• xlop

sexlust

Vilken tid på dygnet är ni som mest kåta? Jag är så fruktansvärt kåt på morgonen. Det har blivit en vana att gå upp tidigt och onanera. Vet att många är som mest sugna på kvällen. Hur är det med er? Frågan är till kvinnor och män. Jag är en man.

• Svar på tråden sexlust
  • Anonym (Lol)
    Stefano82 skrev 2023-09-22 21:29:53 följande:
    Vill du prata om det?
    "Prata"? 
  • Anonym (Kvinna, 42)
    Stefano82 skrev 2023-09-22 22:37:53 följande:
    Gärna om du vill!
    Exakt hur tänker du att man pratar om sånt här? Bor vi nära varandra tror du? Kommer det att öka frekvensen av äventyr i vårt sexliv? 
  • Stefano82
    Anonym (Kvinna, 42) skrev 2023-09-22 23:20:48 följande:
    Exakt hur tänker du att man pratar om sånt här? Bor vi nära varandra tror du? Kommer det att öka frekvensen av äventyr i vårt sexliv? 
    Skickat ett pm till mig om du vill! Så kollar vi?
  • Anonym (Cougar)

Kvinnor pikar sexuellt efter 40 och jag skulle säga att min absoluta höjdpunkt var vid 45 och jag var kåt dygnet runt! 😄 Nu har jag passerat 50 men visst brinner det än och gärna dagtid - mer kåt på dagen än kvällen

• Stefano82
    Anonym (Cougar) skrev 2023-09-23 01:42:29 följande:

Kvinnor pikar sexuellt efter 40 och jag skulle säga att min absoluta höjdpunkt var vid 45 och jag var kåt dygnet runt! 😄 Nu har jag passerat 50 men visst brinner det än och gärna dagtid - mer kåt på dagen än kvällen

Mm härligt
  • Anonym (Fru med stor lust)
    rostigsaab skrev 2023-09-23 12:55:32 följande:

I princip jämt, tyvärr eftersom jag inte har någon partner. Man 50. 

Jo det kan jag skriva under på :) Min fru är 45 och vill ha sex varje dag i princip, jag gör så gott jag kan för att tillfredsställa henne men klarar inte riktigt hennes tak :)
  • Freddie K

Jag är kåt dygnet runt. Peakar väl runt lunch, sen går det lite neråt, men som sagt, jag är alltid kåt. Jag är 40.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • LanMan8

Jadu, just nu tex? efter ett skönt pass på gymmet :) Man 35 för er som undrar :)

• Anonym (Lilla Anna)

På eftermiddagen 

• Stefano82
    Anonym (Lilla Anna) skrev 2023-09-23 15:34:47 följande:

På eftermiddagen 

Det är mysig att ha sex på eftermiddagen.
  • Anonym (Man50+)

När som helst, men det varierar. Det finns ju många vackra kvinnor man kan gå igång på.

• Anonym (Vi)

Min man brukar vara rätt kåt på morgonen. När han vaknar brukar han väcka mig lite och sen tar han tag i mina händer. Håller fast och knullar på i missionären tills han kommer. Sen börjar den vanliga dagen.

Den rätt intensiva penetrationen gör att jag blir uppvärmd så att säga. Sen på kvällen så har han mer tid att ägna sig åt mig. 

Sen börjar  det om nästa dag med misdionären ige....om vi håller på så här och är riktigt uthålliga i ca 5 dagar - så kommer jag till slut av mig själv bara genom penetrationssex i missionären.  

Testa ! Helt underbart - men det funkar ett tag. Sen måste man ha ett uppehåll /paus för att inte bli totalt översexualiserad.

• Anonym (Lilla Anna)
    Stefano82 skrev 2023-09-23 15:39:08 följande:
    Det är mysig att ha sex på eftermiddagen.
    Det skönt att ha sex när man kommer hem från jobbet 
  • Stefano82
    Anonym (Lilla Anna) skrev 2023-09-24 10:34:09 följande:
    Det skönt att ha sex när man kommer hem från jobbet 
    Det kan jag tänka mig. Önskar själv man fick uppleva det.
  • Stefano82
    rostigsaab skrev 2023-09-24 12:19:27 följande:

Önskar att jag får uppleva sex igen överhuvudtaget haha. 

Önskar du går uppleva det igen!
  • Philips77
    Anonym (Cougar) skrev 2023-09-23 01:42:29 följande:

Trevligt när det brinner till lite Flört
Svar på tråden sexlust