• Anonym (what the fuck?)

Kvinnor kollar mig ofta i skrevet

Jag har legat med rätt så många (anser jag själv) Inget jag är stolt över då min stora dröm var att förlora oskulden tillsammans med den man skaffade sig en familj med. 

Kom in i vuxen livet och mådde inte så bra och det hela blev bara helt kaos. 

Iallafall så har jag råkat ligga med ca 60 tjejer och kvinnor. 3 av dom har klagat på min storlek, resterande har varit nöjda.

Sen gick jag in i celibat p ga dåligt mående.  I vilket fall som helst så händer det att kvinnor kollar in mitt skrev. Och dissar mig utifrån det.

Ja, tidigare har varit på fester och andra evenemang. Men de kvinnor som ratar mig nu för tiden är sådana jag aldrig träffar på fester eller liknande.

Idag erbjöd jag en kollega att hjälpa henne med lite tuffa studier. Jag raggade inte alls eller var ute efter någonting överhuvudtaget utan ser henne som någon som egentligen är väldigt bitter och mår dåligt men ler så fort någon tittar på henne. Så ville bara stötta henne. Hon stirrade då ner i mitt skrev helt. Och sedan satte sig okontaktbar med mobilen.

Ärligt talat, jag kände mig kränkt. Jag är inte ute efter ex jag ville hjälpa henne då hon visade intresse för att klara dessa studier. Ända tills hon självmant utifrån det blå stirrade mig rakt i skrevet och sedan ignorerade mig. 

Vet inte hur jag ska reagera ens.  Detta är en person jag knappt hälsat på alls tidigare då hon verkar rätt skum av sig. Pratat med henne en gång tidigare och då var hon ändå trevlig men sorgsen.

Men inte heller första gången det händer. Offta när jag är i bad shorts så kommer nyfikna tjejer / kvinnor fram och oblygt ställer sig och stirrar mig i skrevet för att sedan behandla mig som om jag var smuts. 

Återigen 3 av 60 olika kvinnor har klagat på min storlek. Men jag tycks enbart träffa på dom som drömmer om häst penisar även om jag inte ens har sex i åtanke överhuvud taget försen dom stirrar mig i skrevet.

Så brutalt ratad man kan bli, ilskna blickar bara för att de inte ser det dom önskar få se. Utan att jag ens har gjort eller sagt någonting överhuvudtaget. Har inte ens bett eller antytt om sex. För faktum är att jag inte ens vill hoppa i säng med vem som helst längre utan vill lära känna personen och låta det växa fram. 

Nej, jag gillar varken bli stirrad i skrevet eller ratad ofrivilligt eller helt utan minsta antydan ifrån mitt håll om att jag ens hade något annat i tankarna än att enbart stötta och försöka hjälpa en annan levande varelse. Eller utbyta några trevliga ord tillfälligt och utbyta information.

• Svar på tråden Kvinnor kollar mig ofta i skrevet
  • Anonym (Never ever)

Aldrig någonsin kollat en kille i skrevet för att se om det finns en bula. Vad är det för konstiga tjejer du träffar? Det är lika ohyfsat som när killar inte kan hålla blicken vid ansiktet utan hela tiden fastnar vid brösten. 

Inte ens min nuvarande fling, som inte är liten i den regionen, har en synlig bula om han inte är upphetsad. 

• Anonym (what the fuck?)
    Anonym (Cringe) skrev 2024-08-03 08:48:31 följande:

😂 😂 😂 

Förstår att det kan verka roligt. Men är inte så kul att bli dömd och få råa blickar av oförskämdhet ca 4-8 ggr i månaden. Och som jag skrev så har det varit 3 av ca 60 kvinnor som har klagat på storleken så rent generellt så har jag en helt okej storlek dessutom. Så nej, det är inte så kul att råka ut för detta så ofta, på fel grunder dessutom.
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Bor du i nåt rejält obildat område där alla människor (kvinnor) är inavlade sedan många generationer?

För det är verkligen INTE normalt eller vanligt av någon kvinna att kolla män i skrivet.

Är 50+ och har aldrig gjort så själv, vad jag vet har ingen jag någonsin känt gjort det heller. Aldrig ens hört talas om ditt problem. 

Om du mår dåligt över detta är det nog bra om du vänder dig till någon professionell (hetero) man att prata om detta med. För det är med stor sannolikhet enbart något du "ser, känner, inbillar" dig.

