• StoltFarsa

Blir ni singelkvinnor som dejtar besvikna om kuken bara är medelstor vid casual träff?

Jag har börjat dejta efter långt förhållande och är lite nyfiken på detta då det surras en hel del storlekars betydelse hit och dit. Är det på riktigt så att det är så viktig, som en del (framför allt män) vill få det till, att kuken måste vara stor vid casual träffar? Tycker kvinnor verkligen att en medelstor kuk inte längre duger...är det inte helhetsupplevelsen av sexet som är viktigast, hur man hånglar, smeker, slickar och tar på varandra, mentalt eggar m.m.?

Vem kan segla förutan vind...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-13 12:59
    Ni som svarat att medel funkar utmärkt men att ni blir glada om den är åt det större hållet (lite större grovlek verkar vara mer önskvärt än längd), vad är det som får er att känna så?
    Är det för att det just är lite ovanligt och att det skapar spänning...nyhetens behag eller för att det helt enkelt är skönare för er?
  • Svar på tråden Blir ni singelkvinnor som dejtar besvikna om kuken bara är medelstor vid casual träff?
  • Anonym (anonym3)

Asså jag är man och jag har en stor kuk den är 17 cm i längd och rätt så grov. Men den är proportionerlig då jag är över 190 lång. Som vissa säger vill de bli uppfyllda så jag tror att 11-12 cm och lite grövre räcker bra. Det är så klart inte kul om man har en smal kuk men allt i proportion liksom träffar du en tjej på 180 med stor fitta så vill hon ju kanske inte ha en liten penis fattar du väl för fan själv. Min egen känsla är att det hade fungerat bra med 13-14 cm med och behålla lite av grovheten har bottnat flera tjejer jag har varit med den är för stor liksom tjejer tycker väl att vi långa stora killar är nice och de gillar hur de ser ut men fan vissa tjejer är riktigt små där nere gäller att hitta rätt bara tror vissa tjejer kan tänka sig en 5 cm också liksom så slappna av lite för fan..? 

• Kaede

För mig duger en medelkuk hur bra som helst. Om vi dejtar lite casual sådär och det kommer till sex (inte första dejten för då har jag inte blivit kåt nog på dig än) så är jag kåt på dig och inte din kuk. Då finns det ngn kemi mellan oss. Kyssarna triggar lust. Det sätt du smeker mig ovanpå kläderna, tar i mig osv får mig att vilja ha sex. Har aldrig brytt mig om hur kuken sett ut eller storlek. Gissar att om den var ett lillfinger stort så brydde jag mig. Eller om den var så stor att jag fick lite panik. 

• StoltFarsa
    Anonym (Manlighet) skrev 2023-11-09 22:38:10 följande:
    Jag insåg idag att jag helt glömde bort att skriva det mest relevanta för denna tråd, d.v.s. att min kk har just en medelstor kuk, ingen bamsing - vilket han t.o.m. skrivit ut i sin profil eftersom han råkat på kvinnor som vänt på klacken eftersom de velat ha en 20 centimeters.
    Tack för det tillägget!

Då finns det ändå kvinnor som tycker det är väldigt viktigt med stor...när dom kommit så långt att dom t.o.m. är på plats bara vänder och går när dom får se att det är medelstorlek...
    Vad är det förresten för dejtingsida där man måste skriva sin kukstorlek i sin profil?...såg inte den raden på Mötesplatsen...hahaSkrattande
  • StoltFarsa
    Kaede skrev 2023-11-10 13:37:31 följande:

För mig duger en medelkuk hur bra som helst. Om vi dejtar lite casual sådär och det kommer till sex (inte första dejten för då har jag inte blivit kåt nog på dig än) så är jag kåt på dig och inte din kuk. Då finns det ngn kemi mellan oss. Kyssarna triggar lust. Det sätt du smeker mig ovanpå kläderna, tar i mig osv får mig att vilja ha sex. Har aldrig brytt mig om hur kuken sett ut eller storlek. Gissar att om den var ett lillfinger stort så brydde jag mig. Eller om den var så stor att jag fick lite panik. 

Tack för ditt svarGlad

Jag tror att de flesta tycker och tänker som dig...man blir kåt på personen, på helheten...sen förstår jag att extremer kan ställa till det men en medel borde ju funka för de flesta.
  • Kaede

Grundproblemet är väl att om man sitter vid köksbordet och liksom bara pratar om förutsättningarna så föredrar jag också en medelkuk som är lite grövre. Men vilken medelkuk som helst går bra. Män verkar haka upp sig på storleken ock fattar verkligen inte att det är dem som äger kuken som avgör om man som mottagare av sagda kuk gillar den eller inte. 

