• Anonym (Billig?)

Han kastade ut mig efter sex

Alltså varför måste man vara en skit??
    Matchade med en kille på tinder,  skrev lite med varandra och det var underförstått att vi jommer ha sex.
    I lördags åkte jag hem till honom. Vi hade en trevlig kväll och hade sex men så fort vi var klara så ville han att jag skulle gå! Mun buss gick inte förens 50 min men han bokstavligen kastade ut mig. Sen har han såklart blockat mig överallt.
    Vafan är det för beteende??

• Svar på tråden Han kastade ut mig efter sex
  • Anonym (Hobbyfemboy)

Det finns de som gillar att bli behandlade på det viset också. Så ts dejt kanske trodde hon var en sånn.

• Anonym (Pfft)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-09-27 11:43:57 följande:

Det finns de som gillar att bli behandlade på det viset också. Så ts dejt kanske trodde hon var en sånn.

För mig mer troligt att han förväntade sig att ett ons skulle ge sig av efteråt, dvs helt normalt även om folk gör olika.
  • Anonym (Billig?)
    Anonym (Piggy) skrev 2023-09-27 10:46:34 följande:
    Din ensak? När kvinnor gör så med unga killar, ska en man träda in då och sätta stopp för hennes omoraliska leverne?
    Vart någonstans står det att jag ska sätta stopp för det. Tycker bara att det är onödigt och dumt beteende 
  • Anonym (Billig?)
    Anonym (Pfft) skrev 2023-09-27 11:42:35 följande:
    Fast man kan ju dejta personer som inte bor i samma stad också. Spelar egentligen ingen roll vem hon var om man tänker efter.
    Anonym (Billig?) skrev 2023-09-27 10:42:30 följande:
    Kan signalerna men det stör mig eftersom han säkert gör så med andra (yngre) tjejer som kan tro att han gillar dom på riktigt  och nej jag hade inte en tanke på att vi skulle börja dejta
    Jag blir ändå lite fundersam när du säger att du "kan signalerna" men ändå medvetet träffade denna kille. Då visste du ju alltså vad du gav dig in på, en sexträff med no strings attached. Klart det finns massor med lättlurade tjejer men det är ju deras problem isf, inte ditt. Då skulle du behöva störa dig på väldigt många killar isf.
    Ja jag har aldrig påstått något annat än att vi sågs för endst sex, sen kanske det hade trevligt om det hade funkat att ha sex fler ggr, en kk helt enkelt
  • Anonym (Pfft)
    Anonym (Billig?) skrev 2023-09-27 12:24:14 följande:
    Ja jag har aldrig påstått något annat än att vi sågs för endst sex, sen kanske det hade trevligt om det hade funkat att ha sex fler ggr, en kk helt enkelt
    Ja det är klart, sånt är svårt att veta innan. Bara det att det kan vara bra om du hade varit tydlig med detta tidigare i tråden eftersom det finns en del spekulationer från andras håll om att det inte bara var en ren sexträff.
  • Anonym (GG)
    Anonym (Billig?) skrev 2023-09-27 12:24:14 följande:
    Ja det var billigt..
  • Anonym (Piggy)
    Anonym (Billig?) skrev 2023-09-27 12:19:59 följande:
    Vart någonstans står det att jag ska sätta stopp för det. Tycker bara att det är onödigt och dumt beteende 
    Ja, det är ju en man. Här handlar det inte om Girl Power och You Go Girl {#emotions_dlg.flower}Skål
  • Goneril

TS, du såg den lobotomerade k*ken under en promenad? Du gick väl fram och konfronterade honom? "Hej, tack för senast! Jag har låtit testa mig och om provsvaret är positivt lägger jag en kopia i brevinkastet, förresten, jag glömde mina trosor, kan du skicka dem, min adress är ...". Aldrig att jag hade missat ett sådant öppet mål.                                                                                                    Skämt åsido, jag ställer samma fråga som en annan skribent, vart är världen på väg när människor konsumerar varandra som varor? 
    Så kallt, så hårt och hjärtlöst och utan omtanke? Det mest intima ögonblick man kan dela med en annan människa har reducerats till en tömning? Om nu TS hade blivit dålig efteråt, hade hon likafullt blivit utkörd?                                                                                                                                                  Ingen vill vrida klockan tillbaka till 50- eller 60 talen, men den sexuella revolutionen innebär inte att människor får behandla varandra som avskräde. Samtycke är en förutsättning för sexuell rörlighet, likaså respekt för partnern, tillfällig eller ej.                                                                                                            Jag som är lite äldre har nog inte riktigt förstått  . Tinder-aktiviteterna, den sexuella lössläppheten. "På min tid" lärde man känna varandra innan sovrumsdörren öppnades, och att låta pojkvänner sova över när man var i tonåren var inte att tänka på.                                                                                                                                                                                  Men hur känner man sig som kvinna efter ett sånt här möte? Känner man sig inte utnyttjad när man inte ens kan stanna kvar hos någon som fått tillgång till ens underliv, ens kropp? Känner man inte en isande ensamhet? Dessutom ska man fundera på i sin ensamhet om man fått någon smitta? Vad är detta värt? Mår man inte bättre med goda vänner, bio eller med en bok? 

