Anonym (Engelska) skrev 2024-01-26 07:51:06 följande:
Läst igenom tråden, och ser få positiva inlägg, men jätte mycket som inte hjälper TS als.
TS du kan inte göra dig till någon du inte är. Din killa vill att du ska vara mera slyngig, ja det ju bra att han gir uttryck för önskemål. Att prata om detta är så jätte viktig i alla förhållande. Men här känns det som, att han bara enskilt säger det, men inget konstruktivt. Jag förstår att du därmed är frustrerat.
Jag tror att det mera är om att ta initiativ. Hur har ni det, är det bara han eller hur?
Du behöver inte göra om på dig själv, men kanske bara ta initiation. Säga till honom, ?Jag kåt, vill ha sex?. Om du är det självklart.
En annan grej är. Vad önskar du? Någonting du gärna vill ändra på?
Under en tid hade min sambo och jag liten stopp i sexlivet.
Beslutade att vi skulle skicka fantasier till varandra.
Det blev ganska roligt, och samtidig kom upp mycket vi inte vista om. Sexen kom igen på banan, och kom att vara väldig mycket mera varierat. Min sambo också en liten blyg person. Fantasierna gjorde att båda vågade mer.
på det sättet kom liten BSDM in i sovrummet och andra ställen. Sexet blev mera avslappnad och inte minst. Press på förväntningar togs bort. Kåthet och njuta kom mer i fokus.
Mitt råd till er. Gör också det. Kanske det öppnar upp. Efter en tid, sätt er ner, och berätta och prata om det ni skrivit. Men håll fast, ni kan inte ändra på personligheten. Håll den kvar. Annat håller inte i längden.
Ursäkta mig, men jag räknar till minst 15 stavfel i din korta text. Även om svenska inte är ditt modersmål så bör du klara att läsa igenom det du har skrivit och kolla att det ser rätt ut. Du kan också skriva texten i Word och få den automatiskt rättad. Det blir tungt att läsa när man måste lista ut vad du menar.