• Anonym (Badbollen)

Män som har kroppar du stör dig på

och det ska vara män som du har sagt det till, vad var det med hans kropp som du störde dig på?

• Svar på tråden Män som har kroppar du stör dig på
  • Anonym (Big_No_nos)

Hängande eller fet ,mage till en i övrigt smal och omuskulös kropp är väldigt fult.

Osymmetrisk kroppsform öht.

Grova ben, stort arsle och smal/ liten överkropp.

Män som visar ett underbett när de skrattar.

• Anonym (Fia)
    Kirenaj68 skrev 2023-11-10 17:32:50 följande:
    Säker på att de vill det då?
    Men visst. Ge dem moroten att de förste som når upp till dina kriterier får ligga med dig. Hoppas bara att det inte blir målfoto, för då blir det jobbigt för dig...
    Klart de vill. Det enda kravet män har för att tända på en kvinna är att hon har puls, det vet man ju. 
  • Anonym (Badbollen)
    Anonym (Fia) skrev 2023-11-10 17:05:32 följande:
    Om du tycker de är sexiga kan väl du ligga med dem.
    Nä. Det är kvinnor som tycker de är sexiga. 
  • Anonym (Badbollen)
    Anonym (Fia) skrev 2023-11-10 17:49:52 följande:
    Klart de vill. Det enda kravet män har för att tända på en kvinna är att hon har puls, det vet man ju. 
    Ja, hellre varm och go än ett hjärta som är kallare än min öl.
  • Anonym (Sluta vara så klen)
    Anonym (Big_No_nos) skrev 2023-11-10 17:47:59 följande:

Hängande eller fet ,mage till en i övrigt smal och omuskulös kropp är väldigt fult.

Osymmetrisk kroppsform öht.

Grova ben, stort arsle och smal/ liten överkropp.

Män som visar ett underbett när de skrattar.

Ok inte man men underbett när man skrattar det sved lite ändå :D Vad är det som är så oattraktivt med det?
  • Anonym (Anonymen)

Att han förstör sitt utseende och misshandlar sin kropp och sin hälsa. Såg fin ut innan men har nu gått ner sig ganska djupt i fördärvet. Frustrerande att bevittna detta utan att själv kunna påverka något.

• Anonym (Kvinna, 58 år)

Jag skulle aldrig säga något sådant till någon, i alla fall inte om personen inte sagt något lika elakt till mig först. Och jag kan inte minnas att jag har haft något sådant negativt åsiktsutbyte om kroppsform med någon man, gud ske lov. Hände dock med någon tjej när man var yngre. 

Däremot har jag naturligtvis rätt till min smak, och är en man för tjock eller för tunn så blir jag helt enkelt inte attraherad. D.v.s. det kan bli vänskap, om han är intelligent och rolig att umgås med - men inte ett sexuellt förhållande.

En vanlig ful kroppstyp på män som är i rätt ålder för mig (d.v.s. ungefär 55-60+ år), är tyvärr tunn överlag men med en mage som putar där fram. Det fungerar inte för mig. Och innan någon frågar: JA jag är själv ganska väl bibehållen...

• Hjelm

Jag stör mig inte på några andra människors kroppar.

Jag är givetvis inte attraherad av alla, men "stör mig" gör jag inte.

Gör folk verkligen detta?

• Anonym (Badbollen)
    Anonym (Kvinna, 58 år) skrev 2023-11-11 09:16:54 följande:

Jag skulle aldrig säga något sådant till någon, i alla fall inte om personen inte sagt något lika elakt till mig först. Och jag kan inte minnas att jag har haft något sådant negativt åsiktsutbyte om kroppsform med någon man, gud ske lov. Hände dock med någon tjej när man var yngre. 

Däremot har jag naturligtvis rätt till min smak, och är en man för tjock eller för tunn så blir jag helt enkelt inte attraherad. D.v.s. det kan bli vänskap, om han är intelligent och rolig att umgås med - men inte ett sexuellt förhållande.

En vanlig ful kroppstyp på män som är i rätt ålder för mig (d.v.s. ungefär 55-60+ år), är tyvärr tunn överlag men med en mage som putar där fram. Det fungerar inte för mig. Och innan någon frågar: JA jag är själv ganska väl bibehållen...

