• Anonym (Pryd)

Han vill att jag ska bli mer slynig, hur?

Min kille sedan ca 10 år tbx säger ofta han önskar jag var lite mer slynig mot honom. Jag är nog lite mer pryd (i hela min personlighet), och vet inte alls vad jag ska göra. Försökt fråga men får inga svar.

Försökt klä mig lite utmanande när vi har en stund för oss själva, men han verkar vilja jag ska klä mig så till vardags.. Det måste ju finnas andra sätt.

Kan även tilläggas att vi har småbarn som även sover i vårt sovrum. Så det innebär ju en del begränsningar.

Tips? Vad tycker ni killar om? Eller tjejer - vad gillar era killar när ni gör?

• Svar på tråden Han vill att jag ska bli mer slynig, hur?
  • Anonym (Magister Mårten)
    Anonym (Engelska) skrev 2024-01-26 07:51:06 följande:

Läst igenom tråden, och ser få positiva inlägg, men jätte mycket som inte hjälper TS als.

TS du kan inte göra dig till någon du inte är. Din killa vill att du ska vara mera slyngig, ja det ju bra att han gir uttryck för önskemål. Att prata om detta är så jätte viktig i alla förhållande. Men här känns det som, att han bara enskilt säger det, men inget konstruktivt. Jag förstår att du därmed är frustrerat.
    Jag tror att det mera är om att ta initiativ. Hur har ni det, är det bara han eller hur?
    Du behöver inte göra om på dig själv, men kanske bara ta initiation. Säga till honom, ?Jag kåt, vill ha sex?. Om du är det självklart.

En annan grej är. Vad önskar du? Någonting du gärna vill ändra på?
    Under en tid hade min sambo och jag liten stopp i sexlivet.
    Beslutade att vi skulle skicka fantasier till varandra. 

Det blev ganska roligt, och samtidig kom upp mycket vi inte vista om. Sexen kom igen på banan, och kom att vara väldig mycket mera varierat. Min sambo också en liten blyg person. Fantasierna gjorde att båda vågade mer. 

på det sättet kom liten BSDM in i sovrummet och andra ställen. Sexet blev mera avslappnad och inte minst. Press på förväntningar togs bort. Kåthet och njuta kom mer i fokus.

Mitt råd till er. Gör också det. Kanske det öppnar upp. Efter en tid, sätt er ner, och berätta och prata om det ni skrivit. Men håll fast, ni kan inte ändra på personligheten. Håll den kvar. Annat håller inte i längden.

Ursäkta mig, men jag räknar till minst 15 stavfel i din korta text. Även om svenska inte är ditt modersmål så bör du klara att läsa igenom det du har skrivit och kolla att det ser rätt ut. Du kan också skriva texten i Word och få den automatiskt rättad. Det blir tungt att läsa när man måste lista ut vad du menar.
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Magister Mårten) skrev 2024-01-26 15:12:04 följande:
    Ursäkta mig, men jag räknar till minst 15 stavfel i din korta text. Även om svenska inte är ditt modersmål så bör du klara att läsa igenom det du har skrivit och kolla att det ser rätt ut. Du kan också skriva texten i Word och få den automatiskt rättad. Det blir tungt att läsa när man måste lista ut vad du menar.
    Ok.
    sorry 
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Magister Mårten) skrev 2024-01-26 15:12:04 följande:

Ibland tror man som en engelska man, att jag koll på det svenska. Min lärare i svenska sagda till mig. ?Jump and you will learn?.
    Allt ok. Men det svenska ÄR svårt Cool

• Anonym (X)

Ha ha, en tidigare pojkvän sade så till mig, att han ville jag skulle bete mer som en slyna. Han tände på det. Jag frågade vad han menade, och sade att jag skulle bete mig ungefär som en hora, prostituerad. 

