Anonym (y) skrev 2024-06-19 04:26:47 följande:
Som sagt. Om du inte ville ha svar från mig så kunde du låtit bli att antyda att jag var negativ.
När du försöker framställa mig på det där sättet så får du också vara beredd på att jag försvarar mina åsikter.
Det var du som citerade och svarade mig, inte tvärtom. Och jag tycker fortfarande att du gav ett tydligt negativt inryck.
Oavsett vad du tycker så står jag för min åsikt, och jag anser att jag har rätt att tycka vad jag vill:
Jag tycker inte att jag slösar dyra pengar utan jag tycker TVÄRTOM att jag får väldigt mycket valuta för de små pengar jag lägger på detta.
Jag upplever återigen i ditt senaste inlägg, där du valde att citera och svara på mitt inlägg, att du fortsätter ge ett negativt intryck.
Jag beklagar om du har valt detta sätt att se på livet och om du har valt detta sätt att bemöta andra människor som inte tycker exakt lika som du?
Jag är glad och lycklig, mycket tillfreds med livet. Jag väljer fortsätta bära Stayup-strumpor lika som tidigare och jag välkomnar allt det positiva som för min del och med mina val följer av detta.
Jag beklagar det och tycker det är synd för din skull att du inte har motsvarande upplevelse och att du ger intryck av att inte välja att möta livet och allt det positiva på samma sätt som jag.
Jag önskar dig all lycka och att det snart ska vända även för dig, med eller utan vackra och sexiga Stayups.