• Anonym (Squirt)

Fontänorgasm

Jag hade min första fontänorgasm igår, eller några stycken faktiskt, en av dem var verkligen som en fontän, det sprutade och skvätte som bara den. 

Ni som haft fontänorgasm, hur har det känts för er? Skönt?
    Jag tyckte inte att det var speciellt skönt, det var mer coolt. Det kändes som att jag behövde kissa, att han tröck mot blåsan men jag kunde verkligen inte hålla emot och själva utlösningen kändes inte alls som att det var kissade jag gjorde.

Nu när jag tänker på det så har jag ganska ofta fått känslan av att bli kissnödig vid sex (även om jag förstår att det också verkar rimligt att bli), men det kanske egentligen har varit förstadiet till en fontänorgasm?

Hur har det varit för er andra?

Mitt omdöme; coolt, men inte speciellt skönt

• Svar på tråden Fontänorgasm
  • Anonym (Squirt)

Nu vet jag inte om jag gjorde fel här, funkar anonyma svar?

• Anonym (Man 53 år)
    Anonym (Squirt) skrev 2023-12-01 18:43:40 följande:
    Fontänorgasm

Jag hade min första fontänorgasm igår, eller några stycken faktiskt, en av dem var verkligen som en fontän, det sprutade och skvätte som bara den. 

Ni som haft fontänorgasm, hur har det känts för er? Skönt?
    Jag tyckte inte att det var speciellt skönt, det var mer coolt. Det kändes som att jag behövde kissa, att han tröck mot blåsan men jag kunde verkligen inte hålla emot och själva utlösningen kändes inte alls som att det var kissade jag gjorde.

Nu när jag tänker på det så har jag ganska ofta fått känslan av att bli kissnödig vid sex (även om jag förstår att det också verkar rimligt att bli), men det kanske egentligen har varit förstadiet till en fontänorgasm?

Hur har det varit för er andra?

Mitt omdöme; coolt, men inte speciellt skönt

Hej!

Anonymitet funkar.

Grattis till din första fontän. Min fru, snart 50 fick sin första för nåt år sen... Hon blev mest förvånad men gillade det.

För egen del tycker jag det är lite häftigt men också rätt krångligt då det blir vääääldigt blött i sängen. Flera  badlakan blir genomblöta varje gång.. .
  • Anonym (s)
    Anonym (Squirt) skrev 2023-12-01 18:44:54 följande:

Nu vet jag inte om jag gjorde fel här, funkar anonyma svar?

ja

inte haft intresse för fontän själv pga hur tråkig alla verkar beskriva den haha
  • Anonym (Fontänorgasm)

Fontänorgasm innebär att tjejen kissar på sig. Undersökningar visar att fontänorgasmen mest består av urin.

• Anonym

Ja det är mest kvinnor i medelåldern som får det eftersom musklerna blir slappare med åldern. Det är urin som slipper med ut. Kvinnor har ingen behållare med vätska som kommer ut vid orgasm

• Anonym (Squirt)

Jag har också hört att man kissar på sig men nu när jag läst på om det idag så verkar det inte bara vara urin samt att det finns två olika typer av fontänorgasm. 
     Det kändes absolut inte som att kissa när det hände men jag kände mig kissnödig innan. 

• Anonym (Squirt)

Får inte till citeringen

Men jag är inte medelålders ännu och har kännt den här kissnödigheten sen jag började med sex i omkring 20 årsåldern.

• Anonym (Blä)

Det är urin och så är det med det, de är bara en myt om att det är annat. Sen får man gilla det om man vill. 

• Anonym (Dessavetinget)
    Anonym skrev 2023-12-01 19:09:48 följande:

Ja det är mest kvinnor i medelåldern som får det eftersom musklerna blir slappare med åldern. Det är urin som slipper med ut. Kvinnor har ingen behållare med vätska som kommer ut vid orgasm

Anonym (Blä) skrev 2023-12-01 20:33:20 följande:

Det är urin och så är det med det, de är bara en myt om att det är annat. Sen får man gilla det om man vill. 

Att två så dåligt pålästa kan hitta samma tråd, ni kanske bör byta nummer. 
  • Anonym (Squirt)
    Anonym (Dessavetinget) skrev 2023-12-02 13:35:16 följande:

Hahahahahahah 🤣
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Dessavetinget) skrev 2023-12-02 13:35:16 följande:

Snarare tvärtom om, tycker det är vidrigt att folk tror det är någon orgasm vätska som magiskt framkallas för vissa utvalda. Löjligt. 
    Njut av varandras piss ni.
  • New  Dawn
    Anonym (Squirt) skrev 2023-12-01 19:12:50 följande:

Jag har också hört att man kissar på sig men nu när jag läst på om det idag så verkar det inte bara vara urin samt att det finns två olika typer av fontänorgasm. 
     Det kändes absolut inte som att kissa när det hände men jag kände mig kissnödig innan. 

Den "typ" som inte är urin från urinblåsan, innehåller bara några få milliliter, och det kommer i så fall från små körtlar, men det känns mycket, mycket sällan att det är så fontänorgasm beskrivs. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Lars)
    New Dawn skrev 2023-12-02 18:19:25 följande:
    Den "typ" som inte är urin från urinblåsan, innehåller bara några få milliliter, och det kommer i så fall från små körtlar, men det känns mycket, mycket sällan att det är så fontänorgasm beskrivs. 
    Precis, den typ av fontänorgasm som inte är urin är en stark intensiv orgasm och ofta är det ett litet litet sprut vitaktig/grumlig vätska. Den är inte "häftig" på det sättet men när jag sett det ske har det varit oerhört intensivt.
  • New  Dawn
    Anonym (Lars) skrev 2023-12-04 23:37:51 följande:
    Precis, den typ av fontänorgasm som inte är urin är en stark intensiv orgasm och ofta är det ett litet litet sprut vitaktig/grumlig vätska. Den är inte "häftig" på det sättet men när jag sett det ske har det varit oerhört intensivt.
    Jag tror egentligen inte det har så mycket med njutning att göra, och det vanligaste är ju ändå att väldigt intensiva orgasmer är utan något sprut.(självklart kan kvinnan du såg ha fått en stark orgasm, men det kanske hon hade fått oavsett) 
    Det finns liksom ingen logik i att körtlar töms pga att det är skönt. 

Dessa körtlar töms ju kontinuerligt under kåthet och  körtlar runt urinblåsan är pyttesmå, och finns för att smörja och skydda själva urinröret.
    Min erfarenhet är att man (jag) ofta blir lite extra våt i samband med orgasm, men det är bara helt vanligt slidsekret. Ibland känns det dessutom som att något töms trots att det inte syns, blir någon fläck, sprut eller liknade, så jag tror man gör bäst i att fokusera på njutningen, och inte se sprut som ett kvitto på njutning. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
Svar på tråden Fontänorgasm