• Anonym (En tråkmåns)

Vill bli bättre i sängen

Jag är en rätt kul prick, pratsam och social. Älskar humor och kan prata med din flesta och är bra på att ta för mig. Förutom i sängen. Där är jag nog rätt tråkig. Har haft en långvarig förhållande bakom mig där sexet funkade bra. Men var nog för att vi var "lika tråkiga" missionären mest, och lite oralsex. Men jag är väldigt feg att testa nya ställningar. Hade en kille nu i nån månad men tog slut pga att sexet inte funkade. Han sa inte rent ut att sexet var tråkigt men förstod det ändå. Så nu vill jag bli mer vild i sängen helst utan leksaker och så. Vill bli modigare med olika ställningar. Tips?

• Svar på tråden Vill bli bättre i sängen
  • Anonym (En tråkmåns)
    Dilf skrev 2024-04-02 16:19:53 följande:

Det viktigaste är nog att du har sex med någon som du känner dig trygg med.
    Då kan du också utvecklas i den takt eller utsträckning som du SJÄLV vill.
    Utgå alltid från dina egna känslor och vilja.
    Försök slappna av och ta det inte så allvarligt, kommer bli kanon ska du se

Ja så är det nog definitivt, att jag måste känna mig trygg och bekväm. Tack. 
  • Anonym (En tråkmåns)
    Tom Araya skrev 2024-04-02 18:41:02 följande:

Träffa någon du känner dig trygg och avslappnad med, som respekterar dig och visar att han är mån om din njutning och välmående. Det kan nog vara en fördel om han har lite mer erfarenhet.

Sedan är det viktigt att du kommunicerar vad du vill ha, så han förstår. Ni kan sedan dela på uppgiften att initiera sådant som är nytt eller annorlunda och spännande (i alla fall för dig som mindre erfaren).

Sedan så tycker jag det viktigaste är att hon visar lust och vilja och tänker på både sin egna och sin partners njutning för att jag ska gilla henne som sexpartner. Att vi gillar ungefär samma saker är också ganska viktigt. 

Jag har nog lite svårt att prata och kommunicera om sex, över lag. Tack för tips. 
  • Anonym (En tråkmåns)
    Anonym (Suck) skrev 2024-04-02 18:56:25 följande:

Om du inte startar egna trådar om oduglighet  så hittar du andra där du kan vinkla din sanning dit du vill.Har du inte fått respons nog för att lägga ner?

Va??? 
  • Anonym (En tråkmåns)
    Jim84 skrev 2024-04-02 21:31:02 följande:

Ta för dig. De kvinnor jag haft bäst sex med har varit de som varit i ohämmad kontakt med sin egen njutning. Oavsett ålder, oavsett utseende.

De tråkigaste kvinnorna har varit de initiativlösa.

Ja jag får försöka lära mig det, tack.
  • MrLovely

Det viktigaste är inte vad man gör, utan vad man känner. Och känner tillsammans. Det finaste sex jag har varit med om var exakt det du beskriver som "tråkigt" men det var det finaste för jag var så oerhört förälskad och vi var bägge totalt närvarande i situationen.

• Anonym (Mia)
    MrLovely skrev 2024-04-03 07:38:48 följande:

Det viktigaste är inte vad man gör, utan vad man känner. Och känner tillsammans. Det finaste sex jag har varit med om var exakt det du beskriver som "tråkigt" men det var det finaste för jag var så oerhört förälskad och vi var bägge totalt närvarande i situationen.

