• Gillarmilfs

Kvinnor mellan 35-50 är bäst

Har sedan länge attraherats mer av kvinnor i medelåldern är tjejer i min egen ålder (20-25). Efter att ha haft sex med ett antal kvinnor i 40-årsåldern måste jag säga att ni är det sexigaste som finns. Har fått en annan förståelse för sex och kan inte få nog av er. 

Efter att ha läst en del trådar kände jag att det var dags att själv försöka bidra.

• Svar på tråden Kvinnor mellan 35-50 är bäst
  • Anonym (Malin)
    Anonym (Eh?) skrev 2024-07-11 23:47:35 följande:
    Finns det ingen kärlek med i bilden så handlar det bara om att sexuellt utnyttja, oavsett om det är frivilligt eller inte. Det säger sig självt. Sex är inte kärlek. 

Jag är i den åldersgrupp som du påstår dig uppskatta men bara sett till år. Att bli uppskattad enbart för en sexuell stereotyp som du byggt upp om kvinnor i min ålder låter inte vidare sympatiskt eller åtråvärt. 
    Om bägge är införstådda med läget och att relationen bara grundar sig på sex är det inget utnyttjande. Vi vuxna kvinnor är fullt kapabla att skilja på sex och kärlek och kan välja respektive avstå. Jag blir störd av att vi anses vara offer och mindre kapabla att ta vara på oss själva så fort det rör sig om sex. Och inleder man en relation med en mycket yngre man är det för mig självklart att den inte har någon framtid utan handlar om ömsesidig njutning för stunden. 
  • Lillabuselusan

Jag är snart 40 jag med. Jag förstår hela grejen med åldersskillnaden, att ta vara på varandras erfarenheter och skills, drift etc.
    Det hela är ju en pirrig grej. Det får jag ju hålla med om. 😆

• Anonym (Eh?)
    Anonym (Malin) skrev 2024-07-12 14:02:19 följande:
    Om bägge är införstådda med läget och att relationen bara grundar sig på sex är det inget utnyttjande. Vi vuxna kvinnor är fullt kapabla att skilja på sex och kärlek och kan välja respektive avstå. Jag blir störd av att vi anses vara offer och mindre kapabla att ta vara på oss själva så fort det rör sig om sex. Och inleder man en relation med en mycket yngre man är det för mig självklart att den inte har någon framtid utan handlar om ömsesidig njutning för stunden. 
    Självklart är det ett utnyttjande om ingen kärlek finns med i bilden.

Att vara vuxen har inget att göra med att vara känslomässigt störd och enbart se sex i en människa. Att objektifiera är det mestadels hormonstinna s som gör.
  • Anonym (Eh?)
    Gillarmilfs skrev 2024-07-12 13:02:20 följande:
    Självklart är det inte ett utnyttjande om båda parter är införstådda på premisserna som sattes från början. Om sexet är bra och båda uppskattar relationen behöver det väl inte vara meningslöst? Sen köper jag att man kan tycka att sex utan kärlek inte är något eftersträvansvärt men jag tycker folk ska få göra som de vill utan att andra ska döma så fort saker inte passar deras världsbild.
    Jo, om du inte älskar personen eller bryr dig annat än om sex så är det ett utnyttjande.

Tomt och kärlekslöst sex är meningslöst jo. Åtminstone för oss som inte objektifierar människor.
  • Anonym (Mona)

Oj vad vissa blev bittra över att det finns yngre vuxna karlar som tänder på och vill ligga med äldre vuxna kvinnor..

Du som kallar det utnyttjande kan ju inte ha alla hästar hemma på hjärnkontoret.
    Eller så är du bara avundsjuk på andra kvinnor som ligger med yngre män.

Vare sig jag legat med en mycket yngre eller en äldre karl så har alltid båda varit vuxna och frivilligt velat ligga..
    Så vem blir utnyttjad?
    Den yngre karln, den äldre kvinnan eller den äldre mannen?

