Hur går första sexet till när man dejtar?
Ja jag kanske ställer en dum fråga, men jag vet inte så mycket om hur andra gör med detta. Och känns pinsamt att fråga någon IRL. När det gäller nätdejting tex så har jag nog aldrig dejtat normalt(alltså som jag antar att andra gör, dvs träffas utan sex, restaurang, promenader, för att sedan ha sex första gången senare, när man dejtat en tid) . Utan jag har velat ha sex direkt om mannen är attraktiv och sen efter några gånger börjat dejta mer seriöst (om båda är intresserade)
Jag har försökt mig på tankeexperiment om jag (om det ens blir någon nästa gång, jag är inte singel) skulle vänta, och inte föreslå sex med någon, utan bara gå med på fika och sånt, som männen brukar föreslå. Och dejta så kallat seriöst utan sex. När kommer man ha sex då? Om jag inte föreslår det, eller ens närmar mig det som samtalsämne. Jag tänker mig att om man har umgåtts och lärt känna varandra utan det sexuella, och sen plötsligt en situation när man ska försöka sig på sex tillsammans, kommer bli sjukt pinsamt! (genant) Och vara nervös.
Hur brukar första sexet gå till då? Om man dejtar vanligt. Och jag aldrig hade tagit sexuella initiativ. Ser mannen till att man till slut träffas hemma hos någon för att kunna göra närmanden? Eller hur blir det?