• Anonym (transage)

Vill vara 22 inte 32

Jag känner mig obekväm med min ålder. Det är inte det att jag vill förändra mitt liv på något sätt egentligen, jag vill fortfarande leva det liv jag lever. Det handlar om hur jag ser på mig själv, 32 är liksom medelålders och jag känner mig väldigt ung.

32 är krav på klä sig, sminka sig, hur man får ha håret, hur man får prata och resonera... och jag hade uppskattat mycket mer om jag fick vara 22. Jag gillar att vara söt och gullig och sexig på det sättet. Men det kan ju inte en 32åring vara...hon får bara vara MILF och liksom porrsexig, inte söt/gullig längre.

Det hade fått mig att slappna av och kunna vara den jag vill vara om jag var 22. Ingen stress alls över åldern som 22 finns heller. Fortfarande gift, givetvis med samme man, men en ung het fru som hittade kärleken tidigt istället för sent. Ung tradwife vill jag vara.

• Svar på tråden Vill vara 22 inte 32
  • Anonym (transage)
    Anonym (zxcv) skrev 2024-07-07 19:53:42 följande:

Fast isf är ju en som är 22 också för gammal för att leka hund..
    Varför kan du inte bara göra och klä dig som du vill oavsett ålder?

Det vet jag inte. Det kan kännas väldigt fel bara. Jag kan ta på mig shorts och en topp tex. Tycka att jag ser jättebra ut men få en känsla av att de här kläderna är jag för gammal för. Byta om och i mer vuxna kläder så känner jag mig så jäkla ful och androgyn. Jag ser inte ut att vara 32, jag ser inte ut att vara 22 heller utan jag ser ut som 12. En 12 årig pojke som tagit på sig sin mammas kläder. 

Jag gillar bikini och träningskläder, det känns ålderslöst på något sätt. 
  • Anonym (E)
    Anonym (transage) skrev 2024-07-07 20:06:42 följande:
    Det vet jag inte. Det kan kännas väldigt fel bara. Jag kan ta på mig shorts och en topp tex. Tycka att jag ser jättebra ut men få en känsla av att de här kläderna är jag för gammal för. Byta om och i mer vuxna kläder så känner jag mig så jäkla ful och androgyn. Jag ser inte ut att vara 32, jag ser inte ut att vara 22 heller utan jag ser ut som 12. En 12 årig pojke som tagit på sig sin mammas kläder. 

Jag gillar bikini och träningskläder, det känns ålderslöst på något sätt. 
    Varför skulle man vara för gammal i någon ålder för shorts och topp? Är väl normala kläder? Tycker shorts och en tunn skjorta, linne, blus är fint oavsett ålder . Du övertänker. 
  • Anonym (transage)
    Anonym (E) skrev 2024-07-07 20:26:08 följande:
    Varför skulle man vara för gammal i någon ålder för shorts och topp? Är väl normala kläder? Tycker shorts och en tunn skjorta, linne, blus är fint oavsett ålder . Du övertänker. 
    Korta shorts på en 32åring är så illa att när jag har försökt (2ggr) göra trådar om korta shorts på en 32åring så har de tagits bort. Så man kan definitivt vara för gammal för shorts, åtminstone om de är korta.
  • Anonym (E)
    Anonym (transage) skrev 2024-07-07 22:00:07 följande:
    Korta shorts på en 32åring är så illa att när jag har försökt (2ggr) göra trådar om korta shorts på en 32åring så har de tagits bort. Så man kan definitivt vara för gammal för shorts, åtminstone om de är korta.
    Jag tycker ej för korta shorts är snyggt oavsett ålder. Dina trådar kanske tas bort för att du skriver så konstiga saker.
  • Anonym (transage)
    Anonym (E) skrev 2024-07-07 22:33:36 följande:
    Jag tycker ej för korta shorts är snyggt oavsett ålder. Dina trådar kanske tas bort för att du skriver så konstiga saker.
    Det kanske jag gör men jag är inte taskig mot någon vad jag vet, går inte på personangrepp, det är inte politiskt. Jag vet att jag tänker lite annorlunda, jag får ofta höra att jag tänker autististiskt eller att jag är autist men jag har testats grundligt och jag är inte det. Inte ADHD heller även om det misstänkts. Även då av min psykiatriker att jag resonerar som en tonåring (Hon är lite frispråkig ibland). Det jag har är BPD och histrionisk, samt högt med inte tillräckligt för diagnos på narcissistisk, trauma och inslag av OCD ...men är jag så konstig att det jag skriver behöver plockas bort? är jag udda? 
  • Anonym (zxcv)
    Anonym (transage) skrev 2024-07-07 23:40:57 följande:
    Det kanske jag gör men jag är inte taskig mot någon vad jag vet, går inte på personangrepp, det är inte politiskt. Jag vet att jag tänker lite annorlunda, jag får ofta höra att jag tänker autististiskt eller att jag är autist men jag har testats grundligt och jag är inte det. Inte ADHD heller även om det misstänkts. Även då av min psykiatriker att jag resonerar som en tonåring (Hon är lite frispråkig ibland). Det jag har är BPD och histrionisk, samt högt med inte tillräckligt för diagnos på narcissistisk, trauma och inslag av OCD ...men är jag så konstig att det jag skriver behöver plockas bort? är jag så udda? 
    Det behöver verkligen inte plockas bort så länge du inte startar nya trådar om samma sak konstant.
    Det är fl som är konstiga som tar bort dina trådar.