Med ditt tänk så måste du ju tycka att alla utnyttjar varandra oavsett vad
    man har för ålder om man har sex med varandra bara för njutnings skull.
    Jo man kan faktiskt ha sex med både yngre och äldre bara för njutnings skull..Det är jäkligt nice..Och något att prova kanske..Om du inte gjort det så har du definitivt missat något viktigt i livet!!
    Självklart menar jag att båda gör det frivilligt.

Försök förstå att utnyttjande är något helt annat än det TS pratar om...Där den ena parten tvingas till sex.
    Och jag är övertygad om att TS varken tvingas eller tvingar någon till sex..

• Anonym (Eh?)
    Anonym (Mona) skrev 2024-07-16 20:34:36 följande:

Oj vad vissa blev bittra över att det finns yngre vuxna karlar som tänder på och vill ligga med äldre vuxna kvinnor..

Du som kallar det utnyttjande kan ju inte ha alla hästar hemma på hjärnkontoret.
    Eller så är du bara avundsjuk på andra kvinnor som ligger med yngre män.

Vare sig jag legat med en mycket yngre eller en äldre karl så har alltid båda varit vuxna och frivilligt velat ligga..
    Så vem blir utnyttjad?
    Den yngre karln, den äldre kvinnan eller den äldre mannen?

Med ditt tänk så måste du ju tycka att alla utnyttjar varandra oavsett vad
    man har för ålder om man har sex med varandra bara för njutnings skull.
    Jo man kan faktiskt ha sex med både yngre och äldre bara för njutnings skull..Det är jäkligt nice..Och något att prova kanske..Om du inte gjort det så har du definitivt missat något viktigt i livet!!
    Självklart menar jag att båda gör det frivilligt.

Försök förstå att utnyttjande är något helt annat än det TS pratar om...Där den ena parten tvingas till sex.
    Och jag är övertygad om att TS varken tvingas eller tvingar någon till sex..

Nej, det är snarare du som inte har tillräckligt med vett i hjärnan att förstå vad ordet utnyttja faktiskt betyder. Det handlar verkligen inte bara om att tvinga någon till något. 

Att utnyttjandet är ömsesidigt i ert fall gör det inte mindre ytligt tomt och meningslöst. 

Nej, det finns inget att vara avundsjuk på då jag har självrespekt nog att inte låta mig utnyttjas av unga desperata män som bara vill pumpa era tantiga kroppar och sen dumpa. Det är du och dina gelikar som saknar insikt i hur unga incelfånar tänker. 

Nej, jag har inte missat ett skvatt. Det finns inget njutbart i att ha sex med någon som inte bryr sig om en, objektifierar, och bara är ute efter att pippa och sen går sin väg. Det är helt meningslöst som sagt och inget som lockar mig det minsta.

Nej som sagt. Om killen inte lovat dig någon riktig kärlek utan enbart ser dig som någon att stoppa in snorren i så är det ett solklart utnyttjande. Helt otroligt att vuxna, medelålders kvinnor inte fattar något så enkelt. Man slår sig nästan för pannan av er insiktslöshet. 
  • Anonym (Mona)
    Anonym (Eh?) skrev 2024-07-17 00:53:21 följande:
    Nej, det är snarare du som inte har tillräckligt med vett i hjärnan att förstå vad ordet utnyttja faktiskt betyder. Det handlar verkligen inte bara om att tvinga någon till något. 

Att utnyttjandet är ömsesidigt i ert fall gör det inte mindre ytligt tomt och meningslöst. 

Nej, det finns inget att vara avundsjuk på då jag har självrespekt nog att inte låta mig utnyttjas av unga desperata män som bara vill pumpa era tantiga kroppar och sen dumpa. Det är du och dina gelikar som saknar insikt i hur unga incelfånar tänker. 

Nej, jag har inte missat ett skvatt. Det finns inget njutbart i att ha sex med någon som inte bryr sig om en, objektifierar, och bara är ute efter att pippa och sen går sin väg. Det är helt meningslöst som sagt och inget som lockar mig det minsta.

