• Anonym (Undrar bara)

Vilken typ av man är sexigast?

Jag skall ta vad jag tror är två attraktiva typer av män i 40års åldern man kan med tur stöta på på dejtingsajter. Säg att de ser likadana ut bägge två, och de är helt din smak utseendemässigt (Hur brutalt snygg du vill, inte utseendet som skall avgöra).

Skilda Sonny: Har haft en lång relation sedan han var i tonåren. Nu är han skild. Så han har haft sex men bara med en kvinna innan dig. Så på sätt och vis väldigt oerfaren.  Verkar helt omedveten om att han ser rent löjligt bra ut och självkänslan verkar rätt låg, en dyster och kanske rentav deppig typ.

Playern Pelle: Har haft hundratals med brudar, aldrig haft en relation mer än kanske 3 månader. Han är väldigt erfaren och har ett väldigt högt självförtroende. Extremt självsäker och väldigt medveten om hur jäkla snygg han är. Är käck, glad men ganska mycket av en förvuxen tonåring mentalt och alla hans vänner verkar vara 20-25.

Vem är sexigast?

• Svar på tråden Vilken typ av man är sexigast?
  • Anonym (Player no 1)
    Mandel skrev 2023-11-22 14:19:54 följande:
    Är mer en varningsflagga för mig i min ålder om man aldrig lyckats komma till ro och ha någon längre relation.
    Vad är det då för fel på människan? varför står ingen ut med honom mer än ett par veckor? Eller varför väljer han konstant fel kvinna? Vet han inte vad han vill ha? Och varför skulle då jag helt plötsligt vara allt han drömt och letat efter?

Så en player går fetbort
    Jag har aldrig haft en relation och det är också stor varningsflagga. I mitt fall är det för att jag inte träffat rätt. De jag ville ha var upptagna eller ville inte ha mig. Kanske jag som bara väljer fel hela tiden eller så är jag oattraktiv.
    Osexigt är det hur som helst.
  • Anonym (cherry coke)
    Anonym (Player no 1) skrev 2023-11-22 14:17:17 följande:
    Inte struntprat. Såhär ser det ofta ut, det har jag sett efter många år här. Jag har själv sett att kvinnor vittnat om att en man som satt på halva stan inte alltid är bra i sängen. Flera hade bättre sex med mannen som haft få. Men jag har fel, brukar kvinnor skynda sig att säga då. Det ska funka direkt i sängen med en ny man. Han ska veta vad han gör. 
    Men stön... Det är skillnad på att ha normal erfarenhet och att vara häradsbetäckare utan förmåga till längre relationer, begriper du inte det?
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Player no 1) skrev 2023-11-22 14:20:52 följande:
    Jag fick nobben av en tjej när jag var oskuld. Har nån kvinna här fått nobben av en kille för hon var oskuld? Hade jag legat med massa tjejer så hade jag varit mer attraktiv, mer man.
    Men du är ju inte oskuld. Du har ju haft sex med en kvinna för 17 år sedan. Var det innan det? I så fall är det väl preskriberat vid detta laget. Sedan har du ju haft sex med män också vad jag förstått.
  • Krämare86

En fet djävul med hår på bröstet är väl ändå alltid välkommet hos kvinnorna. Vi är ju trots allt djur.

• Anonym (Vår)
    Anonym (Player no 1) skrev 2023-11-22 14:00:03 följande:

De flesta kvinnor vill ha mannen som andra kvinnor valt. Alltså han som är självsäker och har legat mycket.
    Det är en riktig karl det.
    Ingen osäker fjant som knappt vet hur man gör.

Knappast
  • Anonym (Evvi)
    Anonym (Player no 1) skrev 2023-11-22 14:20:52 följande:
    Jag fick nobben av en tjej när jag var oskuld. Har nån kvinna här fått nobben av en kille för hon var oskuld? Hade jag legat med massa tjejer så hade jag varit mer attraktiv, mer man.
    Fast folk skriver inte att de väljer en oskuld. Det var inte ens ett av alternativen. De väljer Sonny som kommer från ett långt förhållande. Hade valt honom alla dagar i veckan och har gjort det. Vill varken ha horbock eller oerfaren.
  • Anonym (Lilla jag)

Det skulle bli Sonny. Jag är väldigt skeptisk till extroverta players. Sen om Sonny verkligen var sjukligt deppig och inte har nån vilja att komma över sin deppighet så får han snart respass och får dra vidare. Jag föredrar smarta seriösa personer med ett visst lugn. Övermuntra supersociala typer är inte min grej. Det är nåt oärligt creepy med dom. Cool

• Anonym (Undrar bara)
    Anonym (Lilla jag) skrev 2023-11-23 22:30:44 följande:

Det skulle bli Sonny. Jag är väldigt skeptisk till extroverta players. Sen om Sonny verkligen var sjukligt deppig och inte har nån vilja att komma över sin deppighet så får han snart respass och får dra vidare. Jag föredrar smarta seriösa personer med ett visst lugn. Övermuntra supersociala typer är inte min grej. Det är nåt oärligt creepy med dom. Cool

Jag är TS:) Varför jag gjorde honom deppig är för att en del kvinnor verkar tro (en del kanske kan detta det vet inte jag) att de kan bota en mans depression med sin vagina. 

