är rätt smickrande. Men så får man inte säga öppet, då blir man betraktad som äcklig och vulgär av andra kvinnor, så officiellt får jag får säga: "hrm hrm, Nä, usch!"

Haha nej jag tycker faktiskt likadant. 

• Anonym (TruthSeeker)

Han berättade bara halva sanningen till dig. Säkert hade han din fejsbild framme men det var helkroppsbilden på en naken porrkvinna som fick han att börja dra i snabeln. Men det ville han inte ha med i sin story till dig för det var mindre gulligt. 

Män är grisar, så äre. 

• Anonym (Bfnf)
    Anonym (TruthSeeker) skrev 2023-08-26 17:36:51 följande:

Han berättade bara halva sanningen till dig. Säkert hade han din fejsbild framme men det var helkroppsbilden på en naken porrkvinna som fick han att börja dra i snabeln. Men det ville han inte ha med i sin story till dig för det var mindre gulligt. 

Män är grisar, så äre. 

Jo, inget förvånar en längre. Men man kan ju hoppas att det bara var ts han kollade på.
  • Anonym (Bfnf)

Men han har säkert en samling med bilder som många andra verkar ha på alla möjliga tjejer. 

• Anonym (Ui)

Att berätta om det är väldigt creepy. 

• Anonym (Kimchi)

Hur vet du att han gjorde det? Lite knäppt om han berättat. Att göra det i sig är väl inte dumt. Han förstärker sin fantasi bara. 

• Anonym (Out of bounds)

Klart att en kille kan runka till en ansiktsbild om det han tänker är att han ska komma över tjejens ansikte eller det är den enda bild på henne som finns.

Finns många män som skrivit och berättat hur de runkat till både TV-reklam och Elloskatalogen, där är det heller inte mycket man får se. Skrattande

• Anonym (Låt_folk_ronka)

Låt folk runka till vad de vill. Det lär finnas många män som runkar till ansiktsbilder och andra bilder av kvinnor de tycker är snygga och sexiga. Och du borde ta det som en komplimang ju, det visar ju att han gillat dig sedan innan. :)

Svar på tråden Han letade upp bild på mig och runkade till den