• Anonym (transage)

Vill vara 22 inte 32

Jag känner mig obekväm med min ålder. Det är inte det att jag vill förändra mitt liv på något sätt egentligen, jag vill fortfarande leva det liv jag lever. Det handlar om hur jag ser på mig själv, 32 är liksom medelålders och jag känner mig väldigt ung.

32 är krav på klä sig, sminka sig, hur man får ha håret, hur man får prata och resonera... och jag hade uppskattat mycket mer om jag fick vara 22. Jag gillar att vara söt och gullig och sexig på det sättet. Men det kan ju inte en 32åring vara...hon får bara vara MILF och liksom porrsexig, inte söt/gullig längre.

Det hade fått mig att slappna av och kunna vara den jag vill vara om jag var 22. Ingen stress alls över åldern som 22 finns heller. Fortfarande gift, givetvis med samme man, men en ung het fru som hittade kärleken tidigt istället för sent. Ung tradwife vill jag vara.

• Svar på tråden Vill vara 22 inte 32
  • Anonym (M)

Det är väl bara att du börjar leva som att du är 22 år då. Det är inte konstigare att man kan känna sig som en annan ålder än att man kan känna sig som att man är av ett annat kön. Det är även helt OK att säga att du är 22 om någon frågar om din ålder. Eller ha en helt egen definition av din ålder som är tidlös. Din omgivning ska respektera dina egna definitioner och inte ifrågasätta dem. För då är de transfobiska. Lycka till med allt!

• Anonym (Kille 28)

Jag är 28 fyller 29 min flickvän är 34. Hon är den vackraste och sexigaste jag vet! vi har vart ihop ett halvår nu. Jag hade ställt in mig på en lite äldre tjej från början.

dels för att dom ser mer värden hos en kille än utseend. dom kan se charm humor och självsäkerhet på ett annat sätt och värderar det högt. Jag blir mycket gladare av mogna komplimanger för min intelligens och charm än om hur jag ser ut vilket typ alla 20-25 åringar endast kommenterar.

sen gillar jag det mogna mer kvinnliga utseendet det är bara så attraktivt på nåt sätt. Så 32 du är i din prime!!

• Anonym (transage)
    Anonym (zxcv) skrev 2024-07-07 01:40:23 följande:
    Ja, är ditt enda lilla problem att du inte blir bekräftad som gullig tillräckligt ofta så borde ju livet leka, eller hur?

Och inte vill du väl att din man ska vara en snuskfarbror som gillar tjejer som precis gått igenom puberteten heller? Så var glad att han gillar dig och inte någon tio år yngre.

Att bli svartsjuk på en hund är nog bland det sjukaste jag hört btw. 
    jag har med bara korta avbrott orsakade av bråk med mamma/syrran mått väldigt bra och varit väldigt lycklig 1,5 år i sträck så jag letar efter små saker att stressa/älta över. Det är ett slags självskadebeteende jag har att straffa mig själv med. 
    Anonym (zxcv) skrev 2024-07-07 01:54:01 följande:
    Din man låter fantastisk. Är du lika bra på att bekräfta honom som han dig? 
    Berättar du hur snygg, fin och bra han är? 

Försök fokusera på att vara nöjd med det du har än att gräma dig över vad du inte har.
    Nej det är jag tyvärr inte, men jag jobbat på det. Jag bekräftar mycket med sex det är mitt "kärleksspråk" men sex handlar också mycket om att bekräfta mig själv. 

En sak jag gjort för honom som jag är väldigt stolt över är att jag har hjälpt honom att gå ner rejält i vikt och komma i bra fysisk form. Jag var orolig pga ålder+mage= hög risk för infarkt så jag har hjälpt honom att gå ner 30kg ( på 1,5 år), att han inte är pre-diabetisk längre och inte har högt blodtryck. Han har bra kondis nu och är stark och fit. Gym, annan motion och diet trots att han var rätt svårmotiverad..

