Anonym (Tuva) skrev 2024-07-23 20:24:59 följande:
Hej! Du ska veta att det kändes så skönt att höra att avbrutet kändes för dig som en påminnelse om att han inte ville göra dig gravid. Jag börjar känna så ibland och känns lite knäppt att känna så. Typ nästan som att jag inte "duger". Visste din kille om att du kände som du gjorde?
När kom han i dig? Var det random eller på "säkra dagar"?
Kanske är det som han säger, att det är "mysigt" och så övertänker jag allt? Vill ju inte direkt fråga då det är anklagande på ganska lösa grunder.
Helt säkert kan man ju inte veta. Hans vän TROR att det var så pga att hon började springa på toa direkt efter sex och vara där jättelänge. Men min kille sa att han tror de körde avbrutet så hon kan mycket väl ha råkat bli gravid på typ försats. Bör nämnas att denna strulkompis uppger sig ha gjort TVÅ kvinnor gravida på samma vis (en fick missfall) och han påstod att den första också lurat till sig graviditeten. Detta gör att jag ändå tror det kanske är han som slarvat med att inte skydda sig och vill frånta sig ansvaret. För som du säger, är väl knappast lätt att inseminera sig själv manuellt sådär.
Jo jag sa till honom att jag inte gillade det och att jag hellre hade spiral tills han var redo för ett barn till isåfall men han var rädd för att trådarna skulle kännas. Oftas kom han i mig på säkra dagar typ när jag hade mens men nån gång var det random. Han ville ju egentligen vänta med ett barn till men jag är inte så ung (fyller 37 snart) och så ville jag vara klar med småbarn nån gång också,
Ja alltså jag vet inte , man kan ju definitivt bli gravid genom att inseminera sig själv.. en bekant berättade att hon blev det när hennes kille satt i fängelse och skickade med henne en burk. Och det är ju inte helt ovanligt att typ vänner som skaffar barn tillsammans gör så. Men då är det ju i en burk. Har lite svårt att tänka mig att det skulle funka om nån typ har kommit på magen men jag vet inte. Är det i en kondom skulle det säkert kunna funka. Men kan ju vara så att killen hittar på det också för att han själv har slarvat.