• Anonym (Kvinna i par)

Låt min man ha sex med annan kvinna

Vi är ett gift par närmare 60 år, 
    Jag kvinnan sitter sedan en tid i rullstol och sex är något som ej funka längre för mig mer,
    Jag och min man älskar varandra jätte mycket
    För en tid sedan tog jag upp samtal med min man att han får skaffa sig en älskarinna
    Han fråga hur jag menade och varför,
    Sa att bara för jag inte kan så ska han inte bli påverkad att aldrig kunna ligga med en kvinna,

Var tydlig med att det är inte en relation du får utan bara möten med nån kvinna
    För mig så betyder det mycket få se min man lycklig

Efter det gått nån vecka vi diskuterat det så frågade han hur det skulle gå till om han träffade nån
    Sa att bäst är om ni träffas här vi har ju stort hus och hela övervåningen tom

Han frågade om det gick bra med en lite yngre tjej
    Jo, det ska ju gå bra för mig svarade jag
    Är det någon du specifik tänker på fråga jag han
    Fick till svar att för en tid sedan hade vi en jätte trevlig tjej här i huset som tapetserade om några rum och att han tyckte hon var söt,

Svarade att hon är väll runt 25 år och har säkert kille och dessutom inte säkert hon tycker om äldre män,

Han svarade det har hon inte
    Hur vet du det
    Jo, jag har varit in på hennes instagram och där hade hon skrivit hon var själv,

Jag sa att för mig får du jätte gärna träffa hon

Efter han kontaktat henne där så fick han svar efter nån dag att hon var  intresserad och att han gärna får ringa hon

Efter dom ringt varandra under två veckor så hade dom bestämt hon skulle komma hit lite senare på fredag kväll,

När fredag kom så märker jag hur nervös min man är men sedan så glad han är,

På kväller kommer hon hem till oss, hon heter mari och 27 år

Dom sätter sig i köket och vi sitter där alla tre och pratar och dricker vin

När det gått ett tag fråga mari om det gick bra hon stannade där över natten då hon druckit
    Båda jag och min man sa det går jätte bra

Nästan direkt vände sig mari till min man och sa att du kan väll visa vart jag ska sova, ska bara hämta en väska från bilen först,

När hon gjort det går dom båda upp till övervåningen där vi har extrarum

Nästan omgående hörde jag dom börja prata och skrattade

Förstod direkt vad som höll på hända

Efter ytterligare en stund hör jag hur dom knullar
    Känner igen min mans ljud även det var längesedan
    Hör hur dom byter ställningar och prat mellan

Efter dom varit där nästan en timme blir det tyst och senare kommer dom ner 

Dom tar var sin glas vatten och sätter sig vid köksbordet, svettiga

Jag ser hur lycklig min man är men även hur bra mari mår

Vi pratar inget om vad som hänt utan om allt annat

Kvällen slutar med att när min man fåt ner mig i min säng går han upp till henne och stannar där över natten

Det som händer sedan kan jag skriva om senare men min fråga är

Är det fel att låta min man träffa nån, fast det är jag som vill det
    Gör jag fel mot min man,
    Är det dumt att dom är här i vårat hus
    Kan det bli fel för hon
    Är det fel att jag är i närheten eller ska dom träffas helt skälva

Förstår många kan tycka min ide till det är osmakligt men är nått jag vill

Har någon nån liknande erfarenhet 

• Svar på tråden Låt min man ha sex med annan kvinna
  • Anonym (Kvinna i par)
    Anonym (sant?) skrev 2024-06-03 14:45:12 följande:

Jag har faktiskt lite svårt att tro på det här. Mannen är runt 60 år och "Mari" är 25. Om det nu är sant, får hon betalt? Är hon kanske prostituerad? Jag tror inte att en så pass ung tjej skulle ställa upp på detta.

Hon är en jätte fin tjej som jobbar

Vi ger inta alls henne pengar utan hon gör detta endast för hon själv vill

Även om man är ung så fins det dom som tycker om äldre

För henne är det här upplägget bra, fins ingen som har krav
    Endast varm fin tjej

Kan sådan inte träffa äldre man

Jo, vi bor i hus men det hörs när dom flyttar sig från sängen där uppe till andra delar där, samt när dom tar ett bad i hop

Sitter i rullstol men jag hör

Kan min bli lidande av detta, menar om jag gör fel mot honom 
    Vill endast han har det bra

Skulle ni tycka det var obekvämt om ni fick träffa en annan
  • Anonym (sant?)

Detta är bara påhitt på dålig invandrarsvenska. Är du en man, och detta är dina snuskiga fantasier?

• Anonym (sant?)

Om Ts läser detta så tycker jag att du ska skämmas! Tror du verkligen att en 60-årig kvinna skriver så här dålig svenska? Jag hittade 20 fel, och det finns nog flera. Dessutom så skulle hon använda punkt och kommatecken, och inte skriva "kxxxxa". En äldre kvinna använder helt andra ord.

Det var din dåliga svenska som avslöjade dig, och att du är en man. Vi är inte intresserade av dina sjuka sexuella fantasier, du är ett troll!

• Anonym (???)

Jag har en bekant som sitter i rullstol. Ingen känsel från midjan och ner. Hon är gift och har ett väldigt frekvent sexliv med sin man ändå. Även om de inte kan ha samlag pga skaderisk och sex betyder bokstavligt talat att hon suger på hans penis så säger hon att hon har en stark sexdrift ändå, starkare än hennes mans.