Nej som sagt. Om killen inte lovat dig någon riktig kärlek utan enbart ser dig som någon att stoppa in snorren i så är det ett solklart utnyttjande. Helt otroligt att vuxna, medelålders kvinnor inte fattar något så enkelt. Man slår sig nästan för pannan av er insiktslöshet. 
    Och jag slår mig för pannan av din insiktslöshet..och din stora okunnighet gällande sex och andra människor.
    Du får såklart tycka att sex är meningslöst om du har den erfarenheten av sex,  men det betyder ju inte att sex är meningslöst för mig förstår du väl.
    Och bara för du blivit dumpad av alla karlar så betyder ju inte det att jag har blivit dumpad!? Jag har faktiskt aldrig blivit dumpad av en kille..Dom vill alltid ha mer än vad jag KAN ge dom efter dom träffat mig ngr ggr.

Men jag vill eller kan INTE ha en karl som lovar mig kärlek för sjutton..Jag har redan en make så det funkar inte för mig. 
    Jag och säkert många andra kvinnor med mig som inte är rädda för sex väljer såklart MEDVETET yngre karlar som vi vet inte vill ha ett förhållande.
    Det är åtm vad jag har gjort..Jag vill bara ha djuriskt sex med yngre män och är inte ute efter en.till make kan jag lova dig..
    Trots det så blir alltid karlarna intresserade av mer..Och då är det dags för en ny..
  • Miss Sunny
    Anonym (Mona) skrev 2024-07-20 20:13:57 följande:
    Och jag slår mig för pannan av din insiktslöshet..och din stora okunnighet gällande sex och andra människor.
    Du får såklart tycka att sex är meningslöst om du har den erfarenheten av sex,  men det betyder ju inte att sex är meningslöst för mig förstår du väl.
    Och bara för du blivit dumpad av alla karlar så betyder ju inte det att jag har blivit dumpad!? Jag har faktiskt aldrig blivit dumpad av en kille..Dom vill alltid ha mer än vad jag KAN ge dom efter dom träffat mig ngr ggr.

Men jag vill eller kan INTE ha en karl som lovar mig kärlek för sjutton..Jag har redan en make så det funkar inte för mig. 
    Jag och säkert många andra kvinnor med mig som inte är rädda för sex väljer såklart MEDVETET yngre karlar som vi vet inte vill ha ett förhållande.
    Det är åtm vad jag har gjort..Jag vill bara ha djuriskt sex med yngre män och är inte ute efter en.till make kan jag lova dig..
    Trots det så blir alltid karlarna intresserade av mer..Och då är det dags för en ny..
     + 1    Flört
  • Kirenaj68

Till Anonym (eh).

Ett KK-förhållande är inget för dig. Bra så. Låt de andra som inte delar dina betänkligheter få leva sina liv som de vill. 

• Anonym (Eh?)
    Kirenaj68 skrev 2024-07-21 02:38:42 följande:

Till Anonym (eh).

Ett KK-förhållande är inget för dig. Bra så. Låt de andra som inte delar dina betänkligheter få leva sina liv som de vill. 

Det gör jag redan. Min kritik var i första hand riktad åt trådstartaren som har väldigt förutfattade meningar om medelålders kvinnors sexualitet, som om vi alla vore nåt slags desperata nymfomaner som bara klöser tag i de sexmöjligheter som kommer i vår väg utan att tänka ett steg längre än så. 

Jag vill understryka för honom att det finns en hel del av oss som är betydligt mer kräsna än så och intresserade av seriösa relationer enbart, och inte finns till för att utnyttjas av unga killar som bara vill ha sex och sen sticka.

Och man har full rätt att säga vad man tycker om ytlig och kall lössläppthet i allmänhet. Diskussionen är fri för detta.
  • Anonym (Eh?)
    Anonym (Mona) skrev 2024-07-20 20:13:57 följande:

Tvärtom, jag har insikt så det räcker kring hur unga män ofta tänker om sex och deras egen lössläppthet i yngre ålder då hormonerna flödar och hjärnan inte är färdigvuxen. 

Och snygg projicering du kom med där. Jag har aldrig blivit utnyttjad eftersom jag aldrig skulle umgås med ytliga dåliga män som utnyttjar kvinnor för sex. 

