• Liten man

Hej! Sitta i knä?

Jag är en kort man, som gillar att sitta i knä på kvinnor. Varför är det så motbjudande för många kvinnor?

• Svar på tråden Hej! Sitta i knä?
  • Anonym (Barn)
    Anonym (?) skrev 2024-01-13 20:55:22 följande:
    Varför skulle inte vuxna kunna göra det? Min flickvän brukar sitta i mitt knä ibland.
    Ni gör precis som du vill. Du kan sitta i hennes knä också. Bara att köra på. Precis som TS gör precis som han vill.
  • Anonym (?)
    Anonym (Barn) skrev 2024-01-13 20:59:31 följande:
    Ni gör precis som du vill. Du kan sitta i hennes knä också. Bara att köra på. Precis som TS gör precis som han vill.
    Jag undrade varför du tycker att bara barn ska göra det. Det kan ju vara intimt också. Däremot så skulle inte jag sitta i hennes knä och gissar att det är betydligt vanligare att det är tjejer som hamnar där än tvärtom.
  • Anonym (Barn)
    Anonym (?) skrev 2024-01-13 21:12:41 följande:
    Jag undrade varför du tycker att bara barn ska göra det. Det kan ju vara intimt också. Däremot så skulle inte jag sitta i hennes knä och gissar att det är betydligt vanligare att det är tjejer som hamnar där än tvärtom.
    Har aldrig skrivit att bara barn ska göra det.
  • Anonym (?)
    Anonym (Barn) skrev 2024-01-13 21:14:09 följande:
    Har aldrig skrivit att bara barn ska göra det.
    Har du glömt ditt första inlägg i tråden? Du skrev ju att det är något som barn gör och inte vuxna.
  • Anonym (Barn)
    Anonym (?) skrev 2024-01-13 21:23:27 följande:
    Har du glömt ditt första inlägg i tråden? Du skrev ju att det är något som barn gör och inte vuxna.
    Eh, jag har aldrig skrivit att vuxna inte SKA göra det. Tvärtom har jag skrivit att det bara är att köra. Jag skrev att det är något som barn gör, inte vuxna. Precis som att leka med dockor är något som barn gör, inte vuxna. Det betyder inte att vuxna inte FÅR leka med dockor. Men det är något som barn gör, ingen vuxenaktivitet. TS, och du, får sitta i knän dygnet runt om ni så önskar.
  • Liten man

Tack, det var snällt av dej

• Anonym (Barn)
    Liten man skrev 2024-01-13 21:32:46 följande:

Tack, det var snällt av dej

Varför förnekar du att du blir kåt när du precis nu sitter i annan tråd och pratar om hur sexigt det är med maktförskjutning?
  • Anonym (?)
    Anonym (Barn) skrev 2024-01-13 21:29:19 följande:
    Eh, jag har aldrig skrivit att vuxna inte SKA göra det. Tvärtom har jag skrivit att det bara är att köra. Jag skrev att det är något som barn gör, inte vuxna. Precis som att leka med dockor är något som barn gör, inte vuxna. Det betyder inte att vuxna inte FÅR leka med dockor. Men det är något som barn gör, ingen vuxenaktivitet. TS, och du, får sitta i knän dygnet runt om ni så önskar.
    Okej då förstår jag hur du menar.
  • Liten man

(?)Jag tror också det är vanligare att flickvännen hamnar i knät. Oftast är ju kvinnan mindre och lättare. Men i vårat fall är det tvärtom. Hon väger säkert dubbelt så mycket som jag, och jag når bara till armhålan på henne. Så jag sitter gärna och ofta i hennes knä 

• Anonym (Barn)
    Anonym (?) skrev 2024-01-13 21:35:55 följande:
    Okej då förstår jag hur du menar.
    Va bra Solig
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Sj)

För mig hade det varit sjukt olustigt om okänd människa, oavsett kön skulle vilja sitta i mitt knä.
    Precis som annan fysisk beröring. Skulle någon konna fram och exempelvis vilja kramas...
    Hu...

Min man är nästan 2 m och jag 1.60 så det är liksom inte riktigt fysiskt mysigt utan bara obekvämt om han skulle vilja sitta där...jag sitter i hans ibland. Ser det nog inte det som barnsligt...

• Liten man

Hej SJ, visst är det mysigt? Och jag håller med dej om att det är bättre den minsta sitter i knä. Hos oss råkar det vara jag. Jag ser det inte som barnsligt

• Anonym (A)
    Anonym (?) skrev 2024-01-13 21:12:41 följande:
    Har aldrig suttit i en mans knä, tror inte det är så vanligt
  • Anonym (?)
    Anonym (A) skrev 2024-01-13 22:11:34 följande:
    Har aldrig suttit i en mans knä, tror inte det är så vanligt
    Kanske inte. Men det förekommer utan att det behöver vara en fetish som i TS fall 
  • Liten man

Hur vet du det? (?), och vad har det för betydelse i så fall? Jag får tycka och tänka vad jag vill. Varför är du här, om du inte gillar mej? Helt obegripligt 

• Anonym (?)
    Liten man skrev 2024-01-13 22:41:07 följande:

Hur vet du det? (?), och vad har det för betydelse i så fall? Jag får tycka och tänka vad jag vill. Varför är du här, om du inte gillar mej? Helt obegripligt 

Jag har aldrig sagt att jag inte gillar dig. Men det verkar vara viktigt för dig att få sitta i kvinnans knä så man kan lätt dra slutsatsen att det är en fetish.
Svar på tråden Hej! Sitta i knä?