• Anonym (Sexuellt frustrerad)

Jag vill ha sex varje vecka

Min man vill inte oftare än en gång i månaden och då är det på mitt initiativ. Jag föreslår och längtar ofta men han är alltid för trött eller det är försent osv. Men han tar aldrig initiativ till att föreslå eller vilja. Det är SÅ tråkigt och jag är ofta sexuellt frustrerad. Känner mig så ensam i detta då jag är tjej och killar brukar vilja mer. Vi har två små barn så vi har mycket men han har inte mer än mig (tvärtom) och jag vill ha sex iaf en gång i veckan 😔😔 sist vi hade det var en månad sedan då hade vi det i 10 minuter och sen somnade han och jag hade inte kommit. Jag längtar efter mycket sex. Är så ledsen för det här och känner mig tjatig. Och ja, jag är snygg och bra i kroppen efter graviditeter. Han är bara inte intresserad, vill hellre titta sport, serier osv.

• Svar på tråden Jag vill ha sex varje vecka
  • MittnamnärKarl

Jag önskar jag hade haft en sån sambo som du. Min sambo vill aldrig ha sex. Nu är det 6 månader sedan vi hade sex senast. Hon skyller bara på att hon är trött hela tiden och att hon få jobba över ofta och att det är mkt jobb med hennes hästar säger hon. Så jag få glatt leva i celibat vilket är lite jobbigt Obestämd

• Anonym (isch)

Ofta är det ju på andra hållet. Tydligen ska vi behöva acceptera asexuallitet som en egen sexualitet numera..

Min fru försöker iaf få till det en gång i veckan även om jag vill mer och har slutat ta initiativ eftersom de oftast avvisas...

• Anonym (Tips från coachen)

Börja onanera och sluta tjata. Fokusera mer på dig själv och att må bra så blir du mer attraktiv för andra.

• nosex

Ts, du verkar leva mitt liv fast jag är man, min sambo (hon) är som du beskriver din man, det är så frustrerande...Gråter

• Anonym (Mini)
    Anonym (öppna din dörr) skrev 2023-11-16 14:24:39 följande:
    vanligt att kvinnor vill träffa andra

kolla Nadia Bokody på Youtube, Secret fantasy most women have
    Nej det är inte alls vanligt, lägg ner.
  • Anonym (Sexuellt frustrerad)

Så sorligt med oss alla som går runt och är sexuellt frustrerade när det uppenbart verkar finnas flera här ute som vill ha sex. Men vi får inget 😏 Jag trodde också alltid det skulle vara en fördel att jag vill ha sex och att den jag var gift med skulle uppskatta att jag är så, ha mig som fru. Istället hör jag jämt om det motsatta hos väninnor typ "han skulle aldrig säga nej, han vill alltid om jag vill osv" DRÖM!!! Jag skulle gärna ha sex flera gånger i veckan! Rätt trött på att behöva onanera för att få ut min sexuella frustration och fantiserar ofta om att bli tagen hårt. Och nej, jag vill inte ha flera olika. Vill ha en som jag delar det med i kärlek! 

• Anonym (J8)

Närhet, ömhet, smek, kramar, pussar och sex det saknar jag också. Men måste hitta en partner också för det.

• Anonym (Mini)
    Anonym (Sexuellt frustrerad) skrev 2023-11-16 09:47:57 följande:
    Jag vill ha sex varje vecka

Min man vill inte oftare än en gång i månaden och då är det på mitt initiativ. Jag föreslår och längtar ofta men han är alltid för trött eller det är försent osv. Men han tar aldrig initiativ till att föreslå eller vilja. Det är SÅ tråkigt och jag är ofta sexuellt frustrerad. Känner mig så ensam i detta då jag är tjej och killar brukar vilja mer. Vi har två små barn så vi har mycket men han har inte mer än mig (tvärtom) och jag vill ha sex iaf en gång i veckan 😔😔 sist vi hade det var en månad sedan då hade vi det i 10 minuter och sen somnade han och jag hade inte kommit. Jag längtar efter mycket sex. Är så ledsen för det här och känner mig tjatig. Och ja, jag är snygg och bra i kroppen efter graviditeter. Han är bara inte intresserad, vill hellre titta sport, serier osv.

