• Anonym (pissforum)

Vad är det för loser som sitter och gör tummen ned på alla inlägg?

Jag har märkt i flertalet trådar på FL att det är någon jävla idiot som kontinuerligt sitter och gör tummen ned på varenda inlägg från morgon till kväll. Och det är inte två tummar ned, utan bara en. Det rör sig alltså om en, mycket psykskadad individ som inte har något bättre för sig.

Vad är det för jävla patrask som finns på den här sajten egentligen?

• Svar på tråden Vad är det för loser som sitter och gör tummen ned på alla inlägg?
  • Anonym (Emil)
    Karl Alexander skrev 2024-05-17 19:17:52 följande:
    Tycker det är fascinerande hur folk stör sig så otroligt mycket på småsaker. Ungefär som att de inte hade något bättre för sig ...
    Konstigt att vilja ha ett forum utan spaminlägg med rumpor. Mmmm. Trolligt.
  • ClumsySmurf
    Anonym (S) skrev 2024-05-17 19:09:08 följande:
    ClumsySmurf skrev 2024-05-17 19:01:38 följande:

Jag är lite medskyldig, jag kan bara inte ge fan i att trycka tumme ner när någon blir kränkt av tumme ner
    Jag tänker att sån lättkränkthet måste bero på att h*n vill bli kränkt så det är enbart av välvilja

Jag blir inte kränkt av tumme ner men hade hellre velat att personen bemötte inlägget och talade om varför.

Tummen upp tillför något och visar att man håller med.

Tumme ner, vad gör det för debatten? Vad i inlägget var dåligt, något jag behöver förklara mer, något som skulle vara kul att diskutera osv, det går ju inte om någon bara tummar ner.
    Och särskilt illa är det ju när man ser tummen ner på bra och sakliga inlägg. Ingen måste hålla med om allt givetvis. Men ta debatten istället för att tumma ner då.
    jag tycker "håller inte med" svaren är störiga för att de är helt onödiga medan tummarna är lätt att ignorera.

Om tumme ner inte något inte tillför något för att det inte säger något så blir man kränkt av inget,  jag måste trycka ner när någon klagar.
  • ClumsySmurf
    Karl Alexander skrev 2024-05-17 19:11:37 följande:

Det roliga är ju också att de som gör tummen ned aldrig kommenterar i tråden. De går bara in och sprider skit, sedan sätter de på kaffet och tar sig en socialbidragsmazarin så att de blir ännu fetare än vad de redan är.

Jag tror att det är få som upplever dina trådar som intellektuell porr så om du får en och annan tumme ner kan det finnas en naturlig orsak.
  • Anonym (ojdå)

Du kan ju omöjligt veta om det är samma person som gör nedtummar i de olika trådarna. Precis som det är omöjligt att veta att den som tummade ner inte har skrivit något i tråden. Eller att den har gjort det. Vem som anmäler inlägg vet ni inte heller men ändå så anklagar ni varandra när det var jag som anmälde, haha!

• Anonym (Tummen)

Det är lilla jaag

• TL12

Finns människor som lever i sin egen värld  även på familjeliv 
    det har förmodligen inget annat 
    axelryckning så går det bra 

• Anonym (M)
    Eurydike skrev 2024-05-17 19:11:44 följande:

Jag gillar både tummen upp och tummen ner, så jag har det bra. Det kan liksom inte gå fel med dagens skörd av tummar 🥹 Men jag har märkt att vissa användare får tummen ner på allt möjligt, vilket är synd. Tummarna blir urvattnade på så vis.

Klokast som vanligt.
  • Anonym (Högst troligt)
    Karl Alexander skrev 2024-05-17 15:38:55 följande:

Torra, bittra kärringar som inte har något bättre för sig. Jag skulle rekommendera att de kliver ut i solljuset ett tag.

Du fick 10 tummar ner. Det innebär att det var 10 st som tog åt sig av ditt inlägg.
  • Anonym (ojdå)
    Anonym (Högst troligt) skrev 2024-05-17 20:24:07 följande:
    Du fick 10 tummar ner. Det innebär att det var 10 st som tog åt sig av ditt inlägg.
    Otroligt, vilken brilliant slutledningsförmåga 
  • Eurydike
    Anonym (M) skrev 2024-05-17 20:16:25 följande:
    Klokast som vanligt.
    Nu fick jag något att leva upp till! 🤩
  • Anonym (Skumt)
    Anonym (pissforum) skrev 2024-05-17 10:54:27 följande:
    Vad är det för loser som sitter och gör tummen ned på alla inlägg?

Jag har märkt i flertalet trådar på FL att det är någon jävla idiot som kontinuerligt sitter och gör tummen ned på varenda inlägg från morgon till kväll. Och det är inte två tummar ned, utan bara en. Det rör sig alltså om en, mycket psykskadad individ som inte har något bättre för sig.

Vad är det för jävla patrask som finns på den här sajten egentligen?

Det är förmodligen någon som inte har nått bättre för sig
  • Eurydike
    Core skrev 2024-05-18 20:55:24 följande:

Förlåt, kunde inte låta bli att trycka ned

Nu fick du tummen ner på ditt inlägg! Kunde inte låta bli 😅
  • Anonym (Skumt)
    Eurydike skrev 2024-05-18 21:00:19 följande:
    Jag kunde inte heller låta bli 👎
  • Core
    Eurydike skrev 2024-05-18 21:00:19 följande:
    Ja där lämnade jag ju ett öppet mål 😂
  • Anonym (On point)

Det är inte bara inlägg som får tumme ner, även tråd starter  får det. Bilr inte klok på detta.

Har själv aldrig använt någon tumme ner. Någon gång har jag använt tumme upp när jag inte haft tid att skriva eget inlägg och håller med ett inlägg.

Håller med om att det nog är några fjortisar som älskar att vara negativa i trådar de inte riktigt förstår.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Vad är det för loser som sitter och gör tummen ned på alla inlägg?