Är din orgasm det skönaste du vet?
Välj det som passar dig
Välj det som passar dig
Den bästa känsla är att min partner njuter. Att se henna gå helt bort.
Gör mig så ?.
Jag tycker att "hjärnorgasm" är skönare än vanlig orgasm. Det är vanligt att få vid ASMR.
www.forskning.se/2023/01/24/asmr-sinnliga-ljud-som-far-hjarnan-att-jubla/
Njaeee. Det ligger högt men inte högst. Min favorit i orgasmväg:D är när jag lyckas tajma min egen med hans. Det är kanske nyhetens behag eftersom jag inte kunnat det förut och nu lyckas med det de flesta gånger. jag känner att jag kan hans kropp/njutning exakt, bättre än min egen och det är en väldigt tillfredställande känsla.
Min favoritkänsla är efter sex. Jag är oftast överst och att då få vara kvar ovanpå honom efteråt och mysa så.
Jag är så van från tidigare att män inte vill att man är kvar på dem, de vill ha utrymme, det blir kladdigt, det rinner ut på dem, sluta kläng osv osv. Men den känslan att jag fortfarande är välkommen att vara väldigt nära och att få ligga kvar på honom är väldigt skön för mig.
Familjeliv tycker det är provokativt när jag pratar sådär och minusar sådana inlägg men det är faktiskt det mysigaste jag vet ändå.
JA, det är det nog. Men jag tar den känslan lite för givet. Jag onanerar varenda kväll fram till en stark orgasm och jag skulle mått extremt dåligt utan. Men jag går inte runt och fokuserar på det här. Jag har mycket annat att tänka på under dagen (studierna), och att ge sig själv orgasm är en självklarhet i slutet av dagen, och inget mer. (Bara för att jämföra; Jag gillar marabou choklad med apelsin-bitar också, och tar det efter kampsporten aikido och efter ett styrketräningspass, men att övertänka om smaken är inte min grej. Kreativiteten förlägger jag på annat. Obs, det vara bara ett exempel, jag är nyttig som person, och slarvar inte med mina grönsaker).
Uppbyggnaden inför det förbjudna ligget är det bästa. Att gå runt halvkåt eller helkåt i många dagar och sen ha en orgie i hemlighet.
Uppbyggnaden inför det förbjudna ligget är det bästa. Att gå runt halvkåt eller helkåt i många dagar och sen ha en orgie i hemlighet.
Bland annat
Orgasm är överskattat, gör hellre andra saker än att knulla/runka
Jag älskar att bli slickad till en orgasm
En orgasm för mig är ungefär som en nysning. Bara någon sekund längre utdragen.
Det finns mycket annat som är skönare. Att skita t.ex. Att ligga i solen en varm försommardag. Att bli masserad eller kliad på ryggen. Man kan ju undra varför man jagar orgasmer egentligen. Nedärvt