Jag är andrahandsvalet
Jag är andrahandsvalet till en kille jag är väldigt Intresserad av.
Vad ska jag göra? Fortsätta eller avbryta?
När jag fick veta att jag är andrahandsvalet så känner jag mig mest förvirrad?
Jag är andrahandsvalet till en kille jag är väldigt Intresserad av.
Vad ska jag göra? Fortsätta eller avbryta?
När jag fick veta att jag är andrahandsvalet så känner jag mig mest förvirrad?
Du som skrev att hon ska skaffa lite självförtroende och vägra vara tröstpriset:
Jag tycker det är du som ska skaffa lite känslor istället! Hon kanske inte visste att det fanns någon annan? Hon är kär och det är inte säkert det går över bara för att man får veta att det finns en annan!
Så är det.
Är man inte kär är det en enkel process att gå vidare så fort man märker att man inte är förstavalet.
Nu råkade jag nog vara lite för kär så jag försökte nog förtränga varje tecken på att han sökte andra under tiden pga att jag inte var hans val.
Sedan när jag krävde svar så skulle han bara checka av sista möjligheterna. Men nu ser jag sanningen istället, att jag var ett tröstpris.
Jag är förstahandsval nu, alla hans EX har varit det då. Han har inte valt mig pga att han inte fick nån annan som han egentligen velat ha. Det räcker för mig.
Jag är förstahandsval nu, alla hans EX har varit det då. Han har inte valt mig pga att han inte fick nån annan som han egentligen velat ha. Det räcker för mig.
Förlåt men hur korkad är inte den här killen? för hans avsaknad av emotionell intelligens hade jag sagt "Du ska veta en sak, du är inte mitt förstahandsval du heller, och inte mitt sista, du är inget alls efter vad du precis sa till mig, nu går jag, hör inte av dig, Tack och hej..."
Vilket stolpskott han är. Han hade jag dumpat fortare än kvickt.
Förlåt men hur korkad är inte den här killen? för hans avsaknad av emotionell intelligens hade jag sagt "Du ska veta en sak, du är inte mitt förstahandsval du heller, och inte mitt sista, du är inget alls efter vad du precis sa till mig, nu går jag, hör inte av dig, Tack och hej..."
Vilket stolpskott han är. Han hade jag dumpat fortare än kvickt.