Vilket är egentligen ett annat ämne men ganska fascinerande. Är det hybris eller kan de faktiskt detta?

• Anonym (Sonja)

Sonny då han matchar mig bättre helt enkelt. Kommer från en lång relation och är också lite osäker.

en man som är 40+ och aldrig har haft en relation eller bara legat runt är rätt ointressant.

• Anonym (Anonymisk)

Pest eller kolera. Inget av alternativen. Låg självkänsla och omoget beteende är egenskaper som båda hör till tonåren och inget önskvärt hos en vuxen man över 30. 

• Anonym (Qvinn)

Om man måste välja, Sonny. Finns inget osexigare än män som typ Pelle.

Däremot måste jag säga att bara för att man inte haft många sexpartners så är ju inte det likamed att man är oerfaren, i alla fall inte på det området. 

• Anonym (Evvi)
    Anonym (Undrar bara) skrev 2023-11-23 22:59:02 följande:
    Jag är TS:) Varför jag gjorde honom deppig är för att en del kvinnor verkar tro (en del kanske kan detta det vet inte jag) att de kan bota en mans depression med sin vagina. 

Vilket är egentligen ett annat ämne men ganska fascinerande. Är det hybris eller kan de faktiskt detta?

Du skulle inte må bättre själv om du fick sex och närhet?
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Sonny come to mummy) skrev 2023-11-21 21:25:54 följande:
    Playerns taskiga och bristfälliga erfarenheter och rubbningar i anknytnings och känslolivet är så fruktansvärt avtändande. Ser såna män som bakteriehärdar och helt outvecklade. Sen kan ha vara så snygg som helst...inte en chans. Har haft chansen på flera men tackat nej alla ggr utom en när jag var full och kåt.
    Det är just detta.   För bara sex, nr 2.  För relation, mera nr 1.  Men egätnligen ingen utav dom, jag vil hellre ha något emellan.
  • Anonym (Player no 1)
    Anonym (Lajla S) skrev 2023-11-24 13:01:35 följande:
    Det är just detta.   För bara sex, nr 2.  För relation, mera nr 1.  Men egätnligen ingen utav dom, jag vil hellre ha något emellan.
    Det är nog svårt att få allt i en man. I framtiden kanske man kan skräddarsy mannen så att han blir precis så som kvinnan vill ha honom.
    Lite som i Total Recall.
  • Anonym (Lilla jag)
    Anonym (Undrar bara) skrev 2023-11-23 22:59:02 följande:

Fast är väl ganska klassiskt att vissa kvinnor tror att dom ska "fixa" vilket problem än mannen har och söker sig därmed vanligtvis till såna män. Själv tänker jag precis tvärtom..  Män med saker att fixa får ordna det själv för det är då inte mitt jobb i alla fall. Har en killkompis som bara klagar och verkar tro att "bara" han hittar nån så ska allt ordna sig. Är grymt irriterande att lyssna på en hjälplös vuxenbäbis som inte tar tag i sitt liv.
  • Anonym (Player no 1)
    Anonym (Lilla jag) skrev 2023-11-24 19:16:00 följande:
    Fast är väl ganska klassiskt att vissa kvinnor tror att dom ska "fixa" vilket problem än mannen har och söker sig därmed vanligtvis till såna män. Själv tänker jag precis tvärtom..  Män med saker att fixa får ordna det själv för det är då inte mitt jobb i alla fall. Har en killkompis som bara klagar och verkar tro att "bara" han hittar nån så ska allt ordna sig. Är grymt irriterande att lyssna på en hjälplös vuxenbäbis som inte tar tag i sitt liv.
    Män är projekt som man vill styra upp, rädda honom. Sen när han blev som hon ville så klagas det på att det inte finns riktiga män.
  • Anonym (Lilla jag)
    Anonym (Player no 1) skrev 2023-11-25 09:25:06 följande:
    Män är projekt som man vill styra upp, rädda honom. Sen när han blev som hon ville så klagas det på att det inte finns riktiga män.
    Jag tror inte på att det går att fixa nån annan utan det måste man ordna själv för att det ska hålla i längden.

Men det är absolut svårt att hitta riktiga män idag.
  • Anonym (Mx)
    Anonym (Lilla jag) skrev 2023-11-25 23:10:08 följande:
    Jag tror inte på att det går att fixa nån annan utan det måste man ordna själv för att det ska hålla i längden.

Men det är absolut svårt att hitta riktiga män idag.
    Menar du att det var lättare förr?
Svar på tråden Vilken typ av man är sexigast?