• Anonym (...)
    Goneril skrev 2023-09-27 12:53:06 följande:

TS, du såg den lobotomerade k*ken under en promenad? Du gick väl fram och konfronterade honom? "Hej, tack för senast! Jag har låtit testa mig och om provsvaret är positivt lägger jag en kopia i brevinkastet, förresten, jag glömde mina trosor, kan du skicka dem, min adress är ...". Aldrig att jag hade missat ett sådant öppet mål.                                                                                                    Skämt åsido, jag ställer samma fråga som en annan skribent, vart är världen på väg när människor konsumerar varandra som varor? 
    Så kallt, så hårt och hjärtlöst och utan omtanke? Det mest intima ögonblick man kan dela med en annan människa har reducerats till en tömning? Om nu TS hade blivit dålig efteråt, hade hon likafullt blivit utkörd?                                                                                                                                                  Ingen vill vrida klockan tillbaka till 50- eller 60 talen, men den sexuella revolutionen innebär inte att människor får behandla varandra som avskräde. Samtycke är en förutsättning för sexuell rörlighet, likaså respekt för partnern, tillfällig eller ej.                                                                                                            Jag som är lite äldre har nog inte riktigt förstått  . Tinder-aktiviteterna, den sexuella lössläppheten. "På min tid" lärde man känna varandra innan sovrumsdörren öppnades, och att låta pojkvänner sova över när man var i tonåren var inte att tänka på.                                                                                                                                                                                  Men hur känner man sig som kvinna efter ett sånt här möte? Känner man sig inte utnyttjad när man inte ens kan stanna kvar hos någon som fått tillgång till ens underliv, ens kropp? Känner man inte en isande ensamhet? Dessutom ska man fundera på i sin ensamhet om man fått någon smitta? Vad är detta värt? Mår man inte bättre med goda vänner, bio eller med en bok? 

Hur känner man sig som man då? mannen var väl lika utnyttjad av TS om man ska tänka så, han gav lika mycket tillgång till sitt underliv och kropp, nä ingen utnyttjade den andre utan båda ville detta. Eller är det den som åker hem till den andre och levererar som är utnyttjad? Hade väl lika gärna kunnat vara tvärtom och någonstans måste man ju vara 

lössläppt låter ju som att hon skulle vara tillgänglig för vem som helst ha sex med henne utan någon urskiljning, TS ligger väl med de hon väljer själv, släpper när hon så önskar
  • Anonym (Ellen)

Han behandlade dig som skräp för att du låter honom. Ha mer respekt för dig själv.

• Goneril

Anonym (...) är orolig för att den stackars lobotomerade ska känna sig utnyttjad, kanske drabbas av en depression för att han välvilligt ställt sin överdimensionerade k*k till förfogande? Den oron är högst sannolikt obefogad, i stället gläder han sig åt ytterligare en siffra i statistiken som den hingst han är, nödtorftigt maskerad till människa.                                                                         Det finns ett genusperspektiv på tillfälliga förbindelser, kvinnor är mer utsatta, särskilt när de beger sig hem till okända. De har inte samma fysiska styrka för att försvara sig om det behövs, och könssjukdomar och graviditet kan bli en realitet. 

• Goneril

Anonym (...) är orolig för att den stackars lobotomerade ska känna sig utnyttjad, kanske drabbas av en depression för att han välvilligt ställt sin överdimensionerade k*k till förfogande? Den oron är högst sannolikt obefogad, i stället gläder han sig åt ytterligare en siffra i statistiken som den hingst han är, nödtorftigt maskerad till människa.                                                                         Det finns ett genusperspektiv på tillfälliga förbindelser, kvinnor är mer utsatta, särskilt när de beger sig hem till okända. De har inte samma fysiska styrka för att försvara sig om det behövs, och könssjukdomar och graviditet kan bli en realitet. 

