• Anonym (Sexdraken)

    Varför tror du att du tänker på sex?

    Många män och kvinnor tänker på sex, varje dag kanske.
    Varför tror du att du gör det?
    Jag personligen har alltid varit nyfiken på det, och så attraheras jag av kvinnor och tänker på sex om jag ser en kvinna jag tycker ser sexig ut. Jag tycker sex är skönt och spännande, och det jag gillar vill jag göra igen. Samma med det jag tycker är gott att äta, jag vill äta det igen. Det är säkert nåt biologiskt, att jag blir påmind om att jag är en sexuell varelse. Det pockar på, som det heter. Det är längesen jag hade sex, så det spelar nog också in. Men jag tror att många som har sex också tänker på sex. De kanske hade en spännande helg senast, och längtar till nästa gång.

  • Svar på tråden Varför tror du att du tänker på sex?
  • Anonym (Sexdraken)
    Anonym (?) skrev 2024-03-26 12:19:26 följande:
    Nja, det får små barn göra! 🐰 De gissar friskt om Påskharen lagt äggen och inte hönan. 🐣🐥
    Glad
  • Anonym (Göran.)

    Anledningen tycker ni förmodligen inte om. Bäbisar massor av bäbisar ska födas. 


    Att tänka på sex är en drift för att människan ska fortplanta sig och inte dö ut. Därför är så det skönt med sex.  Naturen är smart. 


    vissa insekter äter upp hanen efter parning. Han behövs inte då. Människan är ett flockdjur barn kvinnor och gamlingar behöver männen (hanarna) som beskydd och jägare. Då vågar man skaffa barn  och flocken överlever  


    skulle vi tvingas att bygga upp en ny civilisation enligt feminismen skulle det aldrig bli någon civilisation. 


    sex är något som stärker banden mellan män och kvinnor. 


    sen kan man alltid göra sig märkvärdig och hävda något annat, men tyvärr är det bara flum och teoretiskt nonsens. 

  • Anonym (?)

    Anonym (Göran). 


    Okej. Evolutionsbiologen säger sitt. Motsäger absolut inte din rätt så nedskalade, logiska men relativt oromantiska hypotes eller ens något annat i ditt resonemang. Allt stämmer. För den som vill fördjupa sig i tanken på människan som en hårlös apa i sin sociabilitet, i sin psykologi och i sin evolutionsbiologiska utveckling är Desmond Morris bok Den nakna apan ett bra lästips. 

  • Anonym (Göran.)
    Anonym (?) skrev 2024-03-26 20:21:54 följande:

    Anonym (Göran). 


    Okej. Evolutionsbiologen säger sitt. Motsäger absolut inte din rätt så nedskalade, logiska men relativt oromantiska hypotes eller ens något annat i ditt resonemang. Allt stämmer. För den som vill fördjupa sig i tanken på människan som en hårlös apa i sin sociabilitet, i sin psykologi och i sin evolutionsbiologiska utveckling är Desmond Morris bok Den nakna apan ett bra lästips. 


    Jag har inte för avsikt att vara förenklande oromantisk. 


    jag gillar romantik och fina varma känslor. Vi människor har ju en intelligens (som vi tyvärr använder fel). Vi kan styra impulser vi kan göra aktiva val. Ofta vet vi varför vi gör saker. 


    njutning är något vi har fått av vår skapare. Men att se sex enbart som en njutning är fel. Njutning är något vi ska ge och få av den vi älskar. 


    jag vet ärligt talat inte om vi härstammar från apor. Många djur med kortare livscykel än oss har inte förändrat sig. 


    så varför skulle vi förändrats. våra hjärnor har inte förändrats. Att vi vet så mycket mer i dag än igår beror på att vi har tagit nytta av erfarenheter och kan anpassa oss utifrån vår omgivning. Därför har vi inte dött ut som art. 


     

  • Anonym (Sexdraken)

    Läste att män tänker på sex dubbelt så ofta som kvinnor.

    Jag fantiserar ofta om män. Läste om en undersökning där nästan 29% av männen fantiserade om att suga kuk.
    Nästan 21% fantiserade om att ha sex med andra män.

  • KimLinnefeldt
    Auditanne skrev 2024-04-03 00:46:07 följande:

    För att män är sexfixerade. En mycket oattraktiv egenskap. 


    Nu kanske du blir chockad, men... Forskning visar att även kvinnor fantiserar om sex. Det är bland annat vanligt att kvinnor fantiserar om att bli våldtagna. 

    Men allt sker bara i huvudet, så det är inte farligt, Auditanne.
  • Anonym (Sexdraken)
    Auditanne skrev 2024-04-03 00:46:07 följande:

    För att män är sexfixerade. En mycket oattraktiv egenskap. 


    Ja, många tycker det. Ändå så är det inget nytt. Det är så vi människor har överlevt.
    Många kvinnor tycker att sex är väldigt angeläget när de själva är kåta.
  • Auditanne
    KimLinnefeldt skrev 2024-04-03 15:37:41 följande:
    Nu kanske du blir chockad, men... Forskning visar att även kvinnor fantiserar om sex. Det är bland annat vanligt att kvinnor fantiserar om att bli våldtagna. 