Det är snarare du som blir utnyttjad och använd av dessa unga killar eftersom de vet att de får lättillgänglig kärlekslöst sex utan att behöva lova dig något av substans.

Nej, det där låter bara så sorgligt naivt. Unga killar kommer inte att vilja stadga sig med en äldre kvinna eftersom de så småningom vill ha barn och bilda en egen familj, Något som en äldre kvinna sällan kan ge dem pga en dalande fertilitet.

Statistiken talar också emot dig på den punkten. Män skaffar barn och familj med kvinnor i ungefär samma ålder som de själva. Efter den period då de utnyttjat äldre kvinnor för sex och sen dumpat dem som trasiga leksaker. 

Att du sen är gift är ju bara beklagligt. Oerhört respektlöst att bedra den person som står en allra närmast. Mer lågt än så kan man knappast sjunka. Usch säger jag bara.
  • Anonym (Mona)
    Anonym (Eh?) skrev 2024-07-21 03:21:28 följande:
    Tvärtom, jag har insikt så det räcker kring hur unga män ofta tänker om sex och deras egen lössläppthet i yngre ålder då hormonerna flödar och hjärnan inte är färdigvuxen. 

Och snygg projicering du kom med där. Jag har aldrig blivit utnyttjad eftersom jag aldrig skulle umgås med ytliga dåliga män som utnyttjar kvinnor för sex. 

Det är snarare du som blir utnyttjad och använd av dessa unga killar eftersom de vet att de får lättillgänglig kärlekslöst sex utan att behöva lova dig något av substans.

Nej, det där låter bara så sorgligt naivt. Unga killar kommer inte att vilja stadga sig med en äldre kvinna eftersom de så småningom vill ha barn och bilda en egen familj, Något som en äldre kvinna sällan kan ge dem pga en dalande fertilitet.

Statistiken talar också emot dig på den punkten. Män skaffar barn och familj med kvinnor i ungefär samma ålder som de själva. Efter den period då de utnyttjat äldre kvinnor för sex och sen dumpat dem som trasiga leksaker. 

Att du sen är gift är ju bara beklagligt. Oerhört respektlöst att bedra den person som står en allra närmast. Mer lågt än så kan man knappast sjunka. Usch säger jag bara.
    Vad är det som är så svårt att förstå för dig!?
    Det finns även kvinnor som njuter av kärlekslöst sex!
    Det är liksom inte bara män som kan njuta av sex utan kärlek.

Du förstår väl att även om man är lika gammal som en man så kan man bli utnyttjad..
    Som yngre tjej så blir man lättare utnyttjad av män än om man är äldre.

Vad är det som är naivt av mig? Att tro att min KK vill ha sex när vi träffas. Att tro att det kommer bli jäkligt skönt.
    För det är det enda jag tror.
    Som jag redan skrivit så är jag redan gift och vill inte ha en ny make.
    Det tolkar du som om att jag vill ha en yngre karl att skaffa förhållande o barn med????? 
    Nej jag är ju inte du! Bara för att din högsta önskan är en egen man och barn. Så är inte det min önskan. 

Min KK har också en partner, hon är skit tråkig i sängen. 
    Min man jobbar utomlands just nu, jag vill inte vara utan sex. Simple as that..

Fast du låter ju bara mer och mer avundsjuk..
    Eller så är du såhär himla udda och bara måste vara gift innan du kan ligga..Bara för att den enda killen du dejtat, träffade en äldre kvinna som han lämnade dig för..
    Antagligen för att du var så tråkig i sängen så han höll på att avlida stackarn...Är det därför du är så emot att äldre kvinnor ligger med yngre män.
    Då förstår jag din bitterhet..
  • Anonym (Ålder)
    Lillabuselusan skrev 2024-07-16 19:49:50 följande:

Jag är snart 40 jag med. Jag förstår hela grejen med åldersskillnaden, att ta vara på varandras erfarenheter och skills, drift etc.
    Det hela är ju en pirrig grej. Det får jag ju hålla med om. 😆

Men dras du till yngre män?
Svar på tråden Kvinnor mellan 35-50 är bäst