• Född1984

Sexiga underkläder för män?

Varför finns det inga sexiga underkläder till män? Jag skulle vilja kunna överraska min fru med något riktigt hett. Och när jag letar runt på nätet så finns det så få alternativ för män. Ska man generalisera så finns det antingen vanliga boxer eller breifs, inget fel i det men kanske inte super sexigt(?), eller så så är det kalsongerna som mest känns plojjiga.

Min fru kan köpa något lite spicy och jag känner att det är hett för att hon har gjort något för att känna sig sexig. Sen exakt vad det är, visst spelar det roll men det är ju egentligen ansträngningen som gör det hett. Men givetvis har även jag preferenser och uppskattar olika saker mer andra mindre. Men det är alltid lite av en turn on för oss att hon har köpt något sexigt och antingen att hon har det på när det ska liggas som en överraskning eller att hon visar innan och har det på hela dagen så jag vet. Brukar alltid sluta på ett härligt sätt. 

Så min fråga är. 

Ni som är intresserade av män vad tycker ni är sexigt på, just en, man? Är boxer osv hett? Hur ska jag tänka? Vad tänker ni? Kanske man ska skippa underkläder helt? 

• Svar på tråden Sexiga underkläder för män?
  • XDX

Ni verkar besatta av mitt paket och att översexualiserar det. 

Nåväl. Det verkar vara kört med sexiga underkläder för män enligt alla Karens här. Dock är ni nog inte den tilltänkta målgruppen... så man undrar fortfarande vad andra tycker, hade varit kul att få åsikter av icke-Karens! 

• Anonym (Nej tack)
    XDX skrev 2024-07-29 21:50:23 följande:

Nåväl. Det verkar vara kört med sexiga underkläder för män enligt alla Karens här. Dock är ni nog inte den tilltänkta målgruppen... så man undrar fortfarande vad andra tycker, hade varit kul att få åsikter av icke-Karens! 

Och där kom det igen. Andra mannen i tråden som blir kränkt över att tjejer finner det avtändande. Då ska vi minsann kallas saker.
  • Anonym (R)
    XDX skrev 2024-07-29 21:50:23 följande:

Vilken är målgruppen? De enda jag sett som verkar gilla det litegrann är homosexuella män. Som bisexuell man har jag dock fortfarande lite svårt att förstå det.
  • XDX
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-07-29 22:02:35 följande:
    Och där kom det igen. Andra mannen i tråden som blir kränkt över att tjejer finner det avtändande. Då ska vi minsann kallas saker.
    Helt ok med att någon tycker det är avtändande, det är ju en legitim preferens. Att du påstår att jag skulle vara kränkt över det är bara billigt. 

Det är påhoppen och den överdrivna upprördheten jag tycker är beklämmande. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nej tack)
    XDX skrev 2024-07-29 22:24:24 följande:
    Helt ok med att någon tycker det är avtändande, det är ju en legitim preferens. Att du påstår att jag skulle vara kränkt över det är bara billigt. 

Det är påhoppen och den överdrivna upprördheten jag tycker är beklämmande. 
    Va bra att du inte är kränkt. Varför kallar du oss för Karens då?
  • XDX
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-07-30 08:15:12 följande:
    Va bra att du inte är kränkt. Varför kallar du oss för Karens då?
    För att ni beter er så. Vill du mig nåt mer får du gärna skriva nån annanstans istället för att fylla denna tråd med off topic. T ex skapar du en separat tråd för det, eller skriver meddelande till mig. 
  • Ami  Heart

Ja, att hitta sexiga underkläder till män är jättesvårt.

Jag uppskattar när min man klär sig i ett par kalsonger av märket Svenjoys. Det för att han själv trivs i dem och strålar ut sexighet då han känner sig sexig.

Finns några exempel här
    www.kinkyangel.co.uk/collections/mens-underwear

Viktigt för mig är att det är annat material än bomull då det blir snabbt urtvättat, ingen kukpåse (kan tyvärr inte svara på varför, men det ser osexigt ut) och gärna något som ger tillgång till kuken o/e pungen (ex gylf, knappar, dragkedja). Just jag gillar också kedjor för att jag tycker om känslan av metall mot min hud. Dragkedjor är dock lite problematiska då de kan riva mig eller pubeshår kan fastna så det kan vara värt avstå om du inte kan känna på kalsongen.

Om du däremot är inne på bomull skulle jag säga att ett par välstrukna mörkblå boxers är att föredra. För mig skulle en datekväll med min man i kostym där han snabbt byter om till de välstrukna kalsongerna så att jag får illusionen av att de inte svettats ner under kvällen vara sexig. Något med att det skulle utstråla kontroll och planering.

• XDX
    Ami Heart skrev 2024-07-30 10:55:05 följande:

Ja, att hitta sexiga underkläder till män är jättesvårt.

Jag uppskattar när min man klär sig i ett par kalsonger av märket Svenjoys. Det för att han själv trivs i dem och strålar ut sexighet då han känner sig sexig.

Finns några exempel här
    www.kinkyangel.co.uk/collections/mens-underwear

Viktigt för mig är att det är annat material än bomull då det blir snabbt urtvättat, ingen kukpåse (kan tyvärr inte svara på varför, men det ser osexigt ut) och gärna något som ger tillgång till kuken o/e pungen (ex gylf, knappar, dragkedja). Just jag gillar också kedjor för att jag tycker om känslan av metall mot min hud. Dragkedjor är dock lite problematiska då de kan riva mig eller pubeshår kan fastna så det kan vara värt avstå om du inte kan känna på kalsongen.

Om du däremot är inne på bomull skulle jag säga att ett par välstrukna mörkblå boxers är att föredra. För mig skulle en datekväll med min man i kostym där han snabbt byter om till de välstrukna kalsongerna så att jag får illusionen av att de inte svettats ner under kvällen vara sexig. Något med att det skulle utstråla kontroll och planering.

Gött, äntligen förslag! Såklart tummen upp från mig 😍

(Personligen inget för mig dock. Både stilen, och det skulle göra ont, ja t o m kunna skada mig.)
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nej tack)

"För att ni beter er så. Vill du mig nåt mer får du gärna skriva nån annanstans istället för att fylla denna tråd med off topic. T ex skapar du en separat tråd för det, eller skriver meddelande till mig. "

Hur beter vi oss?

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Q)
    Valackare86 skrev 2024-08-01 12:00:14 följande:

Överraska med en krallig suspensoar. Olja in kroppen. Posera och stöna. framgångsrecept 

Bra tips, testar det ikväll.
  • Anonym (Martin)
    Anonym (Q) skrev 2024-08-01 14:13:51 följande:
    Bra tips, testar det ikväll.
    Exakt, Black Adder hade rätt även om han körde konceptet på ärkebiskopen!

Svar på tråden Sexiga underkläder för män?