Hej! Sitta i knä?
Jag är en kort man, som gillar att sitta i knä på kvinnor. Varför är det så motbjudande för många kvinnor?
Jag är en kort man, som gillar att sitta i knä på kvinnor. Varför är det så motbjudande för många kvinnor?
Tack, det var snällt av dej
Tack, det var snällt av dej
(?)Jag tror också det är vanligare att flickvännen hamnar i knät. Oftast är ju kvinnan mindre och lättare. Men i vårat fall är det tvärtom. Hon väger säkert dubbelt så mycket som jag, och jag når bara till armhålan på henne. Så jag sitter gärna och ofta i hennes knä
För mig hade det varit sjukt olustigt om okänd människa, oavsett kön skulle vilja sitta i mitt knä.
Precis som annan fysisk beröring. Skulle någon konna fram och exempelvis vilja kramas...
Hu...
Min man är nästan 2 m och jag 1.60 så det är liksom inte riktigt fysiskt mysigt utan bara obekvämt om han skulle vilja sitta där...jag sitter i hans ibland. Ser det nog inte det som barnsligt...
Hej SJ, visst är det mysigt? Och jag håller med dej om att det är bättre den minsta sitter i knä. Hos oss råkar det vara jag. Jag ser det inte som barnsligt
Hur vet du det? (?), och vad har det för betydelse i så fall? Jag får tycka och tänka vad jag vill. Varför är du här, om du inte gillar mej? Helt obegripligt
Hur vet du det? (?), och vad har det för betydelse i så fall? Jag får tycka och tänka vad jag vill. Varför är du här, om du inte gillar mej? Helt obegripligt
Ok, gör du så