Kvinnor kollar mig ofta i skrevet
Jag har legat med rätt så många (anser jag själv) Inget jag är stolt över då min stora dröm var att förlora oskulden tillsammans med den man skaffade sig en familj med.
Kom in i vuxen livet och mådde inte så bra och det hela blev bara helt kaos.
Iallafall så har jag råkat ligga med ca 60 tjejer och kvinnor. 3 av dom har klagat på min storlek, resterande har varit nöjda.
Sen gick jag in i celibat p ga dåligt mående. I vilket fall som helst så händer det att kvinnor kollar in mitt skrev. Och dissar mig utifrån det.
Ja, tidigare har varit på fester och andra evenemang. Men de kvinnor som ratar mig nu för tiden är sådana jag aldrig träffar på fester eller liknande.
Idag erbjöd jag en kollega att hjälpa henne med lite tuffa studier. Jag raggade inte alls eller var ute efter någonting överhuvudtaget utan ser henne som någon som egentligen är väldigt bitter och mår dåligt men ler så fort någon tittar på henne. Så ville bara stötta henne. Hon stirrade då ner i mitt skrev helt. Och sedan satte sig okontaktbar med mobilen.
Ärligt talat, jag kände mig kränkt. Jag är inte ute efter ex jag ville hjälpa henne då hon visade intresse för att klara dessa studier. Ända tills hon självmant utifrån det blå stirrade mig rakt i skrevet och sedan ignorerade mig.
Vet inte hur jag ska reagera ens. Detta är en person jag knappt hälsat på alls tidigare då hon verkar rätt skum av sig. Pratat med henne en gång tidigare och då var hon ändå trevlig men sorgsen.
Men inte heller första gången det händer. Offta när jag är i bad shorts så kommer nyfikna tjejer / kvinnor fram och oblygt ställer sig och stirrar mig i skrevet för att sedan behandla mig som om jag var smuts.
Återigen 3 av 60 olika kvinnor har klagat på min storlek. Men jag tycks enbart träffa på dom som drömmer om häst penisar även om jag inte ens har sex i åtanke överhuvud taget försen dom stirrar mig i skrevet.
Så brutalt ratad man kan bli, ilskna blickar bara för att de inte ser det dom önskar få se. Utan att jag ens har gjort eller sagt någonting överhuvudtaget. Har inte ens bett eller antytt om sex. För faktum är att jag inte ens vill hoppa i säng med vem som helst längre utan vill lära känna personen och låta det växa fram.
Nej, jag gillar varken bli stirrad i skrevet eller ratad ofrivilligt eller helt utan minsta antydan ifrån mitt håll om att jag ens hade något annat i tankarna än att enbart stötta och försöka hjälpa en annan levande varelse. Eller utbyta några trevliga ord tillfälligt och utbyta information.