• Anonym (??)

Är detta verkligen positivt? *bild*

Jag tog ett gravtest när jag kom hem från jobbet i eftermiddags, tyckte det var negativt så jag la undan det. När jag någon timma senare skulle slänga det skymtades en skugga - så jag kunde så klart inte låta bli att ta ett nytt test 😁 

Den här gången syns det tydligare, framförallt i solen. Det är hhavläst inom rätt tid men jag har ändå svårt att tro på det eftersom jag har NOLL symtom och dessutom fått spökstreck tidigare. Tyvärr har jag varken koll på ÄL eller BIM längre eftersom min mens blivit oregelbunden. Det borde dock närma sig BIM?

Vad tror ni?

• Svar på tråden Är detta verkligen positivt? *bild*
  • Aliona

Jag skulle inte ta det som ett positivt test. Visst kan strecken vara svaga, men det ska i alla fall vara ett streck där. Du KAN så klart vara gravid, men jag skulle inte ha utgått ifrån att så är fallet bara med det här testet. Det är ju så fruktansvärt tråkigt att tro att man är gravid och sen visar det sig att man inte var det, Bättre då att avvakta några dagar och testa igen och se om det faktiskt kommer fram ett streck. Eller ännu bättre - testa digitalt. 

• Anonym (??)

Jag instämmer, får helt enkelt försöka ha lite is i magen och testa om ett tag. 

Svar på tråden Är detta verkligen positivt? *bild*