Shorts som är så korta att hela skinkorna tittar fram är anskrämligt oavsett ålder. Att gå ut i boxertrosa ser mer classy ut, faktiskt.
    Det går att ha korta shorts som får omgivningen att häpna utan att hela skinkorna hänger ut, om det är den effekten du söker?
  • Anonym (transage)
    Anonym (zxcv) skrev 2024-07-08 00:25:03 följande:
    Det behöver verkligen inte plockas bort så länge du inte startar nya trådar om samma sak konstant.
    Det är fl som är konstiga som tar bort dina trådar.

Shorts som är så korta att hela skinkorna tittar fram är anskrämligt oavsett ålder. Att gå ut i boxertrosa ser mer classy ut, faktiskt.
    Det går att ha korta shorts som får omgivningen att häpna utan att hela skinkorna hänger ut, om det är den effekten du söker?
    Det skall vara pyttelite antydan till skinka som tittar fram, precis som det kan göra på en boxertrosa :)
  • Anonym (zxcv)
    Anonym (transage) skrev 2024-07-08 06:44:35 följande:
    Det skall vara pyttelite antydan till skinka som tittar fram, precis som det kan göra på en boxertrosa :)
    Då tycker jag att du bara ska köra och använda det du vill:)
  • Anonym (Herregud)
    Anonym (transage) skrev 2024-07-07 23:40:57 följande:
    Det kanske jag gör men jag är inte taskig mot någon vad jag vet, går inte på personangrepp, det är inte politiskt. Jag vet att jag tänker lite annorlunda, jag får ofta höra att jag tänker autististiskt eller att jag är autist men jag har testats grundligt och jag är inte det. Inte ADHD heller även om det misstänkts. Även då av min psykiatriker att jag resonerar som en tonåring (Hon är lite frispråkig ibland). Det jag har är BPD och histrionisk, samt högt med inte tillräckligt för diagnos på narcissistisk, trauma och inslag av OCD ...men är jag så konstig att det jag skriver behöver plockas bort? är jag så udda? 
    Har läst flertalet trådar av dig, och ja, jag skulle säga att du är så udda. Otroligt mycket som kretsar kring sex på ett sätt som kan upplevas väldigt påstridigt. Tror inte för en sekund på att trådarna har plockats bort för att de handlar om shorts på en 30-plussare.
  • Anonym (transage)
    Anonym (Herregud) skrev 2024-07-08 12:59:09 följande:
    Har läst flertalet trådar av dig, och ja, jag skulle säga att du är så udda. Otroligt mycket som kretsar kring sex på ett sätt som kan upplevas väldigt påstridigt. Tror inte för en sekund på att trådarna har plockats bort för att de handlar om shorts på en 30-plussare.
    Sex är komplext för mig. Jag är väldigt förtjust i sex men jag har också en del trauma kring sex. Men jag har det väldigt bra där nu då min man inte är påstridig alls med sex men är helt ok med att jag är påstridig på honom. Nu oversharear jag :D
  • Anonym (Herregud)
    Anonym (transage) skrev 2024-07-08 13:21:52 följande:
    Sex är komplext för mig. Jag är väldigt förtjust i sex men jag har också en del trauma kring sex. Men jag har det väldigt bra där nu då min man inte är påstridig alls med sex men är helt ok med att jag är påstridig på honom. Nu oversharear jag :D
    Ja och jag gissar att det är därför trådarna tagits bort. Nu har jag inte läst just shorts-tråden, så bara min gissning.
Svar på tråden Vill vara 22 inte 32