Så jag tror inte sexdrift och lust behöver försvinna bara för att våra genitalier inte är med. Det räcker med att han har fungerande penis för att det skall bli rätt trevligt ändå. 

• Anonym (Själver)

Min fru har haft cancer och blivit begränsad i sängen, kan bara ha penetrerande sex kort stund. Jag saknar att hon rider, att ta henne bakifrån, att hålla på länge. Om hon skulle erbjuda mig möjligheten att ha sex med andra så skulle jag se det som en kärlekshandling från henne.

• Anonym (Kvinna i par)
    Anonym (Själver) skrev 2024-06-04 16:10:15 följande:

Min fru har haft cancer och blivit begränsad i sängen, kan bara ha penetrerande sex kort stund. Jag saknar att hon rider, att ta henne bakifrån, att hålla på länge. Om hon skulle erbjuda mig möjligheten att ha sex med andra så skulle jag se det som en kärlekshandling från henne.

Det är så jag känner, tycker så mycket om min man
    Men hade du tyckt att det var okej träffa någon som är så ung som mari 25 år
    eller hade det varit konstigt för dig

Nu vet jag det inte är så för er men om din fru hade erbjudit dig träffa någon vart hade du tyckt var bra ställe, hemma eller nått annat
  • Cathariiina

Nu tror jag att det här är trolleri, trollera, men när jag var ung kände jag faktiskt en trio som levde i ett liknande arrangemang. I deras fall var det så att frun hade fått polio på 1950-talet, som ung, nygift fru. Mycket tragiskt. Hon blev förlamad i större delen av kroppen och sängliggande. 

Frun sa då till sin man, att han fick skaffa sig en annan kvinna - bara han inte lämnade henne. Hon tyckte inte att det var rätt att han skulle leva i celibat resten av livet. Sedan kan det också ha varit så, såklart, att hon nog visste att han skulle lämna henne förr eller senare, om han aldrig fick ha sex. Mannen var ju också bara drygt 20 år när frun blev sjuk. 

Men kvinnorna träffades aldrig, och den andra kvinnan var även jämnårig med dem, så på det sättet skiljer det sig från TS' historia. Mannen bodde omväxlande hemma med frun och i den andra kvinnans lägenhet. När han åkte förbi för att se till frun, stannade den andra kvinnan nere i trappuppgången. 

Den andra kvinnan offrade också mycket, hon kunde ju de första decennierna (detta var alltså 50-60-tal) inte ens berätta för någon att hon hade ett förhållande med en man, för det inte socialt accepterat att ha sex utanför äktenskap, så hon gällde för ogift fröken, allt mer på glasberget - och folk ställde konstiga frågor om detta. Möjligheten att skaffa barn gick också förbi innan det började bli accepterat att göra det i andra konstellationer än äktenskap på 1970-talet. När jag lärde känna dem på 1980-talet var dock tabuna borta, och de pratade öppet om sitt ovanliga förhållande. 

På något sätt verkade det fungera, och för det äkta paret var detta förmodligen den bästa lösningen trots allt. Som sagt, den som offrade mest var den andra kvinnan.... Hon måste ha varit mycket kär. Mannen var fortfarande charmig och stilig då när jag kände dem, så... det var väl det!

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Agraciada)
    Anonym (sant?) skrev 2024-06-04 13:17:43 följande:

Om Ts läser detta så tycker jag att du ska skämmas! Tror du verkligen att en 60-årig kvinna skriver så här dålig svenska? Jag hittade 20 fel, och det finns nog flera. Dessutom så skulle hon använda punkt och kommatecken, och inte skriva "kxxxxa". En äldre kvinna använder helt andra ord.

Det var din dåliga svenska som avslöjade dig, och att du är en man. Vi är inte intresserade av dina sjuka sexuella fantasier, du är ett troll!

Det står "närmare 60 år", alltså under 60 år.
    Dyslektiker finns i alla åldrar, outbildade också.

Jag är i den åldern, kan mycket väl skriva både knulla och kxxxxa och har ett sexliv som hade förundrat de flesta.

Ergo: Dina pimpinetta fördomar har inte så mycket förankring i verkligheten, oavsett om TS är ett troll eller inte.
  • Anonym (sant?)

Nä, detta är inte dyslektiker, det är invandrarsvenska och skrivet av en man.
    Tycker bara att det är onödigt att ljuga ihop en sexfantasi, varför ska man försöka att hjälpa någon om det bara är en lögn? Ingen kan höra om de byter sexställning om det är på övre våningen. Och skulle en 25-årig tjej, som blev uppringd och tillfrågad om sex med en gubbe på 60 år, gå med på detta? Knappast troligt. Och att dessutom ljuga ihop en historia som är väldigt illa skriven gör inte saken bättre. Då är det bättre att skriva om sin fantasi på sidan om sex.

• Anonym (Själver)
    Anonym (Kvinna i par) skrev 2024-06-04 16:17:59 följande:
    Det är så jag känner, tycker så mycket om min man
    Men hade du tyckt att det var okej träffa någon som är så ung som mari 25 år
    eller hade det varit konstigt för dig

Nu vet jag det inte är så för er men om din fru hade erbjudit dig träffa någon vart hade du tyckt var bra ställe, hemma eller nått annat
    Jag är inte så attraherad av så unga kvinnor, yngre än mina barn. Älskar kvinnor 45+

Att min fru skulle kunna höra oss, det tror jag inte hon skulle uppskatta.
Svar på tråden Låt min man ha sex med annan kvinna