Du är fortfarande attraherad av honom tolkar jag det som? Tyvärr låter det för mig som att han inte är det av dig. Är man det så vill man vara nära på alla sätt det går. Den enda gången jag har förlorat min höga drift är på slutet av en viss relation, då blev jag äcklad av att bli vidrörd av den killen. 

Om jag var du så hade jag funderat över hur det skulle vara att lämna, inte egentligen pga uteblivet sex eftersom det "bara" är ett symptom. Det allvarligare är att han inte är attraherad av dig, kan betyda att han inte längre älskar dig. Man kan fundera över hur lång tid det kan ta innan han blir intresserad av en annan om han inte redan är det. Du vill inte bli överraskad av det, skulle vara det sämsta.

Själv hade jag förberett att kunna lämna eller eventuellt ställt en rak fråga vad som pågår. Då kan du i och för sig få höra att han inte inte känner samma för dig längre och har inte samma möjlighet att förbereda att lämna om det gör skillnad.

Tror inte ett dugg på att piffa upp ett sexliv(?) som inte finns naturligt, är det borta så är det. Har man känslor så vill man.
  • Anonym (man50)

Hur ser livet ut i övrigt...? Som familj, som par, som individer..?

I viss mån, ska man vara "kåt i sängen" så måste man även vara "kåt i livet".

Du skriver att din sambo hela tiden är trött. Trött hur? Trött på vad..?

Visst sjutton kan man vara trött, ibland, fysiskt, psykiskt. Men är man "mest trött hela tiden", då får man ju ta tag i det. Börja bena ut vad det är som "gör mig så jädra trött helt enkelt..."

Vidare, börja prata om vikten av sex. Snarare än att tjata om själva sexet (sexakten). Förklara vilka känslor som kommer när man har sex... och vilka känslor som kommer när det "råder brist på sex".

Försök i möjligaste mån att inte skjuta skuld åt endera håll. 

• ttrotare

Hej,
    jag lider med dig. Jag (man) har haft samma situation under flera år efter att vi initialt haft ett väldigt aktivt och varierande sexliv. Situationen är ohållbar och nedbrytande. ens självförtroende sjunker till botten och man ligger vaken på nätterna och tittar i taket. 

Jag är precis som du attraktiv och vältränad, vilket jag får höra från henne, men det räcker inte när det inte leder till ett aktivt sexliv.
    Min situation förbättrades när hon insåg att hon går igång på att fantisera om att jag ligger med andra, samt även tillåtit mig att göra så.
    Det är ingen lätt konversation att ha, så det får ta lite tid.

• killesnart43

Han hade passat med min tjej.skämtåsido vet hur det känns.Det är jobbigt o frustrerande.Går i tankar på förändra det.För har ju sagt att jag tycker det är jobbigt men hon verkar inte förstå.Därför jag haft förståelse under många år är pga hennes fibro.Men just nu har allt kretsat kring henne o hennes  har insett även att hon nog är lite av en narcessist.Börjat se tecken på detta 

• Anonym (Svulten)

Tänkte på det nu i helgen att det blev inget sex igen. När man har en jättefin man och gott om tid men nej. Han har andra prioriteringar på sånt som ska göras och på kvällen var han så trött. Men men det är bara att bita ihop, kanske nästa helg att det blir något.

• Anonym (Dubbla kakor)

Ibland är det bra med en extraman.
    Träffade min häromdagen, där var det inget svårt att få till hett sex.

Lycka är en man som får erektion så fort han får se en.

• Dilf

Fan va deppigt skulle aldrig stanna

• Anonym (öppna din dörr)
    Anonym (Sexuellt frustrerad) skrev 2023-11-16 22:10:50 följande:

Så sorligt med oss alla som går runt och är sexuellt frustrerade när det uppenbart verkar finnas flera här ute som vill ha sex. Men vi får inget 😏 

Precis. Jag gick med på Tinder för det är en liggsida. Var är mina ligg då?
Svar på tråden Jag vill ha sex varje vecka