• Anonym (Anonym 2)

Fundersam

Hej nyligen börjat prata med en man som bor ca 30 mil bort han är ca 10 år äldre än mig, jag är 40 kvinna. Vi har pratat mycket varje dag på telefon osv och även pratat om att ses. Vi har även pratat om sex och så vad man gillar och inte, har berättat för honom att jag blivit psykiskt och sexuellt misshandlad i flera år i en tidigare relation och att jag därför är lite försiktig/ vaksam när jag träffar någon ny vill lära känna på riktigt och så. Han har sagt att han vill att jag kommer ner till honom och stannar i 3 dagar 2 nätter, att han vill ha sex första dagen jag kommer för att få hela upplevelsen samt filma de tre första gångerna vi har sex så att jag inte kan anmäla honom för våldtäckt sen om vi skulle bråka. Jag sa att jag inte var bekväm med det och inte vill det men han tyckte att jag måste ge honom det och måste vara lite tillmötesgående. 
    Han har även uttrtyckt att jag är svår pga mina tidigare förhållande att jag då inte går med på saker utan att krångla. 

berättade för honom att mitt ex som misshandlade mig psykiskt i flera år sa nedsättande ord till mig, kallade mig hora osv, trotts att han vet detta vill denna mannen kalla mig hora i sängen och säga till honom typ att jag är din lilla hora på svenska eller andra språk, skicka videos till honom när jag säger det och så,  sa till honom att detta troligtvis kommer trigga saker reaktioner osv hos mig då sa han att han säger det på ett annat språk bara. 

När vi pratar så kan vi prata om mycket och länge men ofta så drar han upp mina ex och vad de gjorde mot mig och hur ?skadad? / svår jag blivit efter det och skulle ju uppskatta hans fina sidor tillgivenhet osv mer om jag inte varit med om det.  Och bara för att han är snäll och tillgiven mot mig nu så ska jag gå med på saker som jag inte vill göra för att göra honom glad, man måste ju ge och ta som han sa. 

Har dragit mig undan lite senare dagarna för jag har funderat mycket, och Han har märkt det att jag ändrat mig lite på hur vi pratar och så. 

någon som varit med om liknade eller har erfarenhet av liknande, har inte träffat honom ännu,  

• Svar på tråden Fundersam
  • Jemp

Varför skulle filmning skydda honom mot våldtäktsanklagelser i framtiden? När han redan vill få dig att göra saker du inte vill, dessutom? 

Nä, lägg ner den kontakten. 

• Anonym (Anonym 2)

Nä fattar inte det heller, jävla skitsnack bara. skulle aldrig gå med på det. trygghets Kamera kallar han det för 🤣 trygg för vem? Nä jag har ingen intention eller vilja att prata eller inleda något med denna personen. När han redan nu inte respekterar mina åsikter och gränser, kommer ju inte bli bättre. Att sen få önskemål från honom att spela in video när jag säger att jag är Hans H**ra känns ju inte så kärleksfullt precis.  

• Eurydike
    Anonym (Anonym 2) skrev 2024-04-14 14:38:42 följande:

Nä fattar inte det heller, jävla skitsnack bara. skulle aldrig gå med på det. trygghets Kamera kallar han det för 🤣 trygg för vem? Nä jag har ingen intention eller vilja att prata eller inleda något med denna personen. När han redan nu inte respekterar mina åsikter och gränser, kommer ju inte bli bättre. Att sen få önskemål från honom att spela in video när jag säger att jag är Hans H**ra känns ju inte så kärleksfullt precis.  