Jag är 51 och det har tyvärr blivit lite så på mig. Magen putar längst ner. Jag mår dåligt över det. Men jag var inte tillräcklig ens när jag var ung och i mitt livs bästa form. Kvinnor klankade ner på kroppen ändå. Jag blir ledsen när jag tänker på det. Jag kan aldrig bli så igen, men jag var inte bra nog ändå.
  • Anonym (Badbollen)
    Anonym (Badbollen) skrev 2023-11-11 09:59:46 följande:
    Jag är 51 och det har tyvärr blivit lite så på mig. Magen putar längst ner. Jag mår dåligt över det. Men jag var inte tillräcklig ens när jag var ung och i mitt livs bästa form. Kvinnor klankade ner på kroppen ändå. Jag blir ledsen när jag tänker på det. Jag kan aldrig bli så igen, men jag var inte bra nog ändå.
    För ett tag sen skulle jag sätta igång och träna mer, skaffa mig en riktigt snygg kropp. Det var barnsligt för jag gjorde det mest för att jag var arg. "Nu ska ni få se". Jag ökade träningsdosen men min kropp klarar inte av det. Jag känner mig frustrerad över det och känner vemod över att jag åldras och inte kan vara den jag en gång var. Men jag var ju inte bra nog då heller.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Badbollen) skrev 2023-11-11 10:21:12 följande:
    För ett tag sen skulle jag sätta igång och träna mer, skaffa mig en riktigt snygg kropp. Det var barnsligt för jag gjorde det mest för att jag var arg. "Nu ska ni få se".

Jag ökade träningsdosen men min kropp klarar inte av det.

Jag känner mig frustrerad över det och känner vemod över att jag åldras och inte kan vara den jag en gång var. Men jag var ju inte bra nog då heller.
    Du ska alltid börja lugnt/"försiktigt" när du börjar träna. Oavsett om det är styrka eller cardio. Öka träningsdosen för snabbt och för mycket.....det straffar sig tyvärr ganska snabbt. 
    Kroppen klarar av mer än gemene man tror, gäller inte ALLA men majoriteten av folk. Jag vet !!!
    Börja träna igen men ta det jävligt lugnt. Och på gym.....ta hjälp av en PT. Även om det kostar lite, så misstänker jag att det är värt ett försök i ditt fall.

ALL lycka till. 🙂

Mvh Anton 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Badbollen)
    Anton Chigurh skrev 2023-11-11 10:35:25 följande:
    Du ska alltid börja lugnt/"försiktigt" när du börjar träna. Oavsett om det är styrka eller cardio. Öka träningsdosen för snabbt och för mycket.....det straffar sig tyvärr ganska snabbt. 
    Kroppen klarar av mer än gemene man tror, gäller inte ALLA men majoriteten av folk. Jag vet !!!
    Börja träna igen men ta det jävligt lugnt. Och på gym.....ta hjälp av en PT. Även om det kostar lite, så misstänker jag att det är värt ett försök i ditt fall.

ALL lycka till. 🙂

Mvh Anton 
    Jag har tränat i över 30 år så jag känner min kropp. Jag ökade långsamt. Har haft skador förut så jag vet hur min kropp funkar.
  • Anonym (Fia)
    Hjelm skrev 2023-11-11 09:43:01 följande:

Jag stör mig inte på några andra människors kroppar.

Jag är givetvis inte attraherad av alla, men "stör mig" gör jag inte.

Gör folk verkligen detta?

Nej, bara ts syster.
  • Anonym (Big_No_nos)
    Anonym (Sluta vara så klen) skrev 2023-11-10 21:05:12 följande:
    Ok inte man men underbett när man skrattar det sved lite ändå :D Vad är det som är så oattraktivt med det?
    Det ser fult ut. En del män visar en framskjuten underkäke när de skrattar, som att de tycker att det får dem att se "coola" ut, för mig ger det bara en äckelkänsla. Sedan om man inte kan rå för om man har underbett är ju en annan sak.

Feta eller halvfeta män som tror att de är smala och smidiga. Man ser en del komiska exemplar ibland. De kämpar med hela kroppen för att se rörliga ut medan magen är det som tar emot.

• Anonym (Fräsch och sund)

Kroppar som inte tagit hand om sig själv, som ser ohälsosamma och oattraktiva ut. Till sådant hör stor badbollsmage, osynliga muskulatur, överdrivna fettvalkar och bröst på män. Ofräscha tänder och hy och en ful klädstil och frisyr som ser omodern ut.

• Anonym (Hoeflins lilltå)

Jag stör mig oftare på mäns hjärnor än deras kroppar.

• Anton Chigurh
    Anonym (Badbollen) skrev 2023-11-11 10:36:58 följande:
    Jag har tränat i över 30 år så jag känner min kropp. Jag ökade långsamt. Har haft skador förut så jag vet hur min kropp funkar.
    Var du fet....."i ditt livs bästa form"

Bara undrar. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Män som har kroppar du stör dig på