• Anonym (Kvinnortittar)

Många inte alla, men många kvinnor tittar dem med. De gör de fint och sneglar. 
    Youtube har också fullt av filmer som är gjorda med dold kamera för att testa detta där man ser att kvinnor sneglar mellan benen på män. De låtsas som att de inte gör det men såklart de sneglar också. 

• Anonym (Hmmm ...., ,)

"Kvinnor tittar"

Hur ofta har du sett en kvinna tokstirra på en mans skrev i arbetslivet eller var som helst i 2-5 sek???

• Lynx123
    Anonym (what the fuck?) skrev 2024-08-03 07:57:05 följande:
    Nej det är ingen fix ide. Och ja, jo juste så korkat av mig, jag går ju omkring med mitt kön helt synligt. Gör inte alla det menar du? Lär dig läsa ts innan du svarar. Skrev att dom bli nyfikna av mig. korkade j*vel.
    Men varför skulle någon titta dig i skrevet i så fall? Det syns ju ändå ingenting där om du har kläder som sitter normalt. Tror ärligt talat att du har fått för dig något. Kanske att du tolkar kvinnor som tittar mot marken som skrev-stirrande när de i själva verket verket bara tittar nedåt. 
  • Anonym (målad vägg)
    Anonym (what the fuck?) skrev 2024-08-03 07:59:41 följande:
    Ja, alltså jag vet vad en livmodertapp är, herregud. 

Ja okej men du svarade aldrig på frågan och jag är seriös, kan det bero på att du kör lite för hårt under sex och kollar dom mot skrevet för att den syns, altså bulan eller kulorna eller alltsedesamma ? 

fortfarande lite oklart kring storleken och igentligen spelar det ingen roll men större får såklart mer ögon på sig 

• Anonym (Liz)
    Anonym (målad vägg) skrev 2024-08-03 11:28:30 följande:

Ja okej men du svarade aldrig på frågan och jag är seriös, kan det bero på att du kör lite för hårt under sex och kollar dom mot skrevet för att den syns, altså bulan eller kulorna eller alltsedesamma ? 

fortfarande lite oklart kring storleken och igentligen spelar det ingen roll men större får såklart mer ögon på sig 

Det kanske är tvärtom...att TS är orolig för att den är för liten och tror att kvinnor kan se det när de "tittar på hans skrev" som han verkar tro att de gör.
  • Anonym (Oh baby)

Va?

Anonym (what the fuck?) skrev 2024-08-03 07:54:57 följande:

de tittar ner och stirrar i skrevet. Tittar efter en bula. Men ser den inte ( då jag alltid har haft som vana att dölja den ) .

• Anonym (jordgubb)

Låter som att du är ärrad efter ditt struliga förflutna och kanske lider av att du bjöd ut dig själv för mkt med alla dessa kvinnor.

Och nu läser du in en avsky från dem?

• Anonym (Marita)

Många av dagens unga tänker med reptilhjärnan. ONS och oralsex med någon som de knappast känner. Allting verkar handla om sex. Förr i tiden var fina ögon något som stod högt upp på listan, men numera är det någonting annat.

Och det är ständigt återkommande trådar om storleken. Så tyvärr är denna (egentligen mycket fula) kroppsdel på män mycket viktig nuförtiden.

• Anonym (Kvinnortittar)
    "Kvinnor tittar"

Hur ofta har du sett en kvinna tokstirra på en mans skrev i arbetslivet eller var som helst i 2-5 sek???

Hmm. Mig veterligen har jag inte skrivit något om tokstirra så vet inte var du fått det ifrån. Fråga någon som skriver om det. 

Jag skrev att tjejer tittar och sneglar och det är helt sant. 
  • Anonym (Kvinnortittar)
    Kvinnor tittar"

Fast, en kul grej. Jag har faktiskt även om jag intr skrev om det sett en tjej som tokstirrat. Det på jobbet. 

Hon tittade mellan min ben sen upp, sen ner igen och sen upp, sen ner igen. Sen ser man hur hon försöker slå bort sina tankar och återtar fokus. Jag hade inget onormalt på något sätt. Hon måste varit extra på den dagen eller nåt. Så ja, jag hae faktiskt upplevt det. 
Svar på tråden Kvinnor kollar mig ofta i skrevet