Trygg för vem var en bra sammanfattning 🤣  Gå nu vidare i livet och hitta någon bättre. Det kommer bli lätt! 💃
  • Anonym (Anonym 2)

Liten uppdatering sen sist: han skickade en förfrågan om video till honom på hans födelsedag att jag skulle stå i strong och säga att jag var hans ho***a eller suga på en morot eller banan m. Sa att jag inte var bekväm med det och han blev as sur. han hade sagt innan att  vän till honom hade en bil som hans son skulle sälja när han flyttar. Och han skulle få den och ge den till mig ( dottern tar körkort i höst) tyckte det lät skumt att lova någon en bil så, ?snacka om hållhake? sa att det kändes mycket och kände mig inte bekväm med det, en dag senare frågar han om jag vill med till barcelona och han betalar resan för mig. 
    har haft svårt att sova sista tiden och känt mig lite irriterad osv så jag valde att blocka honom i lördags. Igår kväll ringde okänt nummer kl 23:30 och sedan 00:25 svarade ej. sen skriver han ett mess på watsap att ahh är det så man gör.? ghostar så från ingenstans trodde vi hade något på gång och trodde allt var bra. Förstår inte varför du bara försvann. Fy.
    sov lite oroligt i natt men känns skönare nu i magen och kroppen hopppas han ger sig nu och slutar ringa och skriva. 

tack för all stöd och omtanke jag fått, det betyder mycket 🙏🏻🌸

• Eurydike
    Anonym (Anonym 2) skrev 2024-04-23 09:45:44 följande:

Liten uppdatering sen sist: han skickade en förfrågan om video till honom på hans födelsedag att jag skulle stå i strong och säga att jag var hans ho***a eller suga på en morot eller banan m. Sa att jag inte var bekväm med det och han blev as sur. han hade sagt innan att  vän till honom hade en bil som hans son skulle sälja när han flyttar. Och han skulle få den och ge den till mig ( dottern tar körkort i höst) tyckte det lät skumt att lova någon en bil så, ?snacka om hållhake? sa att det kändes mycket och kände mig inte bekväm med det, en dag senare frågar han om jag vill med till barcelona och han betalar resan för mig. 
    har haft svårt att sova sista tiden och känt mig lite irriterad osv så jag valde att blocka honom i lördags. Igår kväll ringde okänt nummer kl 23:30 och sedan 00:25 svarade ej. sen skriver han ett mess på watsap att ahh är det så man gör.? ghostar så från ingenstans trodde vi hade något på gång och trodde allt var bra. Förstår inte varför du bara försvann. Fy.
    sov lite oroligt i natt men känns skönare nu i magen och kroppen hopppas han ger sig nu och slutar ringa och skriva. 

Gåvor med snören/hållhakar ska man passa sig för! Bra att du blockade honom ☺️ Nu får han spela in sin egen porrvideo till födelsedagen. Jag är säker på att han hinner det om han sätter fart asap 🥕🍌 Hoppas att du sover bättre snart! Det är jag säker på att du gör nu när du slipper honom ✨
  • Anonym (Anonym 2)
    Eurydike skrev 2024-04-23 10:41:41 följande:
    Gåvor med snören/hållhakar ska man passa sig för! Bra att du blockade honom ☺️ Nu får han spela in sin egen porrvideo till födelsedagen. Jag är säker på att han hinner det om han sätter fart asap 🥕🍌 Hoppas att du sover bättre snart! Det är jag säker på att du gör nu när du slipper honom ✨
    Ja jag kände det med, vem fan lovar en bil till någon som man inte ens träffat. Ja jag hoppas det, har varit mycket stressiga tankar och så sista tiden. Hoppas han håller sig undan nu och slutar ringa och skriva
  • Jemp
    Anonym (Anonym 2) skrev 2024-04-23 09:45:44 följande:

Så? han vill betala för att få dig att göra saker mot din vilja (om än tveksamt om bilen ens finns) och han förstår inte att du tar avstånd trots att du upprepat sagt ifrån? 

som sagt, inget att gå vidare med. 

• Anonym (Anonym 2)
    Jemp skrev 2024-04-23 12:12:35 följande:

Så? han vill betala för att få dig att göra saker mot din vilja (om än tveksamt om bilen ens finns) och han förstår inte att du tar avstånd trots att du upprepat sagt ifrån? 

som sagt, inget att gå vidare med. 

