Något seriöst fel på henne
Hjälp mig, förstår ingenting.
Hon gör fel, hon gör på sitt sätt o det har skadat mig fysiskt. O istället för att be om ursäkt o bli snäll så blir hon iskall och skäller ut mig??? Bara härjar loss istället för att be om förlåt o fråga hur hon kan hjälpa på bästa sätt.
Det är som om hon har djävulen i sig. Jag mår skit idag totalt jävla skit o letade efter en tändare till ciggen som ex. Har knappt kunnat röra mig alls idag o hållit mig vaken o domningar överallt. Men hon vägrar dela med sig av sin tändare.
Hon gjorde lite mat, det gjorde hon. Men gjorde 1/4:e del av vad jag äter o sa att jag inte behöver äta mer. Jag mår skit o behövde mat! Hon drog istället in på maten! Jag förstår ingenting. Verkligen ingenting.
Jag är ofta trött av mig o hon gav mig en Concerta vid något tillfälle o jag blev pigg. Inatt gav hon mig ritalin o jag har varit helt förstörd! Har gått o undrat hela dagen vad som var fel, pratat med henne där jag gick igenom vad jag hade gjort för skillnad för hade helt glömt bort att jag fick en tablett inatt. Honda inte ett pip.
Hon är arg på mig o är så dryg att man bara vill göra sig själv illa o avsluta sitt liv asså.
Vad fan är felet med henne???