• xlop

sexlust

Vilken tid på dygnet är ni som mest kåta? Jag är så fruktansvärt kåt på morgonen. Det har blivit en vana att gå upp tidigt och onanera. Vet att många är som mest sugna på kvällen. Hur är det med er? Frågan är till kvinnor och män. Jag är en man.

• Svar på tråden sexlust
  • Anonym (Kvinna, 42)
    xlop skrev 2023-09-22 05:14:52 följande:
    sexlust

Vilken tid på dygnet är ni som mest kåta? Jag är så fruktansvärt kåt på morgonen. Det har blivit en vana att gå upp tidigt och onanera. Vet att många är som mest sugna på kvällen. Hur är det med er? Frågan är till kvinnor och män. Jag är en man.

Vilken tid som helst funkar. Skrattande Ska jag säga någon tid är det nog kvällen när alla "måsten" är avklarade och jag kopplar av. För min man är morgonen bäst så vid 5-tiden brukar han lägga sig nära och ta mig bakifrån eller så rider jag honom. Så har vi gjort även idag Tungan ute
  • Man i norr

På kvällen.
    På morgonen så har med åren mina orgasmer blivit små och futtiga.
    På kvällen är de som ett jordskred!

• Anonym (Kvinna, 42)
    Man i norr skrev 2023-09-22 08:38:14 följande:

På kvällen.
    På morgonen så har med åren mina orgasmer blivit små och futtiga.
    På kvällen är de som ett jordskred!

"Jordskred" Cool 
    Mmmmm. 
  • xlop

Om jag inte runkar av mig på morgonen blir hela dagen förstörd, svårt att koncentrera sig på jobbet när man får gå kåt och bara har sex i huvudet.

• Stefano82
    Anonym (Kvinna, 42) skrev 2023-09-22 06:04:25 följande:
    Vilken tid som helst funkar.  // Skrattande Ska jag säga någon tid är det nog kvällen när alla "måsten" är avklarade och jag kopplar av. För min man är morgonen bäst så vid 5-tiden brukar han lägga sig nära och ta mig bakifrån eller så rider jag honom. Så har vi gjort även idag Tungan ute
    Jag kan köra när som, men min fru är inte sugen på varken morgonen lr kvällen. Sen har hon inte tid resten av dagen.
  • Blacknails86

Jag är nästan alltid kåt :) Ingen skillnad morgon eller kväll. Är jag ensam med min älskling mitt på dagen kan det bli lite skoj över köksbänken eller i vardagsrumssoffan Oskyldig

• Anonym (Kvinna, 42)
    Stefano82 skrev 2023-09-22 09:15:37 följande:
    Jag kan köra när som, men min fru är inte sugen på varken morgonen lr kvällen. Sen har hon inte tid resten av dagen.
    Vad tråkigt. Har ni många yngre barn förstår jag henne, de där småttingarna är sexdödare enligt mig. 
    Här är det tvärtom, jag som kvinna har högre sexlust än min man. Vi är lika gamla. 
  • Anonym (sa)

Mitt på dagen är jag som mest på.
    Har jag en partner, så händer det att jag sm:ar att han ska vara redo när jag/vi kommer hem. Sen kan det bli på gårdsplan vid bilarna, på farstutrappan....vart vi nu möts.

• Stefano82
    Anonym (Kvinna, 42) skrev 2023-09-22 11:50:40 följande:
    Vad tråkigt. Har ni många yngre barn förstår jag henne, de där småttingarna är sexdödare enligt mig. 
    Här är det tvärtom, jag som kvinna har högre sexlust än min man. Vi är lika gamla. 
    Vi har barn i Tonåren. Så inte så små.
Svar på tråden sexlust