• Anonym (...)
    Goneril skrev 2023-09-27 13:55:00 följande:

Jag är inte orolig för någon av dem. Du verkar mest vara full av förutfattade meningar. Att han gläds åt någon statistik är något du hittat på och inget som framgått i tråden, det är inget du vet om någon av de två om de tänker så. Könsjukdomar och graviditet drabbar dem båda, om de var okloka nog att inte skydda sig, vilket väl heller inte framgått om de gjorde eller ej. Och att behöva försvara sig var ju inte ens relevant här, och kopplingen att vara fysiskt svagare till att generellt vara utnyttjad när två har sex som de båda kommit överens om ser jag inte alls. 
  • EpicF
    Anonym (Billig?) skrev 2023-09-27 07:42:46 följande:

Igår när jag tog en promenad så mötte jag honom! Och en tjej. Fick intrycket av att det är hans flickvän. Där har vi kanske svaret att han betedde sig som det svin han är

Eller så var det en annan tinder-dejt. Men vad gör det dig? 
  • EpicF
    Anonym (Billig?) skrev 2023-09-27 07:42:46 följande:

Igår när jag tog en promenad så mötte jag honom! Och en tjej. Fick intrycket av att det är hans flickvän. Där har vi kanske svaret att han betedde sig som det svin han är

Du visste att han enbart var ute efter sex. Du gick ändå med på att enbart träffas för just sex. Och ändå så klagar du på att han kastade ut dig (naturligt att man inte vill hänga med ett ONS efter sex) och att han var manipulativ. 

Hade du förväntat dig gos och mys i soffan efter sexet? Eller att han inte skulle vara manipulativ? 
  • Anonym (Billig?)
    EpicF skrev 2023-09-27 15:53:20 följande:
    Du visste att han enbart var ute efter sex. Du gick ändå med på att enbart träffas för just sex. Och ändå så klagar du på att han kastade ut dig (naturligt att man inte vill hänga med ett ONS efter sex) och att han var manipulativ. 

Hade du förväntat dig gos och mys i soffan efter sexet? Eller att han inte skulle vara manipulativ? 
    Japp det visste jag och jag har inte sagt eller klagat på det överhuvudtaget utan sättet han betedde sig på direkt när det var klart. Fick inte ens på toaletten då han ryckte tag i min arm och knuffade mig mot ytterdörren!!
  • Anonym (Pfft)
    Anonym (Billig?) skrev 2023-09-27 17:18:45 följande:
    Japp det visste jag och jag har inte sagt eller klagat på det överhuvudtaget utan sättet han betedde sig på direkt när det var klart. Fick inte ens på toaletten då han ryckte tag i min arm och knuffade mig mot ytterdörren!!
    Tänk att det skulle ta 157 inlägg innan du rent konkret beskriver något av vad han faktiskt gjorde mot dig. Så vad hände egentligen? Hade du kläderna på dig när han bad dig gå, eller hur gick det till?
  • Goneril

Men herregud! Det var det värsta! Jag skrev lite raljerande om tidtagaruret och den tid som påklädningen fick ta, men det var verkligen så illa, du fick inte ens gå på toaletten! Man tror inte att såna människor finns i den verkliga världen! Minst lika bestört blir jag när jag läser inlägg här från killar som inte kan betrakta sina vardagsrum som väntrum! Är ni så omänskliga, har ni blivit såna monster? Om ni skulle råka i en situation där en människa befinner sig i fara, skulle ni inte hjälpa den då? Det värsta är att dom här killarna inte förstår detta, teflonhjärnor hela bunten. Administratören lär ta bort detta, men jag kunde skrivit mycket värre saker om folk som beter sig så här.   

• Anonym (...)
    Anonym (Billig?) skrev 2023-09-27 17:18:45 följande:
    Nej det där är inte normalt beteende, är ju något fel på han det förstår nog alla i tråden även fast de försöker skylla på dig.
  • Goneril

Bara så sorgligt, så tragiskt liv. Hoppas TS har någon att vända sig till, hon måste ju känna sig nedslagen efter den här upplevelsen. Så meningslöst med dessa korta förbindelser som inte kan ge någonting! Självskadebeteende! Varför inte avstå från den destruktiva livsstilen och göra nånting annat såsom att arbeta på sin karriär eller förbättra sin allmänbildning! Det är heller inte farligt att leva i celibat ett tag, kanske finns någon därute så småningom som är snäll och omtänksam! Att strunta i Tinder och korta förbindelser med män som behandlar sina partners nedlåtande kan väl inte vara svårt att avstå från.

Svar på tråden Han kastade ut mig efter sex