Så jag har koll på det i journal, vikt, p-glukos, blodtryck, vilopuls, hans vikter i olika övningar så att han kan förbättra sig eller maintain.
  • Anonym (E)

Om 32 vore medelålders så skulle folk dö vid 64 och då har ej folk inte ens gått i pension ännu

• Anonym (Herregud)
    Anonym (transage) skrev 2024-07-07 12:27:31 följande:
    jag har med bara korta avbrott orsakade av bråk med mamma/syrran mått väldigt bra och varit väldigt lycklig 1,5 år i sträck så jag letar efter små saker att stressa/älta över. Det är ett slags självskadebeteende jag har att straffa mig själv med. 
    Anonym (zxcv) skrev 2024-07-07 01:54:01 följande:
    Din man låter fantastisk. Är du lika bra på att bekräfta honom som han dig? 
    Berättar du hur snygg, fin och bra han är? 

Försök fokusera på att vara nöjd med det du har än att gräma dig över vad du inte har.
    Nej det är jag tyvärr inte, men jag jobbat på det. Jag bekräftar mycket med sex det är mitt "kärleksspråk" men sex handlar också mycket om att bekräfta mig själv. 

En sak jag gjort för honom som jag är väldigt stolt över är att jag har hjälpt honom att gå ner rejält i vikt och komma i bra fysisk form. Jag var orolig pga ålder+mage= hög risk för infarkt så jag har hjälpt honom att gå ner 30kg ( på 1,5 år), att han inte är pre-diabetisk längre och inte har högt blodtryck. Han har bra kondis nu och är stark och fit. Gym, annan motion och diet trots att han var rätt svårmotiverad..

Så jag har koll på det i journal, vikt, p-glukos, blodtryck, vilopuls, hans vikter i olika övningar så att han kan förbättra sig eller maintain.
    Vad är HANS kärleksspråk då?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (transage)
    Anonym (E) skrev 2024-07-07 12:29:32 följande:

Om 32 vore medelålders så skulle folk dö vid 64 och då har ej folk inte ens gått i pension ännu

Medelålders= mitten av livet? Har alltid tänkt mig att det är vad man är när man inte är ung längre men ej heller gammal. 30-60.
    Anonym (Herregud) skrev 2024-07-07 12:30:42 följande:
    Ord, romantik, bekräftelse, omhändertagande.
    Anonym (Bajamaha) skrev 2024-07-07 12:32:23 följande:
    Du är snart infertil 
    Doesnt matter. Jag är för psykiskt störd för ego och narcisstisk att bli en bra mamma ändå. Kommer ha p-stav ända tills jag inte behöver den. En bra hustru är en lagom aspiration för mig.
    Anonym (M) skrev 2024-07-07 12:06:05 följande:

Det är väl bara att du börjar leva som att du är 22 år då. Det är inte konstigare att man kan känna sig som en annan ålder än att man kan känna sig som att man är av ett annat kön. Det är även helt OK att säga att du är 22 om någon frågar om din ålder. Eller ha en helt egen definition av din ålder som är tidlös. Din omgivning ska respektera dina egna definitioner och inte ifrågasätta dem. För då är de transfobiska. Lycka till med allt!

:) 

• Anonym (E)
    Anonym (transage) skrev 2024-07-07 13:21:41 följande:
    Medelålders= mitten av livet? Har alltid tänkt mig att det är vad man är när man inte är ung längre men ej heller gammal. 30-60.
    Anonym (Herregud) skrev 2024-07-07 12:30:42 följande:
    Ord, romantik, bekräftelse, omhändertagande.Doesnt matter. Jag är för psykiskt störd för ego och narcisstisk att bli en bra mamma ändå. Kommer ha p-stav ända tills jag inte behöver den. En bra hustru är en lagom aspiration för mig.
    Anonym (M) skrev 2024-07-07 12:06:05 följande:

:) 

Om man är ung eller ej beror väl helt på perspektiv. Tex 60 åringar tycker 30-35 är väldigt ungt och början på vuxenlivet. 
  • Anonym (transage)
    Anonym (E) skrev 2024-07-07 13:28:10 följande:
    Om man är ung eller ej beror väl helt på perspektiv. Tex 60 åringar tycker 30-35 är väldigt ungt och början på vuxenlivet. 
    Min man bekräftar mig mycket med att jag är ung men jag har kanske lite svårt att ta till mig det för jag vet att han vet att jag nojar över det så det är lite teateraktig känsla jag får från honom. Han säger så för att han älskar mig och för att göra mig glad kanske för att han själv är 50 och jämför så men han ser mig förmodligen som 32 inte 22 egentligen.
Svar på tråden Vill vara 22 inte 32