Inlägg från: Anonym (Sexuellt frustrerad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sexuellt frustrerad)

Jag vill ha sex varje vecka

Min man vill inte oftare än en gång i månaden och då är det på mitt initiativ. Jag föreslår och längtar ofta men han är alltid för trött eller det är försent osv. Men han tar aldrig initiativ till att föreslå eller vilja. Det är SÅ tråkigt och jag är ofta sexuellt frustrerad. Känner mig så ensam i detta då jag är tjej och killar brukar vilja mer. Vi har två små barn så vi har mycket men han har inte mer än mig (tvärtom) och jag vill ha sex iaf en gång i veckan 😔😔 sist vi hade det var en månad sedan då hade vi det i 10 minuter och sen somnade han och jag hade inte kommit. Jag längtar efter mycket sex. Är så ledsen för det här och känner mig tjatig. Och ja, jag är snygg och bra i kroppen efter graviditeter. Han är bara inte intresserad, vill hellre titta sport, serier osv.

• Svar på tråden Jag vill ha sex varje vecka

Vi har pratat om det massor av gånger. Att jag vill han ska ta initiativ, att jag är sexuellt frustrerad, att det är så viktigt för mig. Vi har bråkat om det och vi har försökt att mötas. Men vi landar alltid här, han verkar noll kåt. Tom när man tagit på honom direkt på kuken och han inte har kommit på länge och jag smeker honom så väntar han på att jag ska sluta så han får sova. Han säger att han är trött, att vi borde lagt oss tidigare tex men han skulle aldrig föreslå att vi ska gå och lägga oss och ha sex. Precis tvärtom, han är nog främst glad att slippa. Och sen ibland känns det som han ställer upp och jag ska vara glad för det lilla jag får. Är så trött på att behöva känna mig tacksam för att ha sex i mitt äktenskap!!

Vi hade mycket sex första året (varje dag) sen efter det ungefär en gång i veckan tills jag blev gravid. Det är 4 år sen nu. Sen dess max en gång i månaden. I perioder med bebis mycket längre emellan. Jag har väl väntat på att hans sexlust ska vakna igen då den ju fanns där en gång i tiden? Han är inte deprimerad, visst trött som jag också är men han verkar se sex som ett jobb, en duty. Jag har alltid älskat sex och han visste att det var viktigt för mig när vi träffades. Det känns som jag aldrig kommer få ha vilt sex igen. Och vi har två små barn som jag inte vill se halva uppväxten helst. Men orkar såklart inte gå runt i en sexlös relation hur länge som helst. Han är noll för närhet i övrigt med från sitt håll och jag tar även initiativet till kramar, pussar osv med. 

Så sorligt med oss alla som går runt och är sexuellt frustrerade när det uppenbart verkar finnas flera här ute som vill ha sex. Men vi får inget 😏 Jag trodde också alltid det skulle vara en fördel att jag vill ha sex och att den jag var gift med skulle uppskatta att jag är så, ha mig som fru. Istället hör jag jämt om det motsatta hos väninnor typ "han skulle aldrig säga nej, han vill alltid om jag vill osv" DRÖM!!! Jag skulle gärna ha sex flera gånger i veckan! Rätt trött på att behöva onanera för att få ut min sexuella frustration och fantiserar ofta om att bli tagen hårt. Och nej, jag vill inte ha flera olika. Vill ha en som jag delar det med i kärlek! 

Svar på tråden Jag vill ha sex varje vecka