Så en kväll när jag skulle hem till en kompis några timmar så bytte jag om innan jag körde hem till lite slampiga kläder, målade mig mer än jag brukade, uppknäppt ordentligt ner till klyftan, högklackade skor. Jag kom hem, han låg i soffan och tittade på TV. Jag slängde 2 000 kr på soffbordet och sa "nu har jag varit en slyna ikväll och tjänat pengar, kom nu och sätt på mig". Ni skulle sätt hans min. 

• Pussan
    Anonym (X) skrev 2024-01-26 16:32:22 följande:

Ha ha, en tidigare pojkvän sade så till mig, att han ville jag skulle bete mer som en slyna. Han tände på det. Jag frågade vad han menade, och sade att jag skulle bete mig ungefär som en hora, prostituerad. 

Så en kväll när jag skulle hem till en kompis några timmar så bytte jag om innan jag körde hem till lite slampiga kläder, målade mig mer än jag brukade, uppknäppt ordentligt ner till klyftan, högklackade skor. Jag kom hem, han låg i soffan och tittade på TV. Jag slängde 2 000 kr på soffbordet och sa "nu har jag varit en slyna ikväll och tjänat pengar, kom nu och sätt på mig". Ni skulle sätt hans min. 

Man vill ju veta fortsättningen. Tände han på det?
  • Pussan
    Anonym (Engelska) skrev 2024-01-26 16:12:06 följande:

Ibland tror man som en engelska man, att jag koll på det svenska. Min lärare i svenska sagda till mig. ?Jump and you will learn?.
    Allt ok. Men det svenska ÄR svårt Cool

Vi var nog många som förstod vad du menade i alla fall!
  • Anonym (Göran.)

Hoppas du förstår att han inte respekterar dig. Han vill att du ska bli en annan kvinna. Han är ?porrskadad?. Vill han ha en slynig kvinna låt honom få det men låt det inte bli du. 

Du ska inte anpassa dig efter perversa karlar. Jag förstår inte vad det är för fel i skallen på män.  

vem vill ha en slynig kvinna. Jag vill ha en kvinna att utbyta tankar med som är en bra mamma till mina barn en romantisk kvinna som överraskar med romantik och respektfullhet. 

Du ska inte tvingas till saker som känns onaturligt och som får dig att känna dig illa till mods. du bör på allvar fundera på att avsluta den här relationen. 

du duger inte i hans ögon. Han vill ha något annat. Det måste kännas sårande. 

• Anonym (switchgame)
    Anonym (Engelska) skrev 2024-01-26 15:18:13 följande:
    Ok.
    sorry 
    Svara inte ens sådana idioter. Du tillför betydligt mer av värde här än de gör.
  • Anonym (Ett tips)

Jag har ett bra tips till TS. Ha sex med hans bror eller kompis, det är riktigt slynigt.

• Anonym (X)
    Pussan skrev 2024-01-26 23:29:46 följande:
    Man vill ju veta fortsättningen. Tände han på det?
    Nej. 
  • Pussan
    Anonym (X) skrev 2024-01-27 11:34:44 följande:
    Nej. 
    Tråkigt. Eller var det kanske inte meningen?
  • Anonym (Quinny)

Nej vet du vad?! Du gör inte ett skit som du själv inte vill   Vare sig det handlar om kläder eller sexuellt. Du ska göra det för att du vill klä dig i något som du känner dig sexig i. Tycker din kille det också är det bonus.

Att han vill att du ska bete dig slynigt är ju det dummaste jag hört. Be honom förklara vad det innebär i hans ögon. Rollspel och ömsesidig respekt är något helt annat. 

• Anonym (X)
    Pussan skrev 2024-01-28 22:57:07 följande:
    Tråkigt. Eller var det kanske inte meningen?
    Nej, det var för att visa hur korkad han var som kom med ett sådant önskemål. 

Han var inte en stjärna i sängen direkt, förhållandet var redan på väg att ta slut, så jag gjorde det bara för att testa honom lite. Mycket snack, lite verkstad.
Svar på tråden Han vill att jag ska bli mer slynig, hur?