• Anonym (Kaffedraken)

Känna på trosor och annat i tvättstugan?

När man tvättar ibland håller en del fortfarande på att torka sina kläder. Ibland är det stringtrosor och annat sexigt som hänger i torkskåpet. Brukar ni känna på dom och fantisera att det är en ung sexig tjej som har dom på sig i vanliga fall? Tror ni att tjejer hade gillat att få sexiga kommentarer om det i tvättstugan?

• Svar på tråden Känna på trosor och annat i tvättstugan?
  • Anonym (J)
    Anonym (Draken) skrev 2024-06-02 12:19:18 följande:
    Gissar du på att det var en snuskgubbe? Tror du att de flesta kvinnor skule tänka att det är en snuskgubbe och inte en tjej?
    Jag har faktiskt ingen aning. Tyckte det var väldigt märkligt att stjäla nåns BHar, inga jättedyra dessutom utan från HM. Min killes släkting försökte ta reda på vilka som hade haft tvättid samtidigt men det gick inte utan polisanmälan så vi släppte det, tror hon satte upp en arg lapp iförsej. 
  • Anonym (jonte)

brukat sätta trosorna över huvudet och dansa omkring i torkrummet och runka samtidigt...

• Anonym (Malin)

Man behöver ha underkläder och man behöver tvätta dem. Ingen vill bli sexualiserad av en äcklig gubbe för att man tvättar sina kläder. Detbvore trakasserier om du sa nåt "sexigt". Usch, vad är det för fel på män som inte får ligga, ärligt talat!. Du får väl köpa hem egna trosor att ta på. 

• Anonym (Kaffedraken trollar er)

Ren trolltråd och ni nappar på den. Låt hens trådar självdö. Det räcker med att ge tummen ner och sen låta det vara precis som man inte skall pilla i sår.

• Anonym (Draken)
    Anonym (J) skrev 2024-06-02 14:46:44 följande:
    Jag har faktiskt ingen aning. Tyckte det var väldigt märkligt att stjäla nåns BHar, inga jättedyra dessutom utan från HM. Min killes släkting försökte ta reda på vilka som hade haft tvättid samtidigt men det gick inte utan polisanmälan så vi släppte det, tror hon satte upp en arg lapp iförsej. 
    Ja, jag kan tänka mig att nån tonårskille skulle kunna göra nåt sånt. Inte säkert att det är nån snuskgubbe.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Sexiga underkläder)
    Anonym (Skönt) skrev 2024-06-04 17:33:52 följande:

Man får försöka se vilka som har bokat i tvättstugan, är det sexiga tjejer som man vet så kan man passa på att göra sig ärenden ner, man kan även fotografera underkläderna och runka till hemma.

Vilken tur jag har efter som du aldrig kan fota och känna på mina underkläder i tvättstugan 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (jonte)
    Anonym (jodå) skrev 2024-06-04 19:57:39 följande:
    Man kanske kunde installera nån typ av webkamera i tvättstugan och se live när sexiga tjejer tar ut sina sexiga underkläder, sexigt!
    Ja, gör det
    är också vanligt att man onanerar i tvättstugan
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (jonte)
    Anonym (jodå) skrev 2024-06-04 20:22:37 följande:
    Skulle inte förvåna mig, är det så att sexiga tjejer ofta är väldigt kåta också? Kanske hade kunnat leda till nåt skönt om dom hade velat! Annars kan man ju sitta vid datorn och runka och se på.
    En gång när jag öppnade tvättstugan stod en tjej och tryckte klittan mot handtaget till den vibrerande torktumlaren.
  • Anonym (J)
    Anonym (Draken) skrev 2024-06-03 12:48:44 följande:
    Ja, jag kan tänka mig att nån tonårskille skulle kunna göra nåt sånt. Inte säkert att det är nån snuskgubbe.
    Har som sagt ingen aning 
  • Anonym (Skärp dig f)

Bra att man har egen tvättmaskin säger jag bara. Och haft i stort sett sedan man flyttade hemifrån. 

Svar på tråden Känna på trosor och annat i tvättstugan?