Lämnade min man och tog med mig barnen
Jag var gift med en man i 8 år och har två barn med han. För 2 år sen sårade jag han med att lämna utan att prata och tog med mig mina barn utomlands där vi stannade i 2 år. Han fick inte träffa barnen eller prata med dom under de åren (orsak är privat). Men efter 2 år återvände jag till Sverige och tog kontakt med han, jag förklarade situationen och orsaken till min hastiga beslut. Han var krossad och besviken, vilket jag förstå, han försökte att ta kontakt för träffa barnen och kämpade under de åren.
Nu till problemet jag har alltid älskat han under de 2 åren, och inte kunnat ?gå vidare? jag förklarade mina känslor, men han trodde jag hatade han under de två åren, och gått vidare, han har träffat andra och tagit hem de till våran gemensamma hem, han har träffat en annan kvinna som har barn i mina barns ålder som har umgåtts med han hos oss, de har använt mina barns leksaker och rum. Han har rest utomlands och gjort tusentals aktiviteter med henne och hennes barn, de har tydligen spenderat hela sommaren 2022 tillsammans. Vilket sårar mig jätte mycket, han fortsatte dock inte förhållandet, för han tyckte det vet jobbigt att träffa henne med hennes barn, han hade kontakt med henne i ca 7-8 månader.
Nu till problemet jag har berättat att jag älskar han, att jag vill att vi försöker igen, han kan gå med på att ge mig en ny chans men vill först ?säkra? att jag aldrig hugger honom på samma sätt och utsätter barnen för att bli av med din förälder igen.
Men jag har svårt att acceptera att han har haft fysiskt kontakt med andra kvinnor och i vårat hem, han inledde ny relation redan efter några veckor med nya kvinnor. Jag kan inte sluta tänka på alla kvinnor och speciellt hon med barnen. Han säger att han inte haft känslor för någon efter mig, endast varit intresserad och nyfiken på personerna, kan jag tro på det tror ni? jag älskar han och alltid gjort, men han gick och var med andra så fort jag var borta. Han säger att han är hjärtekrossad och att han träffat andra för han känt sig ensam och sårad.
Han säger att han inte har kontakt med andra idag, tror ni jag kan tro på det? Jag känner mig sårad att han ?ersatte? oss med ny familj under och tiden jag var borta. Jag vill vara med han men kan inte sluta tänka på alla han varit med. Han är även rädd att jag ska såra han igen, men säger ett han kan ta den risken för sin familj. Va tycker ni jag ska göra går typ i sönder. Han vill att vi har fysiskt kontakt men jag har sagt att jag vill att han testar sig först. jag mår verkligen inte bra.