• Anonym (Bella)

Någon annan som ifrågasätter gängse uppfattning om vad som är en medelstor kuk?

Antingen har både jag och mina närmaste tjejkompisar haft tur och det bara är en slump, men vi har bara undantagsvis interagerat med 14-15 cm kukar utan i regel har det snarare varit runt 18 cm (och en del ännu större), vilket jag tror är ett mer korrekt medelvärde. Någon som har liknande erfarenhet?

• Svar på tråden Någon annan som ifrågasätter gängse uppfattning om vad som är en medelstor kuk?
  • Anonym (Aaa)
    Anonym (Yes) skrev 2024-07-15 20:14:32 följande:
    Fast snittet gäller väl world wide och inte i Sverige? Precis som svenska män generellt är längre än män i många andra länder borde ju paketet också matcha storleken? 

18cm på en kille 170cm ser enormt ut. på 200cm ser det inte alls stort ut

• Anonym (Yes)
    Anonym (Aaa) skrev 2024-07-15 20:53:39 följande:

nej snittet 15 cm är Sverige. 13,14 worldwide.

tar du bara asien är snittet ner mot 11

Okej, men frågan är ju om man sett till längden. Att ju längre man desto större penis i snitt, min erfarenhet är iaf det. 
  • Anonym (E)

Jag tror faktiskt ofta att tjejer tar fel på storlekar. Jag har exakt 14 cm breda händer, så allt över 14 cm sticker ut om jag greppar runt penis med båda händer. Det är rätt rejält ändå. Så de flesta av oss har nog mest erfarenhet av just kukar i ungefär den storleken och om man inte kontrollmätt är det rätt lätt att tro att de är större än de faktiskt är. Jag reagerar nog inte på att en kuk skulle vara liten innan den närmar sig 10 cm.

• Anonym (Lösningen)

Ingen i tråden har funderat över vilka killar som är i omlopp både relationsmässigt och för ons?

Det finns en stor skara män som sällan/aldrig har ett förhållande eller ligger runt. Om man skulle mäta ett snitt på dessa herrar så skulle det antagligen vara mindre generellt sett. Av den del män som är i omlopp bland kvinnor, om man nu kan kalla det så, är troligtvis deras kukar större. 

• Anonym (Bella)
    Anonym (Lösningen) skrev 2024-07-16 09:38:00 följande:

Ingen i tråden har funderat över vilka killar som är i omlopp både relationsmässigt och för ons?

Det finns en stor skara män som sällan/aldrig har ett förhållande eller ligger runt. Om man skulle mäta ett snitt på dessa herrar så skulle det antagligen vara mindre generellt sett. Av den del män som är i omlopp bland kvinnor, om man nu kan kalla det så, är troligtvis deras kukar större. 

Du kan nog ha en poäng här! Tror fortfarande på min tes, men visst kan det vara som du säger. Större kuk > mer självförtroende > får ligga mer. Och sedan antar jag att välutrustade söker efter sex ännu mer än mindre välutrustade eftersom jag utgår från att sex är skönare med större kuk pga mer friktion, tightare "fit" och så?
  • Anonym (Alternativt)
    Anonym (Lösningen) skrev 2024-07-16 09:38:00 följande:

Nja det är väl så att killar med stora bra kukar släpper inte kvinnor i första taget och de blir de med små maskar som blir över och finns i singelträsket.
  • Anonym (Lustfyllt par)

Jag och min fru är aktiva swingers och har haft med ett större gäng män i sängen genom åren. Jag har 19 cm och enbart en enda av alla ha har längre, resten kortare och ganska många betydligt kortare. Min är 13 i omkrets och där har väl och där har några fler varit grövre men de allra flesta har varit mindre. Min upplevelse är att måtten som anges som medel och normalmått stämmer mycket väl med verkligheten. Att medellängden är runt 14-15 cm tror jag absolut på. 
    Något som också är tydligt är att alla som sagt hur stor de har har haft mycket mindre i verkligheten. 
    Måttet ska tas med linjal på ovansida penis när den står rakt ut, 90 grader från kroppen och måttet ska tas från blygdbenet till toppen. Så linjalen ska tryckas in mot benet.

• Öland 4ever

Jag misstänker eller tror starkt att det är TRE SAKER MAN ALDRIG SKA DISKUTERA!!!

Storleken på en mans kuk!

En kvinnas vikt!

En kvinnas storlek på brösten!

För allas trevnad - diskutera ALDRIG mannens kukstorlek och kvinnans vikt och bröststorlek!!!

Ha en trevlig sommar  Hjärta

Bor man på Öland så varför inte Öland 4ever (www.oland4ever.com)
  • Anonym (Xs)

Drömmen är ju en man med så liten kuk att det inte ens är lönt att knulla, såna män brukar kompensera på alla möjliga vis, inom många områden. Den kompensationen väger upp tusenfalt, för det finns ingen kuk på denna planet som är ens lite spännande. 

• Anonym (Lösningen)
    Öland 4ever skrev 2024-07-16 13:59:30 följande:

Jag misstänker eller tror starkt att det är TRE SAKER MAN ALDRIG SKA DISKUTERA!!!

Storleken på en mans kuk!

En kvinnas vikt!

En kvinnas storlek på brösten!

För allas trevnad - diskutera ALDRIG mannens kukstorlek och kvinnans vikt och bröststorlek!!!

Ha en trevlig sommar  Hjärta

Lägg till politik, prostitution, unga kvinnor och äldre män på den listan.
  • Lazzi

Tur man har liten då så man slipper en massa tjat 

• Tom Araya

Först undrar jag hur ni kom fram till längden hos de killar ni har varit med, har ni gissat eller mätt alla?

Sedan måste du inse hur litet underlag för statistik som du och dina vänner utgör. Du drar slutsatser av gruskorns form och storlek på det lilla du har i handen.

Sedan är det nog med stor sannolikhet så att killar med stort självförtroende är mer framåt och träffar fler tjejer och sannolikt har rikligt utrustade kilar ofta lite bättre självförtroende.

• XDX

Varför skulle du och dina vänninor veta bättre än den samlade statistiken på calcsd.info/

Medellönen i Sverige är 39900 kr. Alla mina vänner, och jag, har en lön som skiljer sig rejält från medellönen. Det ger mig ingen vettig grund för att ifrågasätta medellönen. 

Mest sålda kondomen är Profil, och dess storleksrekommendation stämmer med medelstorleken enligt statistiken. Den passar inte alls mig men det ger mig ingen grund att ifrågasätta medelstorleken. 

Att mäta nån enstaka och gissa resten är väldigt otillförlitligt. Jag o en nära kvinnlig vän har roat oss med att gissa storlek på kukformade objekt. Gissningarna blir väldigt otillförlitliga även om vi får känna på objekten. Lägger man sen till olika kroppsproportioner (storlek på testiklar, händer, armar, höfter, etc) så blir det ännu otillförlitligare. Kolla t ex på  r/dicksbeingmeasured ochl iknande på Reddit. 

Ps. Jag har haft särskild anledning att fördjupa mig i detta ämne. Ville bara påpeka det och undanbeda mig hånfulla kommentarer. 

Svar på tråden Någon annan som ifrågasätter gängse uppfattning om vad som är en medelstor kuk?