Anonym (Eh?) skrev 2024-07-21 03:21:28 följande:
Tvärtom, jag har insikt så det räcker kring hur unga män ofta tänker om sex och deras egen lössläppthet i yngre ålder då hormonerna flödar och hjärnan inte är färdigvuxen.
Och snygg projicering du kom med där. Jag har aldrig blivit utnyttjad eftersom jag aldrig skulle umgås med ytliga dåliga män som utnyttjar kvinnor för sex.
Det är snarare du som blir utnyttjad och använd av dessa unga killar eftersom de vet att de får lättillgänglig kärlekslöst sex utan att behöva lova dig något av substans.
Nej, det där låter bara så sorgligt naivt. Unga killar kommer inte att vilja stadga sig med en äldre kvinna eftersom de så småningom vill ha barn och bilda en egen familj, Något som en äldre kvinna sällan kan ge dem pga en dalande fertilitet.
Statistiken talar också emot dig på den punkten. Män skaffar barn och familj med kvinnor i ungefär samma ålder som de själva. Efter den period då de utnyttjat äldre kvinnor för sex och sen dumpat dem som trasiga leksaker.
Att du sen är gift är ju bara beklagligt. Oerhört respektlöst att bedra den person som står en allra närmast. Mer lågt än så kan man knappast sjunka. Usch säger jag bara.
Vad är det som är så svårt att förstå för dig!?
Det finns även kvinnor som njuter av kärlekslöst sex!
Det är liksom inte bara män som kan njuta av sex utan kärlek.
Du förstår väl att även om man är lika gammal som en man så kan man bli utnyttjad..
Som yngre tjej så blir man lättare utnyttjad av män än om man är äldre.
Vad är det som är naivt av mig? Att tro att min KK vill ha sex när vi träffas. Att tro att det kommer bli jäkligt skönt.
För det är det enda jag tror.
Som jag redan skrivit så är jag redan gift och vill inte ha en ny make.
Det tolkar du som om att jag vill ha en yngre karl att skaffa förhållande o barn med?????
Nej jag är ju inte du! Bara för att din högsta önskan är en egen man och barn. Så är inte det min önskan.
Min KK har också en partner, hon är skit tråkig i sängen.
Min man jobbar utomlands just nu, jag vill inte vara utan sex. Simple as that..
Fast du låter ju bara mer och mer avundsjuk..
Eller så är du såhär himla udda och bara måste vara gift innan du kan ligga..Bara för att den enda killen du dejtat, träffade en äldre kvinna som han lämnade dig för..
Antagligen för att du var så tråkig i sängen så han höll på att avlida stackarn...Är det därför du är så emot att äldre kvinnor ligger med yngre män.
Då förstår jag din bitterhet..