• Anonym (Benke)

    Vill inte längre ha ett fetto

    Har lust att skrika så till min feta fru!!!

    Efter hon fött fyra ungar verkar hon inte kunna gå ner i vikt. Hon har blivit ett riktigt FETTO me minst 7 kg mer än hon hade innan ungarna. Då va hon smal, het & snygg med ett BMI på 18! Det har fan gått ett år och jag har fått nog!!


    Som lösning för mitt sexuella problem har ja skaffat några snyggingar på sidan om. Hon kan gott ha det. Hon gnäller att det e svårt, men jag har svårt att få upp den när jag ser hennes feta mage och röv. Borde jag inte lämna för gott och skaffa en het yngre kvinna med snygga former?

  • Svar på tråden Vill inte längre ha ett fetto
  • Hjelm

    Helt oavsett hur du uttrycker dig kring kvinnan som fött dig fyra barn, går man inte från ett BMI på 18 - undervikt - till att bli ett "fetto" genom sju kilos ökning.

  • Bis mis
    Anonym (Benke) skrev 2024-03-16 14:44:25 följande:
    Tro mig..har försökt men finns inget intresse.
    Du trollar nog men ifall det inte är så - säg att det är viktigt för dig och att du längtar efter hur hon såg ut. Sen ändras kroppen av varje barn. Varför 4 barn? Verkar vara en dealbreaker för dig med tränad kropp, frågan är hur du lägger upp det...säga att du kanske inte vill fortsätta tillsammans när ni inte längre har samma mål..

    Sen kan du räkna med att din egen tid kommer att krympa rejält med varannan vecka, då blir det inget jobbande+tränande som du gör nu halva tiden.
  • nihka
    Anonym (Benke) skrev 2024-03-16 12:26:45 följande:
    Vill inte längre ha ett fetto

    Har lust att skrika så till min feta fru!!!

    Efter hon fött fyra ungar verkar hon inte kunna gå ner i vikt. Hon har blivit ett riktigt FETTO me minst 7 kg mer än hon hade innan ungarna. Då va hon smal, het & snygg med ett BMI på 18! Det har fan gått ett år och jag har fått nog!!


    Som lösning för mitt sexuella problem har ja skaffat några snyggingar på sidan om. Hon kan gott ha det. Hon gnäller att det e svårt, men jag har svårt att få upp den när jag ser hennes feta mage och röv. Borde jag inte lämna för gott och skaffa en het yngre kvinna med snygga former?


    Om man startar med BMI 18 och en viktökning på 7 kg ska kunna ge minsta möjliga övervikt (BMI 25) är man en meter lång och väger 18 kg från början Foten i munnen
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (oh boy)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-03-16 12:59:41 följande:

    Du verkar vara en sån man som kvinnor tänder på 🤮 NOT


    hans fru vill sexa med honom
  • Anonym (Trolltider)
    Trolla bort den är kvinnan och träfaf en annan...
  • Anonym (G)
    Anonym (X) skrev 2024-03-16 12:37:20 följande:

    Att hon har en fet röv ser jag inga problem med, det är bara sexigt, men med en fet mage är det värre. Lite får du stå ut med efter att du skaffat 4 barn med henne, antar du inte var ovetande om att hennes kropp knappast blir som förut. Men du är 4-barns pappa så det får du stå för. Knulla vid sidan om istället. 


    Håller med om det mesta. Lite hull på magen skulle jag fixa men inte en stor övervikt. Min fru fick ett annat osexigt problem efter barnafödande, det hände ibland att hon kissade på sig. Hon fick hjälp att bli av med det men synen av att se henne kissa på sig är som inbränd i minnet och det är så osexigt att jag haft väldigt svårt att ha sex med henne igen. Kör också vid sidan om ibland men nu var det ett tag sen jag hittade någon som ville vara prassel.
  • enfunderandeman
    Anonym (Benke) skrev 2024-03-16 12:26:45 följande:
    Vill inte längre ha ett fetto

    Har lust att skrika så till min feta fru!!!

    Efter hon fött fyra ungar verkar hon inte kunna gå ner i vikt. Hon har blivit ett riktigt FETTO me minst 7 kg mer än hon hade innan ungarna. Då va hon smal, het & snygg med ett BMI på 18! Det har fan gått ett år och jag har fått nog!!


    Som lösning för mitt sexuella problem har ja skaffat några snyggingar på sidan om. Hon kan gott ha det. Hon gnäller att det e svårt, men jag har svårt att få upp den när jag ser hennes feta mage och röv. Borde jag inte lämna för gott och skaffa en het yngre kvinna med snygga former?


    Hahaha...nej. Jag måste hålla med andra. Det här var en riktigt dålig troll tråd. Sen måste jag ifrågasätta din intelligens. Då du inte verkar kunna räkna heller. Och ska vi snacka osexigt. Så tycker jag korkade, är osexigt. Oavsett kön. Inte för att jag tror att det någonsin kommer bli ett problem för dig.

    Men du Benke, en fråga. Är det inte lika bra köpa dig en sex docka på en gång? Så håller hon ju tyst med, på samma gång. Måste ju vara win, win.  Sen kan man ju träna hemma, eller hålla sig i form än på ett gym. Introvert eller inte, tänker jag. Men du tänker inte mycket Benke. Det är nog ett stort problem i sig. Sunkigheten äter upp din hjärna. RIP.
  • Anonym (farsan)

    Haha men vafa, kul försök. Inte en chans att du har 4 ungar och spenderar så mycket tid på jobb och träning om du samtidigt har någon form av relation med familjen. Själv ska det skjutsas till höger och vänster, det ska handlas, lagas mat, alltid något som ska fixas. Träningen kläms in någonstans efter ungarna somnat. Småbarnsåren är kaos och det gäller att ha tålamod med allt, ungar, frugan, livet.. Hjälps man inte åt är det fan inte konstigt om hon är utbränd och deprimerad. Jag skulle vara det om jag var gift med någon med din attityd. 
    Sen - 7 kg + på 18 i bmi. Vi pratar inte fetma där. Skulle tippa på att hon fått slappare mage pga graviditeterna men vafan - 4 ungar! Frugans mage är absolut påverkad av hennes graviditeter. Hon är inte stor, absolut lågt på bmi-skalan men det är ju rätt lös hud och det ser ju "degigt" ut i vissa positioner. Men det är ju så det är om man inte råkar ha rätt gener. Älskar man någon så är ju det där detaljer. Träning är däremot viktigt för att må bra så man ska ju absolut försöka motivera varandra och framförallt ge möjlighet till att träna för den sakens skull. Det skiner ju däremot igenom om det handlar om kroppsförakt. 

  • Anonym (LOL)

    Undervisar alla små barn som läser på FL:

    "Så här blir det när man ska trolla men har en IQ runt 85..."

Svar på tråden Vill inte längre ha ett fetto