• Anonym (Happy)

Vilken relation och vilket sexliv väljer du?

Om du tvingas välja mellan enbart två typer av relationer och sexliv, vilken väljer du då? Jag vet att det finns miljoner varianter mellan men i den här tråden så väljer du mellan enbart två alternativ.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken relation och vilket sexliv väljer du?
  • Anonym (Z2)

Precis som att världen är svart och vit med endast 2 alternativ 

• Anonym (Hin håle)

Inget av ovanstående. 
    Jag är en man och har/väljer en bra, trygg och ömsint relation med grymt sex. 
    Inget bra sex ingen relation. 

• Anonym (Alone)

Kvinna, 44 år. Jag väljer inget av det, jag väljer att vara singel och celibat. Men visst om jag var tvungen att välja så singel med en fast kk. Ett förhållande utan sex eller med dåligt sex är inget för mig. 

• Anonym (Fia)

Jag får inte ihop hur man kan ha en fast, trygg och ömsint relation utan sex?

• Nyfiken666
    Anonym (Fia) skrev 2023-09-25 09:50:15 följande:

Jag får inte ihop hur man kan ha en fast, trygg och ömsint relation utan sex?

Du menar alltså på riktigt att du inte kan visa ömhet utan att knulla?
  • Anonym (Happy)
    Anonym (Z2) skrev 2023-09-25 09:31:18 följande:

Precis som att världen är svart och vit med endast 2 alternativ 

Var inte resonemanget i trådstarten tillräckligt tydligt för dig?
  • Anonym (Fia)
    Nyfiken666 skrev 2023-09-25 09:51:47 följande:
    Du menar alltså på riktigt att du inte kan visa ömhet utan att knulla?
    Spela inte dum nu. Fysisk närhet är en viktig del i att visa ömhet. I en normal relation brukar fysisk närhet leda till sex förr eller senare.
  • Nyfiken666
    Anonym (Fia) skrev 2023-09-26 10:08:03 följande:
    Spela inte dum nu. Fysisk närhet är en viktig del i att visa ömhet. I en normal relation brukar fysisk närhet leda till sex förr eller senare.
    Jaha så nu säger du att alla som inte har sex är onormala. Vem är dum egentligen? Eller spelar du bara Drömmer
  • Anonym (Fia)
    Nyfiken666 skrev 2023-09-26 13:06:56 följande:
    Jaha så nu säger du att alla som inte har sex är onormala. Vem är dum egentligen? Eller spelar du bara  // Drömmer
    Nej, bara för att man inte ingår i en normal, hälsosam kärleksrelation betyder inte att man som individ är onormal. 
  • Anonym (Dåliga alternativ)

Föredrar att vara utan partner helt och hållet. Mindre komplicerat liv.

• KimLinnefeldt

Inget av det. Tänker så här:

"Jag är man och väljer en trygg och ömsint fast relation med..." hett, varierat och småperverst sex, som bara fortsätter att hända, decennium efter decennium.

• Nyfiken666
    Anonym (Fia) skrev 2023-09-26 14:29:01 följande:
    Nej, bara för att man inte ingår i en normal, hälsosam kärleksrelation betyder inte att man som individ är onormal. 
    Titta! Du kan ju om du vill Solig
Svar på tråden Vilken relation och vilket sexliv väljer du?