• Anonym (extra anonym)

Kan jag ha skrapat honom med könshårstubb?

Jag brukar hålla efter mitt könshår väldigt noga men nu hade jag slarvat med det. Jag gav min man en body 2 body massage med babyolja. Det var uppskattat. Men sedan har jag sett att han fått hudirritation/rodnad tom. lite skrapSÅR på olika ställen, ena låret, sidan av ryggen, vid revbenen (ena sidan under bröstmuskeln) och på ena underarmens insida. Där är det som värst irriterat, ser faktiskt ut som att det kan ha gått igenom huden och blött (pyttelite men ändå). 

Jag tycker att olja, rikligt med olja även borde ha gjort stubben mjuk men tydligen inte. Utan olja var den definitivt "stixig" men så vass med? Det finns dock inga skrapsår/irritation där det borde vara som mest, på hans penis, eftersom där måste jag ju ha gnuggat som mest men inte irriterat åtminstone inte vad jag kan se och jag har tittat noga. 

Kan det vara som jag tror mitt "sticksiga" könshårsstubb som orsakat det där?  

• Svar på tråden Kan jag ha skrapat honom med könshårstubb?
  • Anonym (Borderlisa)
    Anonym (extra anonym) skrev 2024-05-17 02:01:47 följande:
    Har gått bort nu (han sover bredvid så lätt att se om jag lyser med mobilen) förutom det på underarmen (den släta hårlösa sidan). Men så konstigt att han inte klagat? Måste väl känts sticksigt? Men han verkade som att oh det här älskar jag och helt inne i det. Kom väldigt snabbt med när det gick från massage till sex.

Jag har använt babyolja på honom och mig själv 100ggr typ eller mer, känns som den skall väl inte ge utslag den är ju för bebisar? Om den inte är bra vad för bra massageoljor finns?
    Det här låter som ett gränslöst beteende, ärligt talat.
  • Anonym (?)
    Anonym (Borderlisa) skrev 2024-05-17 21:17:21 följande:
    Inte bara gränslöst, även olagligt.
  • Anonym (M)
    Anonym (?) skrev 2024-05-17 21:25:18 följande:
    Herregud, vilken överreaktion. 
  • Anonym (extra anonym)
    Anonym (?) skrev 2024-05-17 21:13:01 följande:
    Du lyser med mobil på din sovande partner? Låter ju friskt .... eller inte alls.
    Skulle han lysa på på/fotografera din mus under täcket för att se om den är orakad och orsakar röda fläckar? Skulle det kännas ok?
    Anonym (?) skrev 2024-05-17 21:25:18 följande:

Olagligt att titta på min egen man? :D Gränslöst...ok. Ja det är det. Jag tittar ofta pä honom.när han sover. Det är rätt creepy jag vet :) Vill han titta på min mus när jag sover så är det ok för mig. :)
    Anonym (M) skrev 2024-05-17 21:31:47 följande:

Haha ja verkligen.

• Anonym (Sommar)
    Anonym (?) skrev 2024-05-17 21:13:01 följande:
    Du lyser med mobil på din sovande partner? Låter ju friskt .... eller inte alls.
    Skulle han lysa på på/fotografera din mus under täcket för att se om den är orakad och orsakar röda fläckar? Skulle det kännas ok?

Får man inte titta på sin man när han sover? 

Vilken överreaktion. 

• OlleSQ

Stubb är vasst. Ja är stubben bara nån dag gammalt är det som sandpapper och det spelar inte nån roll vad för olja du använder. Håren kommer ändå göra honom röd. Vill du han skall gå ner på dig med 1-2 dagars stubb på hakan? Sen har olika människor olika vasst hår.

• Anonym (Borderlisa)
    Anonym (extra anonym) skrev 2024-05-18 14:07:58 följande:

Olagligt att titta på min egen man? :D Gränslöst...ok. Ja det är det. Jag tittar ofta pä honom.när han sover. Det är rätt creepy jag vet :) Vill han titta på min mus när jag sover så är det ok för mig. :)
    Anonym (M) skrev 2024-05-17 21:31:47 följande:

Haha ja verkligen.

Varför gör du det då om du fattar att det är creepy? Och med en glad smiley efter....
  • Anonym (?)
    Anonym (Borderlisa) skrev 2024-05-18 15:33:17 följande:
    Varför gör du det då om du fattar att det är creepy? Och med en glad smiley efter....
    Att göra det på någon som sover och inte kan ge medgivande är lika illa som att utnyttja någon som är full och däckad.
    Räknas som övergrepp.
  • Anonym (Borderlisa)
    Anonym (Sommar) skrev 2024-05-18 14:32:16 följande:

Får man inte titta på sin man när han sover? 

Vilken överreaktion. 

Är det samma för dig? Att titta på sin man och att lysa över kroppen och kolla så ingående på alla ställen när han sover?
  • Anonym (extra anonym)
    Anonym (Borderlisa) skrev 2024-05-18 15:33:17 följande:
    För att jag gillar att titta på honom när han sover? Jag vet inte riktigt varför. Han gör gulliga miner och ser så rofylld ut. Han snarkar men det är inte irriterande är istället som asmr för mig. Avkopplande och ger mig välbehagskänsla.
    Anonym (?) skrev 2024-05-18 15:42:55 följande:
    Att göra det på någon som sover och inte kan ge medgivande är lika illa som att utnyttja någon som är full och däckad.
    Räknas som övergrepp.
    Samtycke för att titta på honom när han sover? Nu får du väl ändå ge dig?? Vi delar säng och innan han somnat har han kommit i mig eller i min mun. Skall jag då väcka honom och fråga har jag ditt samtycke att titta på dig??

Han vet att jag ofta tittar pä honom när han sover.
    OlleSQ skrev 2024-05-18 15:25:43 följande:

Stubb är vasst. Ja är stubben bara nån dag gammalt är det som sandpapper och det spelar inte nån roll vad för olja du använder. Håren kommer ändå göra honom röd. Vill du han skall gå ner på dig med 1-2 dagars stubb på hakan? Sen har olika människor olika vasst hår.

Ja det måste vara stubben. Har aldrig blivit så på honom av body to body när jag är slät. 

Han får gärna gå ner på mig med stubb, men han är alltid väldigt mycket mer försiktig med mig än jag är med honom. Jag skulle säga till om det sticks med.
  • Anonym (extra anonym)

Testade igen, samma olja, gjorde lite hårdare (tror jag) men inga märken. Så måste vart stubben.

Svar på tråden Kan jag ha skrapat honom med könshårstubb?