• Anonym (Villrådig)

Hjälp kring sexleksaker

Hej ni erfarna!
    Jag och den jag lever med pratade om vårt sexliv och hon sa sig vara lite missnöjd med att hon kände sig tråkig som inte "som alla andra" tänkte att sexleksaker kan tillföra något till vårt förhållande. Jag svara att det kanske skulle göra det till henne när hon är själv och hon frågade vad jag skulle tycka om det.
    Jag svarade att det skulle jag tycka om, och att jag skulle köpa henne något som inte generar henne. Det skrattade hon åt och pussade mig men svarade inte mer på det.
    Så - vad tror ni, visst var det en bekräftelse på att hon inte skulle ta illa upp? (Den får förstås lämnas här hemma när jag åker bort, så behöver hon inte spela upp en reaktion för mig).
    Men vad?
    Tror att stimuli av klitoris är mest eftertaktat, det är också mkt viktigt att det inte låter för mkt. Tänk att det är en nybörjare helt enkelt - den får heller inte se för "porrig" it. Och - bör kunna beställas från "normala" stälöen som också säljer annat

• Svar på tråden Hjälp kring sexleksaker
  • Anonym (Womanizer)

Womanizer är helt klart bäst! Lätt att använda, olika intensitetsnivåer, lätt att rengöra, vattentät. Den är också väldigt tyst och så fort du tar bort den från kroppen så tystnar den helt. Womanizer kan du beställa på vanliga ställen, inga konstigheter.

• Anonym (Eva)
    Anonym (Womanizer) skrev 2024-08-01 03:53:38 följande:

Womanizer är helt klart bäst! Lätt att använda, olika intensitetsnivåer, lätt att rengöra, vattentät. Den är också väldigt tyst och så fort du tar bort den från kroppen så tystnar den helt. Womanizer kan du beställa på vanliga ställen, inga konstigheter.

En Womanizer är underbar och otroligt effektiv. Vill också slå ett slag för eltanborsten speciellt ultrasonic varianter som vibrerar och gnuggar är grymt effektiva, tysta och diskreta. Elvispen kan kanske kännas lite extrem att börja med men satan i gatan så effektiv. Det är också olika varianter av magic wands och dom är också väldigt bra för stela nackar och annan massage.
  • Född1984

Jag köpte en satisfyer till min partner och den verkar omtyckt.  Eller vet att den är det. (:

kanske extra plus att den har En fin diskret design. om du vill vara lite försiktig.  

• Anonym (Villrådig)

Tack för tips, fortsätt gärna!

• KimLinnefeldt

Satisfyer är kanon. Beställ hem, och samtidigt en Tenga Flip till dig själv så kan ni njuta tillsammans.

• Anonym (Lätt eller svårt)

Womanizer och Satisfyer verkar vara samma sak? Alltså en lufttrycksvibrator?

Den viktigaste frågan här tycker jag är: Har din kvinna lätt eller svårt för att komma?

Själv har jag svårt för att komma. Jag har en lufttrycksvibrator, men jag tycker den låter distraherande mycket, plus att jag sällan har kommit med den (i så fall har det tagit en halvtimme). Det enda som jag nästan garanterat kommer av är duschstrålen. Nyligen har jag köpt en dildo med sugpropp som jag sätter fast på duschgolvet och rider medan jag onanerar med duschstrålen, det ger en ny känsla att bli stimulerad på två ställen.

Hur gillar just din kvinna att bli stimulerad? Och som sagt, hur lätt/svårt har hon för att komma?

• Anonym (Villrådig)
    Anonym (Lätt eller svårt) skrev 2024-08-01 22:27:25 följande:

Womanizer och Satisfyer verkar vara samma sak? Alltså en lufttrycksvibrator?

Den viktigaste frågan här tycker jag är: Har din kvinna lätt eller svårt för att komma?

Själv har jag svårt för att komma. Jag har en lufttrycksvibrator, men jag tycker den låter distraherande mycket, plus att jag sällan har kommit med den (i så fall har det tagit en halvtimme). Det enda som jag nästan garanterat kommer av är duschstrålen. Nyligen har jag köpt en dildo med sugpropp som jag sätter fast på duschgolvet och rider medan jag onanerar med duschstrålen, det ger en ny känsla att bli stimulerad på två ställen.

Hur gillar just din kvinna att bli stimulerad? Och som sagt, hur lätt/svårt har hon för att komma?

Hon har lätt för att komma, både själv och med mig. Jag tror att det hela mest skulle vara för att känna sig mindre "tråkig" (vilket hon förstås inte är). 
    Bra för dig med dildon med sugpropp, men det är nog överkurs här.
    Om både satisfyer och womanizer låter mkt så går det bort, det måste vara tyst. Är någon modell tystar än den andra?
  • Anonym (Villrådig)
    KimLinnefeldt skrev 2024-08-01 19:06:32 följande:

Satisfyer är kanon. Beställ hem, och samtidigt en Tenga Flip till dig själv så kan ni njuta tillsammans.

Hehe, nja nej.tillsammans klarar vi oss bra bara med varandra men tack för tips
  • Anonym (Womanizer)

Womanizer är som en satisfyer, men dubbelt så bra :)

Svar på tråden Hjälp kring sexleksaker