Exakt. Känslan är det som gör bra sex bra. Det är ingen gymnastik för mig. Sen när känslan finns där är det suveränt när man är synkade vad gäller bredd på vad man gör.
  • Anonym (En tråkmåns)

Kanske det funkade så bra med mig och mitt ex (mitt långvariga förhållande) vi var ju tokkära i 15 år. 
    Men honom jag träffade nu i vintras, vi kände nog båda att vi nog inte var rätt för varandra. 
  • Anonym (En tråkmåns)
    Anonym (Mia) skrev 2024-04-03 09:11:09 följande:
    Exakt. Känslan är det som gör bra sex bra. Det är ingen gymnastik för mig. Sen när känslan finns där är det suveränt när man är synkade vad gäller bredd på vad man gör.
    Mmm, så är det kanske. Hade verkligen inte rätt känsla med honom jag träffade i vintras. Var därför det inte funkade kanske. Tack.
  • Anonym (Kram)

Bekräftelse och tillit är viktiga komponenter i sängen som allt för många verkar missa. har man inte dessa delarna så är det svårt att släppa loss och vara öppen om hur man vill ha det och våga sig in på nya saker.
    detta är inte bara upp till dig att skapa, utan han måste också skapa det.

jag kan inte känna dessa delar om mannen jag dejtar inte visar intresse för mig och kanske samtidigt dejtar andra parallellt. jag kan inte känna mig trygg om han inte visar med ord och gärning att han vill vara med just mig. Finns alldeles för många män som får en att känna sig som ett reservval.
    kanske jag är skadad av tidigare erfarenheter, men jag har blivit kritiserad och förolämpad av män jag varit naken med och det har skapat sina ärr.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Mia) skrev 2024-04-02 19:16:45 följande:
    Läskigt, varför då? Vilken märklig fråga. Det är ju grunden i att vara tillsammans med någon, att båda känner så. Menar du att man skulle vara rädd för den man dejtar eller är tillsammans med?

Vet inte vad jag ska göra med resten av vad du skriver, det är oförståeligt. Ett förälskat par inbillar sig inget vad jag märkt av?

Ja, ingen kan ju ha missat dina upplevelser som du upprepar i ungefär varje tråd, även dom trådar som inte är dina. Vad har det med TS fråga att göra?
    Märklig? Du kanske är en av dom som låtsas att du inte ser vad vissa kvinnor säger om män som är tända på kvinnor, kollar in kvinnor.
    Ja, det är tydligt att du inte förstår vad jag menar.
  • KimLinnefeldt

TS vill bli modigare. Att vara modig innebär att släppa på sina inre hämningar och blygsel. Ett beprövat sätt är att använda alkohol. Fnys gärna nu, men faktum är att de flesta blir mer ohämmade och vilda när de druckit en del. Om det blir dåligt kan man alltid skylla på fylla.

När du väl överskridit någon gräns och det var skönt för båda, då kommer ni att fortsätta med den praktiken.

Själv utmanar jag ofta mina hämningar. Varje gång jag gör något nytt och kanske lite "förbjudet" så känner jag rädsla, skräck, genans. Men när hon bejakar mitt initiativ så öppnar sig himlen.

Vin. Våga.

• Anonym (HmJ)

Så fint beskrivet och så sant, härligt 
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-03 15:22:38 följande:
    Märklig? Du kanske är en av dom som låtsas att du inte ser vad vissa kvinnor säger om män som är tända på kvinnor, kollar in kvinnor.
    Ja, det är tydligt att du inte förstår vad jag menar.
    Här är trådstarten, igen:
    Vill bli bättre i sängen

Jag är en rätt kul prick, pratsam och social. Älskar humor och kan prata med din flesta och är bra på att ta för mig. Förutom i sängen. Där är jag nog rätt tråkig. Har haft en långvarig förhållande bakom mig där sexet funkade bra. Men var nog för att vi var "lika tråkiga" missionären mest, och lite oralsex. Men jag är väldigt feg att testa nya ställningar. Hade en kille nu i nån månad men tog slut pga att sexet inte funkade. Han sa inte rent ut att sexet var tråkigt men förstod det ändå. Så nu vill jag bli mer vild i sängen helst utan leksaker och så. Vill bli modigare med olika ställningar. Tips?

Det här är vad TS skriver. Dina irrfärder är irrelevanta eftersom det handlar om sex i förhållande. Inget annat.

Svar på tråden Vill bli bättre i sängen