• Anonym (Lianer)

Är din orgasm det skönaste du vet?

Välj det som passar dig

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är din orgasm det skönaste du vet?
  • Anonym (Engelska)

Den bästa känsla är att min partner njuter. Att se henna gå helt bort.
    Gör mig så ?. 

• Tink
    Anonym (Läskigt) skrev 2024-01-26 15:04:21 följande:
    Varför lägger man tid och energi på att träna om man förstör alltihop med att dricka läsk? Det är ju som att torka sig i röven innan man skiter
    Haha, var det det enda du fick med dig från mitt inlägg? Tränar man så hårt som jag gör, så kan jag nog unna mig en liten sockerfri läsk då och då utan att allt går i stöpet.
  • Anonym (Läskigt)
    Anonym (gg) skrev 2024-01-26 15:06:51 följande:
    Hur förstör man träning med lightläsk? Eller en liten flaska vanlig läsk för den delen.

Eller är det något annat du tänker på än kalorier?

Jag äter som vanligt när jag tränar, är jag sugen på tårta efter träning så äter jag det, jag är inte överviktig och har mycket muskler, så det gör ingen skada mer än att visst, jag kunde ha ätit bönor istället, men känner mindre livsnjutning så.
    För att det innehåller en massa skräp :) Hade du tänt en cigg efter är ungefär samma grej, man gör det bara inte. Hade mycket hellre druckit isvatten med citron eller något i. Man tränar ju för att det är nyttigt, då känns det dumt att stoppa i sig en massa onyttigt när man ändå tränar.
  • Anonym (borderlina)

Njaeee. Det ligger högt men inte högst. Min favorit i orgasmväg:D är när jag lyckas tajma min egen med hans. Det är kanske nyhetens behag eftersom jag inte kunnat det förut och nu lyckas med det de flesta gånger. jag känner att jag kan hans kropp/njutning exakt, bättre än min egen och det är en väldigt tillfredställande känsla.

Min favoritkänsla är efter sex. Jag är oftast överst och att då få vara kvar ovanpå honom efteråt och mysa så.

Jag är så van från tidigare att män inte vill att man är kvar på dem, de vill ha utrymme, det blir kladdigt, det rinner ut på dem, sluta kläng osv osv. Men den känslan att jag fortfarande är välkommen att vara väldigt nära och att få ligga kvar på honom är väldigt skön för mig.

Familjeliv tycker det är provokativt när jag pratar sådär och minusar sådana inlägg men det är faktiskt det mysigaste jag vet ändå.    

• StudierKemi

JA, det är det nog. Men jag tar den känslan lite för givet. Jag onanerar varenda kväll fram till en stark orgasm och jag skulle mått extremt dåligt utan. Men jag går inte runt och fokuserar på det här. Jag har mycket annat att tänka på under dagen (studierna), och att ge sig själv orgasm är en självklarhet i slutet av dagen, och inget mer. (Bara för att jämföra; Jag gillar marabou choklad med apelsin-bitar också, och tar det efter kampsporten aikido och efter ett styrketräningspass, men att övertänka om smaken är inte min grej. Kreativiteten förlägger jag på annat. Obs, det vara bara ett exempel, jag är nyttig som person, och slarvar inte med mina grönsaker).

• Anonym (gg)
    Anonym (Läskigt) skrev 2024-01-26 16:50:38 följande:
    För att det innehåller en massa skräp :) Hade du tänt en cigg efter är ungefär samma grej, man gör det bara inte. Hade mycket hellre druckit isvatten med citron eller något i. Man tränar ju för att det är nyttigt, då känns det dumt att stoppa i sig en massa onyttigt när man ändå tränar.
    Det är ändå försumligt. Kroppen och hjärnan behöver socker, om man nu väljer en produkt med socker. Utan socker är det nog begränsat vilken slags skada det gör. Innan jag började träna behövde jag ta dexamfetamin för min adhd dagligen, säkerligen mer skadligt än lite sötningsmedel och koffein. Inget av det går att jämföra med att tända en cigg.

Jag kommer aldrig sluta äta det jag är sugen på i rimliga mängder, när man börjar bry sig för mycket om sånt tycker jag det liknar en ätstörning.
  • Anonym (Tjuvjägarn)

Uppbyggnaden inför det förbjudna ligget är det bästa. Att gå runt halvkåt eller helkåt i många dagar och sen ha en orgie i hemlighet.

• Anonym (gg)
    Anonym (Tjuvjägarn) skrev 2024-01-26 19:45:24 följande:

Uppbyggnaden inför det förbjudna ligget är det bästa. Att gå runt halvkåt eller helkåt i många dagar och sen ha en orgie i hemlighet.

Ja, det var den jag menade.
  • Anonym (Gott lufer)

Orgasm är överskattat, gör hellre andra saker än att knulla/runka

• Anonym (Mysan)

Jag älskar att bli slickad till en orgasm 

• Anonym (M)
    Anonym (Mysan) skrev 2024-01-27 16:57:30 följande:

Ja tar den !
  • Kontakt
    Anonym (Mysan) skrev 2024-01-27 16:57:30 följande:

Du skall veta att det är sååå gott att slicka också!
  • Anonym (Mysan)
    Kontakt skrev 2024-01-27 19:47:32 följande:
    Du skall veta att det är sååå gott att slicka också!
    Jag har haft tjejsex så jag vet  precis hur det smakar 👅
  • Givdul
    Anonym (Mysan) skrev 2024-01-27 23:11:09 följande:
    Jag har haft tjejsex så jag vet  precis hur det smakar 👅
    Haha, bra svar
  • Anonym (Mysan)
    Givdul skrev 2024-01-27 23:14:42 följande:
    Haha, bra svar
    🙂
    God natt 🛌
  • Givdul
    Anonym (Mysan) skrev 2024-01-27 23:24:00 följande:
    🙂
    God natt 🛌
    God natt 🏝
  • Anonym (Lianer)

En orgasm för mig är ungefär som en nysning. Bara någon sekund längre utdragen.

Det finns mycket annat som är skönare. Att skita t.ex. Att ligga i solen en varm försommardag. Att bli masserad eller kliad på ryggen. Man kan ju undra varför man jagar orgasmer egentligen. Nedärvt

• Anonym (Extremer)
    Anonym (Läskigt) skrev 2024-01-26 16:50:38 följande:
    Ortorexi är aldrig hett. Inte heller roligt att umgås med personer som är så uptight att de aldrig kan slappna av eller njuta.
Svar på tråden Är din orgasm det skönaste du vet?