Ja känns så han skrev nu till mig att jag är psykopat och att han förstår varför jag blivit psykiskt misshandlad av ett ex och hotad osv. Att han kan ju inte ha en flickvän som blockar Honom. men han förstår inte själv varför jag tagit avstånd trotts att jag sagt att jag inte vill göra det han vill och sagt att jag är obekväm att skicka videos på mig som han vill ha typ varje dag🥲. Han sa att han varit snäll mot mig men var tveksam till om jag varit snäll mot honom. han sa att Ska jag vara snäll mot dig måste du göra det jag vill göra med dig, man måste ge och ta. Han visar vara ditt rätta jag mer och mer, 
  • Jemp
    Anonym (Anonym 2) skrev 2024-04-23 13:51:17 följande:
    Ja känns så han skrev nu till mig att jag är psykopat och att han förstår varför jag blivit psykiskt misshandlad av ett ex och hotad osv. Att han kan ju inte ha en flickvän som blockar Honom. men han förstår inte själv varför jag tagit avstånd trotts att jag sagt att jag inte vill göra det han vill och sagt att jag är obekväm att skicka videos på mig som han vill ha typ varje dag🥲. Han sa att han varit snäll mot mig men var tveksam till om jag varit snäll mot honom. han sa att Ska jag vara snäll mot dig måste du göra det jag vill göra med dig, man måste ge och ta. Han visar vara ditt rätta jag mer och mer, 
    Haha, vilken pajas. 
  • Anonym (Anonym 2)
    Jemp skrev 2024-04-23 14:27:24 följande:
    Haha, vilken pajas. 
    Ja jag är glad jag fick se dessa sidor innan vi träffades och så. Han tyckte absolut att han var värd att få precis det han ville trotts att jag inte ville det bara för att han varit snäll mot mig och pratat ringt osv. Sen att jag tyckte det var big no att han ville filma oss ha sex de första gångerna tyckte han inte var konstigt alls och konstigt att jag inte ville det jag kunde ju lita på honom tyckte han. skum människa 
  • Less is more

Nej, jag har inte varit med om något liknande och tycker det låter helt vansinnigt.

Jag tycker du ska ta hand om dig själv bättre och inte ägna dig åt sånt som dkadar dig och där andra (män) behsndlar dig illa.

Ha ingen kontakt med män på.1-2 år
    så landar du kanske mer rätt hos en stabil msn. Långt ifrån alla män är  porrskadade sadister. Förstår inte vad du ska med sådana till.

• Anonym (Madde)
    Anonym (Anonym 2) skrev 2024-04-12 20:13:37 följande:

jag sa till honom att jag inte vill göra något som jag inte känner mig bekväm med och då säger  han att de tidigare förhållande skadat mig och gjort att jag är inte är så medgörlig, och när jag sa att jag inte ville ha analsex som han sa att han ville ha jag sa  pga att jag  blev tvingad några gånger till det och att en kille bara tryckte in den utan att jag ville osv Och det gjorde jätte ont.  Då sa han att om jag har provat med de andra så måste jag låta honom prova med. 

han skrev precis att han ville att jag skulle filma en video där jag säger till honom att jag är hans lilla hora,på spanska för att säga det på svenska kan ju trigga mig. Tycker bara det är så nedlåtande att säga så.  sen skriver han precis att jag måste ta hand om honom lite med. 

i hur han pratar så menar han att han är en av de bra fina killar som finns och han tycker om mig och bryr sig om mig och många andra killar bara kommer k***a sen lämna och han aldrig skulle göra så.ibland säger han atg vi bara kan va vänner so kan jag prata med honom om hur mina killar jag träffat sårar mig osv.  Hans  tjejkompisar och ex säger att han är så manlig fin och tillgiven 

Men snälla!!Dra dig ur fort som attan! Han är ju inte klok! Vem fasen börjar att prata om att han vill ha analsex innan ni ens har setts ?! Han är ju inte klok. Sluta att höra av dig bara, han kan gott undra. Du gör dig bara mer illa om du träffar honom. Snälla läs igenom allt du skrivit så du förstår hur sjuk han är
  • Anonym (Madde)

Såg nu att du har blockat honom. Bra. Jag hann inte läsa allt för jag blev så fruktansvärt upprörd. Egentligen skulle du outa honom så vi kunde ge honom en rejäl läxa. Men de går ju inte. Hoppas du går lugn och ro nu. 

