Män som har kroppar du stör dig på
och det ska vara män som du har sagt det till, vad var det med hans kropp som du störde dig på?
och det ska vara män som du har sagt det till, vad var det med hans kropp som du störde dig på?
Hängande eller fet ,mage till en i övrigt smal och omuskulös kropp är väldigt fult.
Osymmetrisk kroppsform öht.
Grova ben, stort arsle och smal/ liten överkropp.
Män som visar ett underbett när de skrattar.
Hängande eller fet ,mage till en i övrigt smal och omuskulös kropp är väldigt fult.
Osymmetrisk kroppsform öht.
Grova ben, stort arsle och smal/ liten överkropp.
Män som visar ett underbett när de skrattar.
Att han förstör sitt utseende och misshandlar sin kropp och sin hälsa. Såg fin ut innan men har nu gått ner sig ganska djupt i fördärvet. Frustrerande att bevittna detta utan att själv kunna påverka något.
Jag skulle aldrig säga något sådant till någon, i alla fall inte om personen inte sagt något lika elakt till mig först. Och jag kan inte minnas att jag har haft något sådant negativt åsiktsutbyte om kroppsform med någon man, gud ske lov. Hände dock med någon tjej när man var yngre.
Däremot har jag naturligtvis rätt till min smak, och är en man för tjock eller för tunn så blir jag helt enkelt inte attraherad. D.v.s. det kan bli vänskap, om han är intelligent och rolig att umgås med - men inte ett sexuellt förhållande.
En vanlig ful kroppstyp på män som är i rätt ålder för mig (d.v.s. ungefär 55-60+ år), är tyvärr tunn överlag men med en mage som putar där fram. Det fungerar inte för mig. Och innan någon frågar: JA jag är själv ganska väl bibehållen...
Jag stör mig inte på några andra människors kroppar.
Jag är givetvis inte attraherad av alla, men "stör mig" gör jag inte.
Gör folk verkligen detta?
Jag skulle aldrig säga något sådant till någon, i alla fall inte om personen inte sagt något lika elakt till mig först. Och jag kan inte minnas att jag har haft något sådant negativt åsiktsutbyte om kroppsform med någon man, gud ske lov. Hände dock med någon tjej när man var yngre.
Däremot har jag naturligtvis rätt till min smak, och är en man för tjock eller för tunn så blir jag helt enkelt inte attraherad. D.v.s. det kan bli vänskap, om han är intelligent och rolig att umgås med - men inte ett sexuellt förhållande.
En vanlig ful kroppstyp på män som är i rätt ålder för mig (d.v.s. ungefär 55-60+ år), är tyvärr tunn överlag men med en mage som putar där fram. Det fungerar inte för mig. Och innan någon frågar: JA jag är själv ganska väl bibehållen...
Jag stör mig inte på några andra människors kroppar.
Jag är givetvis inte attraherad av alla, men "stör mig" gör jag inte.
Gör folk verkligen detta?
Kroppar som inte tagit hand om sig själv, som ser ohälsosamma och oattraktiva ut. Till sådant hör stor badbollsmage, osynliga muskulatur, överdrivna fettvalkar och bröst på män. Ofräscha tänder och hy och en ful klädstil och frisyr som ser omodern ut.
Jag stör mig oftare på mäns hjärnor än deras kroppar.