• Tyra myra

    Evangelium enligt Maria Magdalena

    Finns det någon här som har studerat eller på annat sätt kommit i kontakt med Maria Magdalenas Evangelium?

    Vad är er upplevelse?

  • Svar på tråden Evangelium enligt Maria Magdalena
  • Tyra myra
    Tow2Mater skrev 2023-10-08 19:07:43 följande:
    Att du kan gå till bocker på bibblan, och du kan googla dig fram till det som faktist finns att läsa om t ex kriterier, for att svara på din egen fråga Vad är det som säger att det urvalet är korrekt?
    Du tror inte att jag studerar vad som finns att tillgå...?  Och därför anser du inte att man bör lägga upp en tråd i ämnet.... eller hur?

    Varför är du inte inte ärlig om din uppfattning?
  • Tow2Mater
    Tyra myra skrev 2023-10-08 19:12:34 följande:
    Du tror inte att jag studerar vad som finns att tillgå...?  Och därför anser du inte att man bör lägga upp en tråd i ämnet.... eller hur?

    Varför är du inte inte ärlig om din uppfattning?
    Det låter inte som du studerat vad som finns att tillgå med tanke på dina frågor. Ett tips- prova även att googla på engelska. Kolla Amazon också.

    Du kan lägga upp hur många trådar du vill, inget jag har något emot. Vet inte varfor du tolkar mig så. Du kan ju vänta på att någon annan svarar, och bara ignorera mina inlägg om du inte gillar dem. Hur svårt ska det vara.
  • Trent
    Tyra myra skrev 2023-10-08 19:12:34 följande:
    Du tror inte att jag studerar vad som finns att tillgå...?  Och därför anser du inte att man bör lägga upp en tråd i ämnet.... eller hur?

    Varför är du inte inte ärlig om din uppfattning?
    Hen är inte ärlig. Prova att fråga vad hen tycker om att äga andra människor som egendom!

    Jag tycker det är ett superintressant ämne du lyfter. Heja på!
  • Mortiscia80
    Tow2Mater skrev 2023-10-08 18:50:26 följande:
    Som Magical sa, det har forskats, och det finns kriterier som ska uppfyllas for ett korrekt urval.