• Anonym (Sugen)

Gift med en man vill ligga med en kvinna

Jag är gift med en man som jag älskar? men vill inget hellre än att ligga med en kvinna. Jag är bi och har alltid vetat om de, min man vet också om det så ingen nyhet. I perioder har min lust efter kvinnor ökat samtidigt som lusten för honom har minskat sen har det vänt. Men det senaste åren så kan jag inte sluta sukta efter en kvinna, fantiserar om alla kvinnor jag träffar typ. Lusten för min man är typ noll.

Har länge funderat kring att fråga om jag kan få ligga med en kvinna. tror kanske att han skulle säga ok till det men är rädd för att han ska vilja också ligga med en annan kvinna vilket jag inte tycker är samma sak men vet inte hur jag skulle kunna säga nej och sen själv ligga med en annan kvinna. Vill absolut inte ha trekant, har testat innan och det är inte min grej tyvärr. Min största rädsla är dock att det dödar vår relation. Har någon varit i samma sits med lyckad utgång? 

om han skulle säga ja, vart kan jag träffa en härlig kvinna att spendera natten med?  

• Svar på tråden Gift med en man vill ligga med en kvinna
  • LostNLate

Du säger att det inte är samma sak att han skulle ligga med en annan kvinna som att du skulle göra det. Vad är skillnaden? Ja visst du skulle ha chansen att uppleva något med någon du inte kan med honom. Men samma sak gäller ju faktiskt honom också. Att få ligga med en person som är attraherad av honom till skillnad mot dig. 

• Hjelm

Du har ju rent krasst fyra val:

- Acceptera att det aldrig kommer att bli sex med en kvinna utan det stannar som fantasi
    - Gör slut med din partner för att kunna träffa en kvinna för sex
    - Var otrogen mot din partner genom att ha sex med en kvinna i smyg
    - Lyft frågan med din partner och säg precis som det är.

Vilket alternativ låter vettigast?

Sen är det inte rimligt av dig att förvänta dig att du skulle ges ett frikort att ha sex med en annan valfri person, men inte vara villig att ge honom detsamma tillbaka. Det är ju också något du får ha i åtanke. 
    Kanske också värt att fundera på om alla fantasier verkligen är värda att förverkliga, satt i relation till vad man kanske då förlorar på vägen.

• StudierKemi

Jag har en alternativ lösning till dig. Du får avgöra själv om det är något för dig eller inte. Du kanske kan köpa en sån där större variant av lösvagina som inkluderar rumpa också, typ 40*40 cm, och sedan rider du denna så att den börjar lukta f*tta, och sen slickar du på denna. Jag gör så här hemma och jag Älskar det. Jag gillar det mer än att suga en dildo som jag ridit först, jag gör nästan aldrig det sistnämnda. Men att rida en vagina och sen slicka gör jag ofta... Jag kanske också är bi, jag vet inte. Jag bryr mig inte så mycket om såna etiketter. Så det var mitt tips iallafall. För mig räcker det gott och väl och jag har bara därför inget direkt behov av att ge mig ut och slicka äkta vara. Prova göra detta i ensamhet först? En man ska inte behöva lägga sig i i din onani, om du inte vill.

• Anonym (Bli ärlig)

Jag tycker Ts dags att bli  ärligt mot dig själv o din man. Min fru har erkänt i somnen att hon vill ligga med ett bekant(kvinna). Att hon har ingen sex lust men onanera i sangen bredvid mig.....up till 6 ganger på en nätt. Säger jag nånting det är tydligen grä våld men vad hon gör är torture till själen ....

Bli ärligt!

• Anonym (Bli ärlig)

Jag tycker Ts dags att bli  ärligt mot dig själv o din man. Min fru har erkänt i somnen att hon vill ligga med ett bekant(kvinna). Att hon har ingen sex lust men onanera i sangen bredvid mig.....up till 6 ganger på en nätt. Säger jag nånting det är tydligen grä våld men vad hon gör är torture till själen ....

Bli ärligt!

• Anonym (Ann)

Hur kan det inte vara samma sak om han vill ligga med en person han tycker är sexig som när du vill det? Vad spelar kön för roll?

• Meddelande borttaget
  • Tjejeeeeen97
    Anonym (Sugen) skrev 2024-07-23 23:24:00 följande:
    Gift med en man vill ligga med en kvinna

Jag är gift med en man som jag älskar? men vill inget hellre än att ligga med en kvinna. Jag är bi och har alltid vetat om de, min man vet också om det så ingen nyhet. I perioder har min lust efter kvinnor ökat samtidigt som lusten för honom har minskat sen har det vänt. Men det senaste åren så kan jag inte sluta sukta efter en kvinna, fantiserar om alla kvinnor jag träffar typ. Lusten för min man är typ noll.

Har länge funderat kring att fråga om jag kan få ligga med en kvinna. tror kanske att han skulle säga ok till det men är rädd för att han ska vilja också ligga med en annan kvinna vilket jag inte tycker är samma sak men vet inte hur jag skulle kunna säga nej och sen själv ligga med en annan kvinna. Vill absolut inte ha trekant, har testat innan och det är inte min grej tyvärr. Min största rädsla är dock att det dödar vår relation. Har någon varit i samma sits med lyckad utgång? 

om han skulle säga ja, vart kan jag träffa en härlig kvinna att spendera natten med?  

Så sjukt? känns som att det var jag som skrivit detta du skrivit! Är i exakt samma sits!
  • Anonym (Sugen)
    Hjelm skrev 2024-07-23 23:48:27 följande:

Du har ju rent krasst fyra val:

- Acceptera att det aldrig kommer att bli sex med en kvinna utan det stannar som fantasi
    - Gör slut med din partner för att kunna träffa en kvinna för sex
    - Var otrogen mot din partner genom att ha sex med en kvinna i smyg
    - Lyft frågan med din partner och säg precis som det är.

Vilket alternativ låter vettigast?

Sen är det inte rimligt av dig att förvänta dig att du skulle ges ett frikort att ha sex med en annan valfri person, men inte vara villig att ge honom detsamma tillbaka. Det är ju också något du får ha i åtanke. 
    Kanske också värt att fundera på om alla fantasier verkligen är värda att förverkliga, satt i relation till vad man kanske då förlorar på vägen.

Mycket bra insikter.

nä du har nog rätt i att jag inte kan förvänta mig att få frikort utan att ge frikort. Det är det jag står och väger på
  • Anonym (Sugen)
    Tjejeeeeen97 skrev 2024-07-25 14:27:34 följande:
    Så sjukt? känns som att det var jag som skrivit detta du skrivit! Är i exakt samma sits!
    Vad sjukt! Hur tänker du kring att fråga din kille om frikort? 
  • Tjejeeeeen97
    Anonym (Sugen) skrev 2024-07-31 21:19:45 följande:
    Vad sjukt! Hur tänker du kring att fråga din kille om frikort? 
    Jag vet faktiskt inte 🥺 är nog inget jag haft vågat ta upp med killen.. det är dock min dröm just nu och hoppas dock det går att få till verklighet någongång. 😫
Svar på tråden Gift med en man vill ligga med en kvinna