En normal medelstor kuk är fruktansvärd när den tvingar sig på en, körs upp i ansiktet eller gör illa en. En average kuk som körs in i en utan väta eller pang på (även med samtycke) kan göra svinont. Så för att vilja ta emot den i kroppen, för att bli kåt, för att vilja ha upprepat sex så är det ju allt det andra också och då är det viktigare än om kuken i sig möter en viss preferens. Typ så här. Om vardagen, beröringen i vardagen, förspelet, sexet(oralsexet, smeksexet och det penetrerande sexet) är tryggt, upphetsande, mysigt och njutningsfullt så är det viktigare än en speciell kukstorlek. Om det andra inte fungerar så kanske kukstorleken blir avgörande för att ens visuellt gå igång. Om allt är lika perfekt och underbart med exakt två likadana män och de båda är kärleken i ens liv så kanske valet skulle avgöras av kuken. Men när händer det i livet? Vågar säga att alla normala kvinnor väljer man för vem han är och inte vad han har mellan benen. Och är du med en kvinna som väljer dig pga din kuk eller din plånbok så är det ju du som valt en dålig partner! Och handlar det om ONS så kanske kukens storlek betyder mer men inte när det gäller livskamrat.  

• Valuta2019
    StoltFarsa skrev 2023-11-07 09:43:39 följande:
    Blir ni singelkvinnor som dejtar besvikna om kuken bara är medelstor vid casual träff?

Jag har börjat dejta efter långt förhållande och är lite nyfiken på detta då det surras en hel del storlekars betydelse hit och dit. Är det på riktigt så att det är så viktig, som en del (framför allt män) vill få det till, att kuken måste vara stor vid casual träffar? Tycker kvinnor verkligen att en medelstor kuk inte längre duger...är det inte helhetsupplevelsen av sexet som är viktigast, hur man hånglar, smeker, slickar och tar på varandra, mentalt eggar m.m.?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-13 12:59
    Ni som svarat att medel funkar utmärkt men att ni blir glada om den är åt det större hållet (lite större grovlek verkar vara mer önskvärt än längd), vad är det som får er att känna så?
    Är det för att det just är lite ovanligt och att det skapar spänning...nyhetens behag eller för att det helt enkelt är skönare för er?
    skit i vad kvinnor vill. Du har en mellankuk precis som jag. är det en tjej man dejtar hon väljer bort mig pga att jag har en mellankuk. Då kan hon fan

• Kaede
    StoltFarsa skrev 2023-11-13 12:54:27 följande:
    Tack för ditt svarGlad

Jag tror att de flesta tycker och tänker som dig...man blir kåt på personen, på helheten...sen förstår jag att extremer kan ställa till det men en medel borde ju funka för de flesta.

Det tror jag med. Jag tror att de flesta människor vill vara med personen och inte kroppen även om kroppen hjälper till att höra personen attraktiv. Och då attraheras man ju inte av bröstens form (de är stora kanske man ser och uppskattar men inte form på dem eller fasthet) eller kukstorlek. Det är ngt man upptäcker sen. 

Jag tycker att man ska skilja på sex med idioter och sex med vettiga personer. Som med allt i livet. Idioter finns över allt. Tror man måste inse (gäller både män och kvinnor) att om en person- säg jag själv-  råkar ut för en person som vänder i dörren för att mina bröst inte faller honom i smaken- allt annat var gott nog för oss att bli nakna ihop men just brösten var en dealbreaker så då vänder han? ja då var han ju uppenbarligen en jävligt omogen man. Hur bra sex. Skulle vi ens ha haft? Och frågan är då? Definierar han mitt värde som kvinna? Definierar mina bröst mitt värde som kvinna? Definierar en man jag känt i typ en kvart av mitt liv mig som person baserat på mina bröst? njae. Jag vill inte ligga med människor som beter sig så. Har jag råkat släppa igenom en så genomjävla omogen man så får jag faktiskt se det som att herregud sådan tur att jag blev av med honom! Blir jag ledsen över bedömningen? Givetvis! Men repar jag mig? Ja! 

Ungås man med omogna och självupptagna människor som objektifierar andra så blir man behandlad som skit! Det är inte personligt. Sådana människor är ju sådana och de ska man undvika. 

