-
20-30 årsåldernDu måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vid vilken ålder är kvinnor kåtast?
-
När de mår bra och känner sig uppskattade som människor.
Sexfixerade töntar tänder inte några gnistor precis. -
Unga. Lite senare har de hunnit legat med hela staden, så då tänds det inga gnistor.
-
I början av ett förhållande. Därefter rasar det.
-
Jag har haft 2 perioder kan vi säga. Först mellan 18-25, sedan fick jag en slags förklimakteriegrej med någon slags ångestdriven kåthet ihop med depression. Runt 45. Inte kåt på samma sätt, men väldigt kåt på ett jobbigt sätt där jag kände mig oerhört ful och osexig men ändå kåt. Att mitt äktenskap överlevde fas 2 är ett mirakel och 100% min mans förtjänst :D
-
Jag kan ju bara svara för mig själv, och jag hade definitivt min sexuella höjdpunkt mellan 30 och 35. Efter det kom graviditet, spädbarnstiden och småbarnsåren då jag hade absolut noll intresse av eller ork för sex. Sen är jag bara 48 så jag kan ju inte uttala mig om hur det kommer att bli efter 50. Har hört att många kvinnor får ett uppsving efter klimakteriet, när man slipper hormoncykler, pms och mens, så jag hoppas på att 50-60 bli bäst!
I undersökningen saknar jag under 20 år för min andra kåtaste period i livet var nog i gymnasiet då jag hade sex jämt och livet var fullt av förälskelse, kåthet och spänning.
-
Nu ä ja inte tjej men ja ä kåt
-
Har aldrig varit så kåt som i förklimakteriet. Jag blev som en 15-årig kille i ett drygt år och har aldrig varit med om något liknande, det var som en psykos eller ett drogrus.
Tack och lov gick det över innan relationen sprack. -
Saknar alternativet 15-20!
Kåta, nyfikna, busiga och glada! -
Jag vet inte har hört att det blir ännu bättre vid 30-50
Men det kanske inte stämmer -
Jag har aldrig vart så kåt som jag är nu. Jag är 40.
-
Känns det konstigt skrämmande kanske båda? Har du blivit mer dragen till yngre män?SannnaB skrev 2024-07-20 13:19:25 följande:
Jag har aldrig vart så kåt som jag är nu. Jag är 40.
-
Jag skulle säga att det funnits två åldrar för mig, som äldre tonåring (på jämnåriga så ingen får för mycket ideer) och från ungefär 39 och upp till nu (48) så har det inte avtagit, blir snarare starkare ju äldre jag blir. Har inte kommit i klimakteriet, vet inte hur det blir då.
-
Så då kanske det stämmer att det blir bättre för kvinnor vid 30 och uppåt?Anonym (op) skrev 2024-07-20 13:31:13 följande:
Jag skulle säga att det funnits två åldrar för mig, som äldre tonåring (på jämnåriga så ingen får för mycket ideer) och från ungefär 39 och upp till nu (48) så har det inte avtagit, blir snarare starkare ju äldre jag blir. Har inte kommit i klimakteriet, vet inte hur det blir då.
-
Inte 30 för mig, snarare 40.Anonym (Vet inte) skrev 2024-07-20 13:38:54 följande:Så då kanske det stämmer att det blir bättre för kvinnor vid 30 och uppåt?
Vid 30 hade jag små barn och var aldrig kåt. -
Inte ett dugg.Anonym (Vet inte) skrev 2024-07-20 13:26:58 följande:Känns det konstigt skrämmande kanske båda? Har du blivit mer dragen till yngre män?
Jag har alltid varit en silverback- kvinna. Vill ha erfarenheten hos en jämnårig (eller tidigare äldre) man som kan.