• Anonym (M)

    Vill du gå på Swingersklubb?

    Hur stort är intresset hos forumets medlemmar av att gå på swingersklubb?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill du gå på Swingersklubb?
  • Anonym (SwingIt)

    Aha okej! Allt som är nytt är ju lite svårt men vi är väldigt nyfikna. Skulle gärna uppleva situationen att ha sex bland andra människor, verkar härligt:) 

  • Tremere
    Anonym (SwingIt) skrev 2024-01-09 23:25:53 följande:

    Okej tack för svaret. 


    Finns ju massa frågor men tänker lite på klädsel o så? Går man naken/underkläder direkt eller har folk på sig kläder till en början? En konstig fråga men när man pratar med andra där, nybörjare eller erfarna, pratas det alltid om sex? Är allas tanke att ligga med varandra eller kan det pratas helt vardagligt? Vill veta hur man ska uppföra sig:) 


    God morgon!
    Som ovan redan sagt så går man lättklädd eller naken.
    Klubben tillhandahåller handdukar (så många men behöver) så vi brukade gå runt med den runt höften bara. Lätt att ta av :)
    Klubben vill gärna att man lägger en handduk under sig var man än väljer att ha sex. Blir lite trevligare då.
    Det finns också skålar med kondomer lite överallt om man vill använda det.
    Min erfarenhet är att man pratar om allt möjligt, även om det hyfsat ofta glider in på något sexrelaterat. Dock så har alla alltid varit väldigt trevliga och hänsynstagande. Vi var som sagt där på mixkvällar och då är det ju ett naturligt överskott på män. Men alla har varit respektfulla och alltid frågat innan de gjort något, samt accepterat ett nej utan några som helst protester.
    Över lag så tyckte vi att det var en väldigt avslappnad och inkluderande miljö.

    Som nytt par så skulle jag rekommendera er att först diskutera genom detta noga så att ni båda är helt överens om hur och vad ni vill få ut av det och vilka gränser som gäller.
    Jag gick dit med min kk så svartsjuka var inget problem för oss. Vi hade redan testat att vara fler dessutom. Men som nytt par så är det viktigt att diskutera genom gränserna.
    Samt att man behöver ju inte alls ligga med andra när man är där. :)
    Vi har sett många par som bara varit med varandra och bara går igång på att ha publik. Ett par vi pratade med hade inte ens sex där, utan hade det som förspel för att sedan gå hem och ha sex.


    Medans ett annat par var där för att han vill se henne få så mycket k*k som möjligt på en kväll. Så alla sorter finns :)

    Lycka till om ni bestämmer er. Jag tror inte ni kommer ångra det.

  • Anonym (Micke)
    Anonym (Ja, gift kvinna) skrev 2024-01-02 16:15:33 följande:
    Och jag har också varit på swingersklubb och har inte alls samma erfarenhet som du.
    Grattis.

    För min del var det enkelt:  Jag tänder inte på min mammas väninnor
  • Anonym (Ja, gift kvinna)
    Anonym (Micke) skrev 2024-01-10 12:24:04 följande:
    Grattis.

    För min del var det enkelt:  Jag tänder inte på min mammas väninnor
    Då var det medelåldern som var för hög då, och inte att besökarna var allmänt fula?
  • Anonym (Micke)
    Anonym (Ja, gift kvinna) skrev 2024-01-10 15:49:33 följande:
    Då var det medelåldern som var för hög då, och inte att besökarna var allmänt fula?
    Jag använder sällan begreppet ful men medelåldern var + 50 år och visst det
    fanns par i vår ålder ( 30 ) men så långt från attraktiva man kan komma.

  • Anonym (Ja, gift kvinna)
    Anonym (Micke) skrev 2024-01-11 09:42:04 följande:
    Jag använder sällan begreppet ful men medelåldern var + 50 år och visst det
    fanns par i vår ålder ( 30 ) men så långt från attraktiva man kan komma.
    Då hade ni väl otur då, eller så är du väldigt kräsen när det gäller andras utseende. Vet inte vilken klubb ni var på, men vid mina två besök på CAE, så var medelåldern mellan 35 och 45 och besökarna var varken mer eller mindre attraktiva än folk i allmänhet. Det är ju vanligt folk som går på swingersklubb och inte bara supermodeller.
  • Anonym (surt)

    Låter ändå spännande med sex bland andra eller delta med andra. 
    Inte testat det men lockar verklige.

  • Anonym (M)

    Har sökt efter undersökningar där man kan se hur stor andel av befolkningen som är swingers och hur det utvecklats över tid. 

    Man skulle kunna gissa att antalet ökar, någon som sett någon sådan undersökning?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Nej, men skulle kunna tänka mig att gå till en klubb där tjejer max 25 vill träffa män 50+

  • PorterPelle
    Anonym (Ja, gift kvinna) skrev 2024-01-09 21:02:43 följande:
    När jag var där hade folk sex i poolen.
    De vill inte att man sprutar sperma i poolen för det blir kladdiga klumpar som är svåra att få bort. En del klubbar har förbud mot sex i poolen och på andra får man ha sex om man inte sprutar sperma i vattnet.
  • Anonym (Nej)

    Min bild av en swingersklubb är medelålders överviktiga par som ser patetiska ut i sexiga underkläder där valkarna hänger. Männen är tunnhåriga och kvinnorna har rejäla hängbröst. Dessutom tror jag att hela stället luktar illa.

  • Anonym (SwingIt)

    Har inte besökt nån än men vi ska framöver. Spännande men framförallt för att få en egen uppfattning istället för att döma nåt man inte upplevt. 

  • Anonym (Ja, gift kvinna)
    Anonym (SwingIt) skrev 2024-02-19 20:48:55 följande:

    Har inte besökt nån än men vi ska framöver. Spännande men framförallt för att få en egen uppfattning istället för att döma nåt man inte upplevt. 


    Helt rätt inställning! Det finns så många som aldrig satt sin fot på en swingersklubb, men ändå dömer och tror sig veta allt om swingers.
  • Knegaren78

    Jag skulle lät göra det, men frun skulle nog aldrig komma på tanken 
    Då hon har tackat nej då jag har förestått trekant där hon får välja kön och vem det blir. Skulle absolut inte arg om hon ville sa gärna en kille hade varit underbar att se henne med två kukar 
     

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (')
    OlleSQ skrev 2024-01-08 10:03:20 följande:
    Du överkompenserar så...
    Nej, det gör jag verkligen inte. 
Svar på tråden Vill du gå på Swingersklubb?