• Eurydike

Jag har varit med en man som hade liten, en som hade medel och en som hade stor. Den enda som ställde till problem var den stora bocken Bruse 🐐

• Eurydike
    Eurydike skrev 2023-11-13 19:05:27 följande:

Jag har varit med en man som hade liten, en som hade medel och en som hade stor. Den enda som ställde till problem var den stora bocken Bruse 🐐

Jag blir alltså inte besviken om den är medelstor.
  • Anonym (Manlighet)
    StoltFarsa skrev 2023-11-13 12:50:55 följande:
    Tack för det tillägget!

Då finns det ändå kvinnor som tycker det är väldigt viktigt med stor...när dom kommit så långt att dom t.o.m. är på plats bara vänder och går när dom får se att det är medelstorlek...
    Vad är det förresten för dejtingsida där man måste skriva sin kukstorlek i sin profil?...såg inte den raden på Mötesplatsen...hahaSkrattande
    Bodycontact ;)
  • Anonym (C)
    Eurydike skrev 2023-11-13 19:06:29 följande:
    Jag blir alltså inte besviken om den är medelstor.
    Blir du besviken om den är liten då? 😉
  • Eurydike
    Anonym (C) skrev 2023-11-13 23:46:53 följande:
    Blir du besviken om den är liten då? 😉
    Jag gillar stora, jag gillar små, jag gillar några med socker på 🤎
  • Anonym (Bonn-Örjan)
    Eurydike skrev 2023-11-13 19:05:27 följande:

Var den riktigt stor och grann?
  • Eurydike
    Anonym (Bonn-Örjan) skrev 2023-11-14 00:06:19 följande:
    Var den riktigt stor och grann?
    Den kom alltid en kvart före honom när han klev in i ett rum, så stor var den 🍆
  • StoltFarsa
    Anonym (Manlighet) skrev 2023-11-13 23:05:43 följande:
    Bodycontact ;)
    Aha...den har jag inte provatSkrattande

På en sådan mer sexorienterad dejtingsida, vad tittar du som kvinna på där?
    Vilka profiler blir du intresserad av där, är det andra kriterier än på en vanlig dejtingsida? (Har förstått från dina tidigare svar att kukstorlek inte var viktigt för dig...så menar då annat som fångar ditt intresse)
  • Anonym (Penisstorlek sekundärt)

Jag har legat med ett 50-tal män och ingen har haft särskilt liten penis, iallafall inte så att jag reagerat förutom ett fåtal som varit väldigt långa och smala i omkrets och stuckit ut från mängden och ett par med riktigt kraftiga don. De allra flesta har rymts inom medel och har upplevts som ganska lika. Däremot har de känts olika och använts väldigt olika något som klart spelar stor roll för sexupplevelsen och känslan.

Om jag nu mor förmodan skulle hamna i en sexuell situation med en man som hade en exceptionellt liten sådan hade jag nog blivit väldigt förvånad och kanske besviken, beroende på hur attraherad jag var av mannen för övrigt. Det viktigaste för mig är alltid ansiktet, utstrålningen och personligheten och den sexuella kemin. Hade nog inte brytt mig så mycket om jag kände mig väldigt kåt på personen eller var väldigt kär.

• Anonym (F30)

Vem fan vill ha en prinskorv när man är rejät hungrig? Allt pyttesmått under 20 cm är som en loppspott i mississippi.  

• Anonym (Manlighet)
    StoltFarsa skrev 2023-11-15 16:37:27 följande:
    Aha...den har jag inte provatSkrattande

På en sådan mer sexorienterad dejtingsida, vad tittar du som kvinna på där?
    Vilka profiler blir du intresserad av där, är det andra kriterier än på en vanlig dejtingsida? (Har förstått från dina tidigare svar att kukstorlek inte var viktigt för dig...så menar då annat som fångar ditt intresse)

Jag tittar aldrig på annonser e.d., utan läser bara de meddelanden jag får. Det är extremt få jag blir sugen på att besvara - idag hände det för första gången på nån månad faktiskt.

Det måste vara en man som kommenterar min profiltext på nåt sätt och helst har lite samma intressen. Han måste också vara bra på att skriva, behärska interpunktion m.m. Vara lite smart och kvick. Det är väldigt få som kvalar in, kan jag säga. Men de finns.
  • Anonym (...)

Osäkra män är nog ingen höjdare att ha i sängen som ligger och tänker på sin storlek under akten

Har har ingen större paket, men självsäker på mig själv och sexet har inte varit några problem och tjejer har hört av sig och vill träffas igen

Svar på tråden Blir ni singelkvinnor som dejtar besvikna om kuken bara är medelstor vid casual träff?