• Anonym (Kaffedraken)

Sätter du på vad som helst?

Jag gör nog det, har blivit jättekåt på sistone. Det räcker att han/hon är attraktiv så vill jag. Jag måste inte vara kär. Åldern är inte så jättenoga heller. T o m sett en 18-årig tjej irl som är sexig. Och flera 18-åringar på dejtsidor.

• Svar på tråden Sätter du på vad som helst?
  • Anonym (Mår du bra?)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-24 10:32:32 följande:

Jag gör nog det, har blivit jättekåt på sistone. Det räcker att han/hon är attraktiv så vill jag. Jag måste inte vara kär. Åldern är inte så jättenoga heller. T o m sett en 18-årig tjej irl som är sexig. Och flera 18-åringar på dejtsidor.

"Jag skriver här och det river upp gamla saker. Lite som när man petar på en sårskorpa. Jag retar mig på att de som förlöjligade mig, klankade ner på mig, hycklade, kan gå vidare i sina liv. T o m träffa män de blir ihop med. Jag antar att de männen inte ser de sidorna hos kvinnorna som jag fick ta del av.
    Om jag inte skriver här på ett tag och inte ältar saker här, så brukar mycket släppa. Och jag tänker mer positivt. Men jag tycks ha svårt att släppa det som varit. Det retar mig att vissa kan bete sig illa mot andra, sen går de bara vidare som om inget hänt, och de får både kärlek och sex. Jag får inget av det."
  • Anonym (/)
    Anonym (R) skrev 2024-05-24 13:13:44 följande:
    Låter som du fjäskar för kvinnorna på FL i hopp om att någon ska vilja ligga med dig. Patetiskt. 
    Det kan du få tro om det gör dig glad.
  • Anonym (Ida)

Det är bara losers som sätter på vem som helst. Vi andra har lite högre krav än så

• Kirenaj68
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-24 12:57:43 följande:
    Ja, men man brukar väl säga så, sätter på vad som helst. Jag skulle föredra en man eller en kvinna.
    Det är klart. Ser du en kvinna som en sak blir det vad som helst. Vi övriga ser kvinnor som människor och då blir det vem som helst.
  • Anonym (Inte göra så KD.)

Träffar du en 18åring som faktiskt gillar dig så tycker inte jag du borde få pumpa och dumpa. Så mycket som du gnällt om kvinnor och ensamhet. Gillar en 18 årig (eller oavsett ålder 18 och över) dig mot alla odds så måste du behandla henne som en prinsessa och försöka gifta dig med henne. Antingen det eller undvika henne helt. 

Pumpar och dumpar du och sedan kommer tillbaks och gnäller skulle jag bli så jäkla besviken på dig och den sista uns sympati jag kanske har kvar försvinner. Nej, gillar en kvinna dig tillräckligt för att vara med dig så MÅSTE du älska henne. 18 eller 100. 30 eller 300kg.
  • Anonym (Haha)

Man har ju typ gjort avtryck när någon annan använder sig av mitt vanliga nick Mx..

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Kaffedraken)

Idag känner jag annorlunda. Jo, jag vill ha sex. Väldigt mycket. Men det är inte det viktigaste. Och med män? Jag är rätt nöjd med fantasierna. Skulle jag träffa nån där det känns rätt, då kanske. Men annars så är det inte så noga.
    Kvinnor däremot... Men där är inte heller sex viktigast. Det jag mest längtar efter är att få ha henne nära. Jag älskar formerna, allt det mjuka. Jag vill känna allt det där. Det är sexigt och hon är sexig, men det måste inte leda till sex varenda gång. Men bara känslan att vara nära henne, få känna allt. Mums.

• Anonym (Man)

Sätter på vad som helst och både män och kvinnor. Hinner du med något mer än att ligga hela dagarna?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Man) skrev 2024-05-25 10:30:49 följande:
    Sätter på vad som helst och både män och kvinnor. Hinner du med något mer än att ligga hela dagarna?
    Knappt. Måste börja trappa ner. Tycker det är jobbigare nu i värmen också.
  • Anonym (Gurra)

Ja jag skulle kunna sätta på men fick jag välja så skulle jag hellre sätta på en tjej än en kille. Ålder spelar inte så stor roll så jag kan tänka mig en 18 åring.
  • Anonym (Erik)

Från jag va 15-25 så hade jag noll krav på utseendet. Var bara ute efter sex vilket var lätt att få med dom som inte såg bra ut  jag var bara ute efter att få ligga med så många som möjligt. Numera så skäms jag över hur jag var. Men inget jag kan göra något åt nu. Och kommer aldrig berätta för någon hur jag var eller över antalet som blev väldigt högt. Helst skulle jag vilja radera den tiden från mitt liv men det är bara att acceptera och försöka glömma

Svar på tråden Sätter du på vad som helst?