    Men allt sker bara i huvudet, så det är inte farligt, Auditanne.
    Våldtäktsfantasier styrs av kvinnans egna tankar och handlar således inte om riktig våldtäkt där kvinnor har noll kontroll.
    Sen har jag aldrig pratat om fantasier heller utan om sexfixering vilket knappast är något sunt. Ingen orkar med såna män.
  • Auditanne
    Anonym (Sexdraken) skrev 2024-04-03 15:57:20 följande:
    Ja, många tycker det. Ändå så är det inget nytt. Det är så vi människor har överlevt.
    Många kvinnor tycker att sex är väldigt angeläget när de själva är kåta.
    Nej, människor behöver inte vara sexfixerade för att mänskligheten skall överleva. Ickeargument. Man kan hålla sina sexuella tankar måttfulla och inte låta det besitta hela ens själ likt hur en del typer gör här på forumet.

    Och det är inte kvinnor som fixerar vid sex eller startar obscena trådar om det vad jag har märkt så..
  • Anonym (Sexdraken)
    Auditanne skrev 2024-04-03 16:17:29 följande:
    Nej, människor behöver inte vara sexfixerade för att mänskligheten skall överleva. Ickeargument. Man kan hålla sina sexuella tankar måttfulla och inte låta det besitta hela ens själ likt hur en del typer gör här på forumet.

    Och det är inte kvinnor som fixerar vid sex eller startar obscena trådar om det vad jag har märkt så..
    Nej, människor måste inte vara sexfixerade. Men många gillar sex. Både män och kvinnor. Många kvinnor som säger usch över att det finns kåta män, tycker det är väldigt viktigt att hon får sex när hon själv är kåt. Det här är inte heller nåt nytt. Bara ett av naturens mysterier, och vi som är män både roas och förundras.

    Det har du säkert inte märkt.
  • Auditanne
    Anonym (Sexdraken) skrev 2024-04-03 18:23:50 följande:
    Nej, människor måste inte vara sexfixerade. Men många gillar sex. Både män och kvinnor. Många kvinnor som säger usch över att det finns kåta män, tycker det är väldigt viktigt att hon får sex när hon själv är kåt. Det här är inte heller nåt nytt. Bara ett av naturens mysterier, och vi som är män både roas och förundras.

    Det har du säkert inte märkt.

    Du missförstår. Det är inte vanlig sund kåthet som kritiseras här utan snarare horbockeri, män som enbart tänker på sex. 


    Nej, det har jag inte märkt eftersom kvinnor har mer värdighet än att starta en massa tradiga runkdiskussioner.

  • Anonym (Fluktaren)

    Jag gör det för att så många kvinnor framhäver kroppsdelar och former i överflöd. T.ex alla dessa tajts som visar precis lapparnas svullnader och form. Bröst har blivit så normaliserat genom åren att man ser allt av, så det är inte lika upphetsande längre.

  • Sk007
    Auditanne skrev 2024-04-03 21:56:41 följande:

    Du missförstår. Det är inte vanlig sund kåthet som kritiseras här utan snarare horbockeri, män som enbart tänker på sex. 


    Nej, det har jag inte märkt eftersom kvinnor har mer värdighet än att starta en massa tradiga runkdiskussioner.


    Jag har varit väldigt sexfixerad sedan barnsben och jag har då inte märkt av att kvinnor skulle ha något emot det.
  • Anonym (Sexdraken)
    Auditanne skrev 2024-04-03 21:56:41 följande:

    Du missförstår. Det är inte vanlig sund kåthet som kritiseras här utan snarare horbockeri, män som enbart tänker på sex. 


    Nej, det har jag inte märkt eftersom kvinnor har mer värdighet än att starta en massa tradiga runkdiskussioner.


    Nej, det är du som missförstår. Det är aldrig vanlig sund kåthet när det handlar om män. Det är det jag menar.

    Ja, du har lyckats missa mycket som kvinnor säger.
  • Auditanne
    Anonym (Sexdraken) skrev 2024-04-04 18:10:49 följande:
    Nej, det är du som missförstår. Det är aldrig vanlig sund kåthet när det handlar om män. Det är det jag menar.

    Ja, du har lyckats missa mycket som kvinnor säger.
    Eh, jo, det är det. De flesta män är inte autistiska incels likt de krakar på detta forum.

    Vanliga män får redan sex av sina flickvänner och därav inget behov av att gå in och äckla sig på anonyma nätforum.

    Nej det har jag inte då normala kvinnor inte skapar runktrådar åt män. Det är incels som går in här och skriver under kvinnliga alias när de startar dessa låga diskussioner.
  • Anonym (Typ jämt)

    Tänker på sex flera gånger per dag. Och ser till att ha sex helst morgon och kväll bara för att det är helt underbart. Ja, just det, jag är kvinna 🤩

Svar på tråden Varför tror du att du tänker på sex?