• Anonym (Anonym 2)
    Anonym (Madde) skrev 2024-04-23 15:21:26 följande:

Såg nu att du har blockat honom. Bra. Jag hann inte läsa allt för jag blev så fruktansvärt upprörd. Egentligen skulle du outa honom så vi kunde ge honom en rejäl läxa. Men de går ju inte. Hoppas du går lugn och ro nu. 

Ja han har ringt flera gånger från anonymt nummer både igår och idag. Hoppas han slutar  med det, vill ju inte behöva byta nummer
  • Anonym (Kvinna)

Ifall ni inte har koll på hur många män som idag anmäls för våldtäkt efter ett ONS eller dylikt så måste ni börja läsa på.

Anledningen till att män idag vill filma själva sexet är för att kunna bevisa att allt varit i sin ordning och att kvinnan inte blivit tvingad till att göra saker hon inte vill under sexet. 

Visst finns de dem som vill filma av andra anledningar också, men detta har blivit vanligare och vanligare. För det är så här, on en kvinna ångrar sexet dagen efter och tycker att det här va inte så skönt som jag önskat ELLER oj han va inte lika snygg dagen efter när alkoholen dunstat eller annan anledning, så polisanmäler många kvinnor mannen och ljuger att de inte ville ha sex och drar en historia.

I dagens rättssamhälle så blir männen till nästan 100% fällda för våldtäkt även om det är ord mot ord. Männen får upp till 3-4 års fängelse och minst en kvarts miljon i skadestånd som han ska betala till den stackars kvinnan, katjing💲

Tro fan att män vill ha bevis att allt gått rätt till även om det kan kännas lite jobbigt att bli filmad, är det en seriös kille så raderar han den senare när ni fördjupat känslorna och dejtar på riktigt.

• Anonym (Tjena)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-04-23 16:18:38 följande:

Ifall ni inte har koll på hur många män som idag anmäls för våldtäkt efter ett ONS eller dylikt så måste ni börja läsa på.

Anledningen till att män idag vill filma själva sexet är för att kunna bevisa att allt varit i sin ordning och att kvinnan inte blivit tvingad till att göra saker hon inte vill under sexet. 

Visst finns de dem som vill filma av andra anledningar också, men detta har blivit vanligare och vanligare. För det är så här, on en kvinna ångrar sexet dagen efter och tycker att det här va inte så skönt som jag önskat ELLER oj han va inte lika snygg dagen efter när alkoholen dunstat eller annan anledning, så polisanmäler många kvinnor mannen och ljuger att de inte ville ha sex och drar en historia.

I dagens rättssamhälle så blir männen till nästan 100% fällda för våldtäkt även om det är ord mot ord. Männen får upp till 3-4 års fängelse och minst en kvarts miljon i skadestånd som han ska betala till den stackars kvinnan, katjing💲

Tro fan att män vill ha bevis att allt gått rätt till även om det kan kännas lite jobbigt att bli filmad, är det en seriös kille så raderar han den senare när ni fördjupat känslorna och dejtar på riktigt.

Sääkert du. Den som skulle ens andas om att filma sex i början skulle jag blockera på studs, skulle känna mig äcklad som inte märkt att det var damaged goods jag lagt tid på. Många kvinnor polisanmäler det som inte är våldtäkt? I din fantasi.

Fi fan vilka människor det finns där ute. Blir extra glad över min fantastiska partner när jag läser sånt här. Burr
  • Anonym (Madde)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-04-23 16:18:38 följande:

Jo tjena, och sen lägger han ut det på nätet, efter att han har hotat med att lägga ut det på nätet om hon inte har analsex lr nåt annat idiotiskt 
    aldrig i helvete att någon ska gå med på att bli filmad. Önskar jag visste vem det var, jag skulle tracka ner honom tills han bad för sitt liv
Svar på tråden Fundersam